Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Gjest Frøken Titt

Jeg skal over til Køben nemlig. Har ikke helt funnet ut når, men snart. Må sjekke ut den butikken. Er vel en grunn til at flere liker den såpass godt. Jeg får kose meg med http://www.urbanoutfitters.com/ i mens. :)

Jeg leter også etter en fin regnjakke. Hvor fant du de fra Friis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mediocre: Banankake, det har jeg aldri smakt! Høres spennende ut!

Fant denne siden til Esprit. Her er det både klokker, smykker og klær. Har kun sett på klokkene på denne siden, så jeg vet ikke om det er noe annet interessant ... :)

Banankake er kjempegodt! Har i litt hakket sjokolade også. Finnes mange oppskrifter på nett :)

Takk for linken! Likte denne og denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønngrå regnjakke med hvite prikker:

post-11282-1186610453_thumb.jpg

Flere bilder av jakka:

post-11282-1186610469_thumb.jpg

post-11282-1186610479_thumb.jpg

Bildene ble ikke noe særlig bra... :forvirret: Den ser mye finere ut når en har den på. :)

Frøken Titt: Jeg kjøpte den på en Friis & Company butikk her på Vestlandet.

Mediocre: Så fine klokker du linket til!

Tror jeg må prøve å lage banankake jeg også en gang. Høres godt ut med hakket sjokolade i! :sikle:

post-11282-1186610502_thumb.jpg

post-11282-1186610513_thumb.jpg

Endret av Karamba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Portemonnéen nederst i forrige innlegg kjøpte jeg på Vero Moda rett etter at jeg kom hjem fra Mexico.

Endret av Karamba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lagt inn bestilling hos H&M. Var sånn i tvil hvilke farger jeg skulle ta på mange av toppene og cardiganene. Kunne tenkt meg å betille enda mer, men prøvde å begrense meg litt siden jeg skal til København snart...:

-1.Hvit jakke, kommer ikke før i OKTOBER!! Utrolig irriterende da denne var en av de tingene som jeg likte best

-2.Sort cardigan med korte ermer

-3.Grå 60-talls inspirert topp

-4.Sort cardigan med store knapper

- 5.Sort veske

-6.Løvegul topp

-7.Løvegul tunika, denne var så billig at jeg måtte bare ha den!

Bestilte dette til sønnen min:

-8.joggebukse til barnehagen

-9.Grønn og hvitstripete genser

-10.Petrol/mørkbrun stirpete genser

Er vel en viss fare at jeg kommer til å legge inn enda en bestilling... :ler:

I dag fikk jeg den første pakken i bestillingen min. Er i grunnen ganske fornøyd! :jepp:

2. Cardiganen var kjempefin på forfra, men litt for løs på ryggen. Tror allikevel at jeg beholder den, satser på at den kommer seg etter en vask.

3. Toppen satt veldig fint på, beholdes!

4. Cardiganen med store knapper var altfor stor, sendes tilbake. Tror jeg bestiller den i en størrelse mindre, for den var egentlig ganske fin.

5. Kjempefornøyd med vesken, beholdes! Eneste minuset var at håndtakene kunne vært ørlite grann lengre. Går allikevel fint an å ha over skulderen...

6. Løvegul topp, veldig fin og behagelig på. Beholdes.

7. Løvegul tunika, også fin og behagelig på. Definitivt verdt de 79,50 som den kostet. Beholdes.

8. Joggebukse til sønnen min, beholdes.

9. Kommer i neste pakke

10. Stripete genser, veldig fin. Beholdes!

I morgen skal jeg på fest med jobben min. Gleder meg veldig! Eneste problemet er hva jeg skal ha på meg. Kanskje ikke et så uvanlig problem, men...! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Takk. Da får jeg titte innom en som fører Friis her. Vanskelig å finne fine regnjakker. Ilse Jacobsen har jo noen, så kanskje verdt å sjekkes ut nærmere, men jeg innbiller meg at Friis sine er kulere.

Man får se. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde også bestilt cardigan nr.4 og det var så stor og så ut som jeg hadde en stor kappe på meg i str. xxxl! Så jeg bestilte heller cardigan nr.2, så håper den blir fin :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Titt: Jeg har ikke sett Ilse Jacobsen sine regnjakker så dem kan jeg ikke uttale meg om. Men jeg så på noen støvler fra IJ i helga, de var veldig fine! Lurer på å kjøpe dem, men tror jeg drøyer det til jeg har vært i København. Finner sikkert masse der regner jeg med, siden det er et dansk merke. :)

Tweek: Cardigan nr 2 var mye finere på! Men som jeg sa tidligere var den litt løs på ryggen. Jeg hadde den på meg på jobb i dag, fikk veldig mye skryt...! :)

Ja, cardigan nr 4 var veldig stor! Synes det er rart at H&M sine størrelser kan variere mye! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt shopping i helga også... :shoppe:

Fant meg noen kjempefine jeans på Vero Moda til kun 200 kr!! Har lenge vært på jakt etter en, og det var jo ekstra gøy da jeg fant en som var så rimelig!

