Gå til innhold

Karambas shoppingdagbok

Karamba

Anbefalte innlegg

Jeg er også glad i hvite sko, ihvertfall på denne tiden av året!

Er veldig fornøyd med skoene... :)

Her er noen flere bilder:

Hvit bluse med grønne prikker

Nå får jeg plutselig bare lastet opp 1 bilde av gangen! Får beskjed om at filen var større enn plassen jeg har tilgjengelig. Skjønner ikke dette jeg...! Kan ikke være mye plass jeg har tilgjengelig i tilfelle??!!

Den blusen var utrolig fin! :)

God tur til Køben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så den siste for lenge siden. Det er utrolig spennende ja, og gleder meg til neste sesong. Jeg liker så godt hvordan serien begynnre og avslutter med hun dama som snakker. Alt hører sammen da.

I usa begynner neste episode 23.sept, så da gleder jeg meg.

Begynner den ikke før 23. september? Ikke det at det er så lenge til, men jeg trodde de hadde lagt flere episoder av neste sesong allerede, jeg...!

Må definitivt følge med da!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde jeg meg en liten butikkrunde. Var bl.a. og hentet bildene fra Mexico. Tenkte jeg skulle begynne og lime dem inn i album i helga, så på lørdag må jeg få kjøpt noen småting; nytt album, fargede ark, klistremerker osv.

Jeg var også innom et par urmakere. Har lyst på ny klokke. Så en stilig en i Det Nye for et par måneder siden. Hadde håpet på at jeg ville finne den i en av butikkene, men det gjorde jeg desverre ikke. Men hvis jeg ville så kunne de bestille den til meg. Da jeg så i katalogen til Esprit fant jeg også en annen stilig klokke, så nå klarer jeg ikke å bestemme meg helt... :forvirra: Typisk meg!! :ler:

Synes også at Dolce & Gabbana og Calvin Klein har mange fine klokker.

Kjøpte meg en ny bok i dag, Thereses tilstand av Hanne-Vibeke Holst. Virker som hun skriver bøker i samme stil som Marian Keyes. Noen som har lest denne boka?

Var også en tur innom Friis & Co tidligere i dag. Fant en kjempefin regnjakke/kåpe. Den er lysebeige med hvite prikker. Litt trenchcoat-aktig. Selvfølgelig så hadde de ikke min størrelse!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boka var ikke bra. Kan ikke sammenliknes med Marian Keyes.

Det er visst en triologi om denne Therese, og jeg gidder ikke lese de to andre bøkene, for å si det sånn.

Men, kan hende du liker den. Smaken er som baken etc (for et vulgært uttrykk det egentlig er :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den boka var ikke bra. Kan ikke sammenliknes med Marian Keyes.

Det er visst en triologi om denne Therese, og jeg gidder ikke lese de to andre bøkene, for å si det sånn.

Men, kan hende du liker den. Smaken er som baken etc (for et vulgært uttrykk det egentlig er :fnise: ).

Da har hun som anbefalte meg boka i bokhandelen tydeligvis ikke peiling. Hun sammenlignet disse bøkene med Marian Keyes sine....

Får satse på at jeg liker den allikevel... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en ganske rolig helg. Samboeren og dattera mi har vært bortreist, de kommer hjem om et par timer nå. Det har faktisk vært litt deilig og med bare minsten og meg i huset!

Var og shoppet litt sammen med minsten i går:

-Jeans til minsten fra Exit.

-2 tunikaer og en tights til dattera mi

-1 hobbypakke med kartong i 3 forskjellige størrelser og 9 farger. Skal brukes til scrapping

-Sjørøver-sengtøy til minsten

-1 pk sorte sugerør

Var dessuten innom et par urmakere. Har enda ikke funnet klokka jeg har lyst på, men de sa at de kunne bestille den til meg. Så jeg tror jeg går innom den ene butikken og gjør det i morgen.

Er ganske stolt av meg selv, kjøpte faktisk ingenting til meg selv!

Prøver å la være å shoppe noe særlig før jeg skal til København...

Nettshopping teller vel ikke... :fnise:

I går kveld hadde jeg besøk av et vennepar. Vi lagde thaimat :kokk: , drakk litt :vin: og avsluttet kvelden med bilder fra Mexico og Mojito, min favorittdrink...

Alt i alt en kjempekoselig kveld! :)

I dag har jeg hatt besøk av ei venninne og sønnen hennes. Vi lagde pizza og koste oss ute på terassen i sola.

Akkurat nå sitter jeg og ser på Ekstrem Oppussing og tårene triller. Trist episode i dag! :grine:

Ser frem til at samboeren og dattera vår kommer hjem nå! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg grein som en baby av Ekstrem Oppussing i dag jeg også. Samboer ble litt blank i øynene han også, så vi sippa i kor :ler:

Tenk å plutselig miste mann/pappa, og så fort som det skjedde :tristbla:

Høres ut som du har hatt en hyggelig helg. I hvilken butikk kjøpte du den hobbypakka? Kunne også tenke meg å lage album/scrappe.

Det var noen lekre sko du hadde funnet deg. Skulle ønske jeg klarte å gå på slike hæler, men ender alltid opp med å se ut som jeg er skikkelig i bakfylla :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt
Lenge siden jeg har vært innom Asos´sine nettsider fant jeg ut.

Fant noen sko som jeg kunne tenkt meg:

-Cross Front pumps

-Hvite pumps med åpen tå, kanskje litt for kraftig hæl, men de var nå stilige og!

Hva er det med meg og pumps..?! :ler:

Syns det er veldig stilig med tykke heler jeg da. Fine sko, begge to. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusle: De må ha hatt det helt grusomt familien til han som døde av kreft!! Skal ikke så mye til for å få meg til å gråte, men episoden i går var ekstremt trist!