Kjøpte meg også dette armbåndet på H&M.

Har hatt en kjempekoselig helg. Var på fest med jobben på lørdag, var utrolig morsomt! :vin: Da fikk også samboeren for første gang møte mine kollegaer.

På lørdag var vi på fest hos et vennepar, det var også kjempegøy! Vi skulle egentlig på en konsert den kvelden, men droppet det siden vi hadde det så gøy på festen... :skaal:

Dessuten så kjøpte 2 venninner til av meg flybilletter til København i helga! Så nå blir vi 4 venninner på shoppingtur! Gleder meg!! Kun 12 dager igjen... :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi fått oss katt!! En nyyydelig liten sort kattunge... :katt:

Har derfor shoppet følgende i dag:

-katte-seng

-kattemat

-matfat

-kattesand

-katte-do

-katte-leker

Skal se om jeg får lagt inn et bilde av den senere... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har vi fått oss katt!! En nyyydelig liten sort kattunge... :katt:

Har derfor shoppet følgende i dag:

-katte-seng

-kattemat

-matfat

-kattesand

-katte-do

-katte-leker

Skal se om jeg får lagt inn et bilde av den senere... :)

Så koselig med pus! De er jo ekstra søte når de er små da, synd de vokser så fort :) Skulle ønske jeg kunne ha en katt her, men får vel klare meg med gullfiskene mine til jeg flytter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk for alle de koselige hilsenene! :)

Pusen er ca 10 uker gammel. Den er nesten helt sort, har bittelitt hvitt på halsen som nesten ikke synes. Kjempesøt er den!!

Det er ingen rasekatt, Frøken Grønn, bare en vanlig huskatt... :katt: Og ja, gjett om ungene er helt i 100!! De sloss nesten om å få holde, kose og leke med den!!

I dag har jeg fått pakke!! Fikk ikke tid til å hente den, men regner med at det er det som jeg bestilte hos Josefssons. Henter den etter jobb i morgen. Gleder meg!! :juhu:

Vet dere hva vi fant ut i går da??! Jeg fortalte jo det at 2 venninner til blir med til København, og de har stresset litt med å finne hotellrom til en overkommelig pris. Er fullt nesten overalt. Fant derfor ut at vi måtte sjekke hva som egentlig skjer den helga siden det er så stor pågang på hotellrom. Joda, det er gay-pride!!! :transe: Så det kan jo bli morsomt...! :fnise:

I kveld skal jeg ut og spise sammen med ei venninne. Blir sikkert koselig! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk. Grønn
Det er ingen rasekatt, Frøken Grønn, bare en vanlig huskatt... :katt: Og ja, gjett om ungene er helt i 100!! De sloss nesten om å få holde, kose og leke med den!!

Oops.. :sjenert: Tror jeg skal holde meg til hundeprat jeg, hehe :hund:

Gay-pride kan nok bli en livlig opplevelse! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag da vi stod opp var det første katten gjorde og klatre til toppen av "elefantfot-planten" min. Kan gå hardt utover plantene mine dette... Samboeren foreslo at vi kan kjøpe sånn klatre-dings. Vet ikke helt jeg, tror allikevel den kommer til å klatre overalt. Men det er kanskje verdt et forsøk! :katt:

Fikk forresten Ikea-katalogen for noen dager siden. Som vanlig hadde de en haug med stilige ting!! Skulle bare ønske at jeg hadde enda et hus som jeg kunne møblere... :fnise:

I dag skal jeg til hudpleie etter jobb. Skal bli deilig, er en stund siden jeg har vært der nå. :sminkedokke:

I helga har vi absolutt ingen planer. I grunnen ganske deilig, skal bare kose oss hjemme med barna... :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Tenk da får dere masse gode shoppingtips fra homsene. :P

Det finnes masse spraygreier for å få kattene til å holde seg unna planter. Det funker litt, men pass på å kombinere det med et stort: Neeeiii!

Lurer egentlig på om det er nei'et eller sprayen som har fått katten min til å holde sge unna plantene, men.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...