Jeg kjøpte hobbypakka på Clas Ohlson. Synes de er bra på pris på både album og ark. Selvfølgelig var de utsolgt for album! Vil ha den typen som man kan sette inn ark selv i, men det viser seg at det ikke er så lett å få tak i...

Frøken Titt: Ja, skoene er veldig fine, er vel bare litt uvant med så kraftig hæl... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg ute og handlet :gave: til kjæresten min som har bursdag i morgen. :blomst: Denne gangen ble det klær: Mørke jeans, skjorte og et belte. Kjøpte alt på Jack & Jones. Synes de har en del fint der. Får håpe det faller i smak! For en gang skyld sa han at han ønsket seg klær... :overrasket:

Var også innom en urmaker og bestilte klokken som jeg snakket om tidligere. Får håpe det ikke går så lang tid før jeg får den... :)

Har lagt ostekake i kveld siden det blir litt bursdagsfeiring i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack and Jones har mye fint, det er nesten sånn at jeg får lyst til å kjøpe en hettegenser der inne (de ser jo så deilige ut) :ler:

Ostekake er :hjerte::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I kveld lager jeg banankake! :sikle:

Likte klokka, vet du om esprit har noen nettside der jeg kan titte litt? Mista klokka mi på ferie :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eplemakk: Ostekake er utrolig godt!! Sitter her nå og er stappmett etter å ha spist både pastasalat, sjokoladekake og ostekake. Allikevel kunne jeg tenkt meg mer ostekake... :ler:

Mediocre: Banankake, det har jeg aldri smakt! Høres spennende ut!

Fant denne siden til Esprit. Her er det både klokker, smykker og klær. Har kun sett på klokkene på denne siden, så jeg vet ikke om det er noe annet interessant ... :)

Samboeren ble kjempeglad for pakken i dag. Klærne falt virkelig i smak, og de passet perfekt! Dattera vår hadde lagt ned mye arbeid i et kort og noen tegninger som hun hadde lagt til ham. Det var så søtt!! :hjertesmil:

Glemte forresten å skrive at da jeg var og shoppet i helga så var jeg en tur innom Vero Moda (ikke uvanlig...! :ler: ). Fant da en baggy jeans som jeg har vært på utkikk etter lenge. Prøvde den på og den var i grunnen ganske fin, men jeg klarte ikke å bestemme meg helt for om jeg skulle ha den eller ikke. Tror jeg vil vente litt for å se om de får inn flere... Kanskje jeg finner en i København, er bare litt over 2 uker igjen nå....!!!! :danser:

Har også funnet ut at de har Urban Outfitters i København. Det var jo utrolig gøy. Står at den holder til i Ostergade. Noen som vet hvor det er?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg :hjerte: ostekake. Finnes ikke noe bedre.

Så bra at samboeren din likte gaven. Bursdagen til min gemal er også rett rundt hjørnet, det blir nok klær på han også :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Jeg :hjerte: ostekake. Finnes ikke noe bedre.

Så bra at samboeren din likte gaven. Bursdagen til min gemal er også rett rundt hjørnet, det blir nok klær på han også :ler:

Ja, det ender som regel opp med klær når jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe til ham. Men han liker å få klær i gave også. Han er ikke så glad i å shoppe klær selv, så dersom han kan slippe det er han fornøyd. Kan ikke skjønne at det er mulig å ikke like å shoppe klær...! :ler:

Lurer på om jeg skal ta et lite stykke ostekake før jeg går på jobb...? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det ender som regel opp med klær når jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe til ham. Men han liker å få klær i gave også. Han er ikke så glad i å shoppe klær selv, så dersom han kan slippe det er han fornøyd. Kan ikke skjønne at det er mulig å ikke like å shoppe klær...! :ler:

Lurer på om jeg skal ta et lite stykke ostekake før jeg går på jobb...? :sjenert:

Jeg trodde faktisk at min samboer ikke likte å handle klær siden 95% av innholdet i garderobeskapet var kjøpt av moren hans :fnise: Men nå har jeg satt hardere midler til verks, og hiver ut alle stygge formløse plagg, som får han til å se ut som en kantete kleshenger. Og jeg tror faktisk han syns det er litt moro :lur: Nå skal vi kjøre stil; selvfølgelig kun med klær som *jeg* liker :ler:

Ble det ostekake til frokost? Lurer på om ikke jeg skal bake litt til helgen ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Titt

Apropo den Urab butikken folk snakker om. Hva er så spesielt med den? Siden så mange skriver om den, lurer jeg? :)

Har aldri smakt banankake selv, men ostekaker sklir rett ned. Med bringebærgele på toppen. Mmm :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøken Titt: Grunnen til at jeg skriver om Urban Outfitters er fordi jeg fant veldig mye fint der da jeg var i USA for noen år siden og i London i fjor. Liker stilen deres. Håper jeg er like heldig når jeg skal til København.

Gleder meg til Top Shop og da... :)

I dag har jeg kjøpt meg regnjakke! :hoppe: Endelig fant jeg en slik som jeg har vært på utkikk etter lenge. Det er den som jeg hadde sett på Friis & Co som jeg skrev om i forrige uke. De hadde størrelsen min!! Nesten for godt til å være sant! :rosasmil:

Egentlig så hadde jeg tenkt å vente med å kjøpe noe til jeg kommer til København, men det som er så typisk er at jeg ikke finner noe der også er den utsolgt når jeg kommer hjem igjen...

Skal se om jeg får lagt inn bilde av den senere i kveld.

Håper nesten at det kommer til å regne i morgen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...