Ephemera Skrevet 1. juli 2007 #581 Del Skrevet 1. juli 2007 Er innom og får shoppingdagboka di på mine innlegg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #582 Del Skrevet 20. juli 2007 Natt til i går kom vi hjem fra Mexico. Gjett om det 3 ukene gikk fort! Har hatt en fantastisk ferie! Opplevd og sett kjempemasse! Har bl.a. vært på noen av verdens nydeligste strender, snorklet i noen fantastisk flotte grotter i Tulum, sett noen flotte pyramider og vært på toppen av den største. Utrolig utsikt utover jungelen! Turen begynte litt dårlig da! Vi flydde fra Oslo via Frankfurt også direkte til Cancun. Det begynte med forsinkelser med flyet til Frankfurt. Flyet ble mer og mer forsinket pga dårlig vær i Frankfurt. Vi ble mer og mer bekymret da vi kun hadde 1,5 time mellom flightene. Ankom omsider Frankfurt over en time forsinket i god tro om at vi skulle rekke flyet til Cancun da vi hadde blitt fortalt at alle flightene var forsinket pga været. Selvfølgelig så var flyet vi skulle ta et av de få som var i rute, og dermed mistet vi dette. Da vi kom til gaten ble vi fortalt at flyet nettopp hadde gått, de hadde visst ventet ganske lenge på oss. Dermed fikk vi nye billetter til Mexico City og videre til Cancun dagen etter. Måtte derfor ha en natt i Frankfurt. Utrolig kjedelig!! Dagen etter ankom vi omsider Mexico City og hastet så videre til gaten til Cancun. Tror dere ikke at vi da fikk beskjed om at flyet var overbooket og at våre plasser var kansellerte?!! Er det mulig til å ha sånn uflaks?! Vi ble jo lovd at alt skulle være i orden med disse nye billettene... Det endte ihvertfall med etter en del krangling og kjefting at vi også måtte ha en natt i Mexico City da dette var siste flyet som gikk til Cancun denne dagen. Fikk nye billetter til første flyet morgenen etter. Vi var så trøtte og leie av flyplasser og ikke minst være uten bagasje! Men vi kom nå frem til slutt og da vi ankom plassen vi skulle være på så var alt glemt!! Må også få nevne at vi har blitt kjent med så utrolig mange hyggelige folk! Har spist masse god mat i løpet av ferien, mexicansk mat! 2 av mine favorittplasser i Mexico er uten tvil Isla Mujeres og Tulum. Stikkord: kritthvite puddersand strender, turkisblått hav og krystallklart vann! Det som var utrolig deilig i Tulum var at vi hadde stranda omtrent helt for oss selv. Var 2-3 mennesker å se de nærmeste 300 meterne. Og vet dere hva da, møtte også på en kjendis i Mexico. Da vi var i grottene i Tulum for å snorkle og sønnen min og jeg hadde en liten pause på land så jeg en person som jeg syntes jeg hadde sett før. Klarte bare ikke å plassere ham...! Først trodde jeg det var Denzel Washington, men fant ut at det var ikke han heller. Måtte spørre en av de som tydeligvis visste hvem han var. Og joda det var en av legene fra Grey`s Anatomy! Dr. Burke. Det som var utrolig irriterende var at jeg ikke hadde noe kamera der.... Ble ikke så mye shopping i Mexico. Kjøpte følgende: -hengekøye, som er hengt opp i hagen i dag. Deilig! -masse forskjellige salsaer, har store planer om å lage mexicansk mat fremover... -Maya figur -smykke med mitt tegn fra horoskopet til Mayaene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 20. juli 2007 #583 Del Skrevet 20. juli 2007 Kjedelig med flykluss, men høres jo absolutt ut som om resten av turen gjorde opp for det! Fikk veldig lyst til å dra til Mexico, jeg nå... Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 20. juli 2007 #584 Del Skrevet 20. juli 2007 Velkommen tilbake Hørtes ut som en fin ferie, bortsett fra alt flystyret da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. juli 2007 Forfatter #585 Del Skrevet 20. juli 2007 Takk for det, jenter! Ble ikke helt ferdig med det forrige innlegget mitt, ble litt avbrutt... Men her er ihvertfall fortsettelsen på hva jeg shoppet i Mexico: Var på et kjøpesenter i Cancun dagen før vi skulle reise hjem. Ble litt overrasket over at de hadde Zara der! Fant også en annen kjempestilig butikke som heter Shasa. Var bare så synd at jeg ikke hadde lengre tid der... Kjøpte følgende: -Hvite pumps på salg (Zara) -Sort og hvit silketopp (Zara) -Kjempestilig hvit clutch fra Shasa -Hvit bluse med grønne prikker -Sort kosebukse i et kjempebehagelig stoff -Sort singlet i det samme stoffet som buksa På taxfreen kjøpte jeg -Diorshow mascara -Clinique øyenskygge 4 farger -Versace Bright Crystal parfyme, endelig! Har ønsket meg denne lenge... Kjøpte også tequila og hvit rom.... Men nå skal jeg gå og legge meg. Har vært dårlig med søvn de 2 siste nettene. Vi kom hjem i halv 3 tiden natt til i går, også måtte jeg opp kl 8 i går for å gå på jobb. Var litt trøtt da kan dere si... Godnatt! Får oppdatere meg på deres dagbøker i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 22. juli 2007 #586 Del Skrevet 22. juli 2007 Velkommen hjem, velkommen hjem. Hørtes ut som en utrolig fin tur. Hvite strender, hengekøye ( ), kjendis og de nydelige strendene. Jeg tror jeg hadde flydd i taket av alt stresset dere måtte igjennom på flyselskapene, men er det ikke typisk. Jeg har kjøpt meg Bright crystal selv. Den er hellig skjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #587 Del Skrevet 22. juli 2007 Velkommen hjem, velkommen hjem. Hørtes ut som en utrolig fin tur. Hvite strender, hengekøye ( ), kjendis og de nydelige strendene. Jeg tror jeg hadde flydd i taket av alt stresset dere måtte igjennom på flyselskapene, men er det ikke typisk. Jeg har kjøpt meg Bright crystal selv. Den er hellig skjønn. Takk for det, Frøken Titt! Ja, det er så typisk når en endelig skal ut å reise langt. Tror det er siste gang jeg reiser via Frankfurt, synes det har vært noe tull hver gang vi har vært på den flyplassen... Bright Crystal er kjempegod, ja! Veldig fornøyd med den... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #588 Del Skrevet 23. juli 2007 Dagen etter at vi kom hjem fra Mexico var jeg og kjøpte en overraskelse til dattera mi siden hun hadde bursdag samme dag som vi reiste hjem. Overraskelsen var en kjempesøt kaninunge. Den er av sorten løvehode og er mørkebrun/sort med litt hvitt på forbeina. Og gjett om hun ble glad!! Lå også en haug med kataloger og blader i posten som jeg skal pløye meg gjennom. Bl.a. Høst/vinterkatalogen til La Redoute, Josefssons og H&M (har fått den tidl.), så får se om jeg får lagt inn en bestilling en av dagene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 23. juli 2007 Forfatter #589 Del Skrevet 23. juli 2007 Klarte ikke å holde meg unna hm`s nettsider lengre, så her er ønskelisten: -Hvit jakke, denne MÅ jeg bare ha, kjempestilig! -Sorte pumps -Grå cardigan med store knapper -Cardigan med korte ermer -Sort konvoluttveske -Grå kjole med puffermer -Genser med korte ermer og polokrage -Sort veske -Øredobber -Naturhvit 60-tallsinspirert topp .Sort topp med polokrage og rynkeeffekt -Cardigan med store knapper -Kjole med avtagbart belte -Solbriller Ja, dette var litt av det som jeg ønsker meg... Ble mye grått, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 23. juli 2007 #590 Del Skrevet 23. juli 2007 Karamba, du bekrefter det nok en gang med H&M-listen din - jeg ser for meg at du alltid er utrolig stilig kledd, og at du har veldig gjennomført stil! (Det er så rart hvordan man skaper seg veldig klare bilder av alle her inne... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #591 Del Skrevet 24. juli 2007 Karamba, du bekrefter det nok en gang med H&M-listen din - jeg ser for meg at du alltid er utrolig stilig kledd, og at du har veldig gjennomført stil! (Det er så rart hvordan man skaper seg veldig klare bilder av alle her inne... ) Det var hyggelig å høre, Itla! Nå skal jeg betale en del regninger i nettbanken før jeg går på jobb, så gjenstår det å se hvor mye det er igjen til shopping da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 24. juli 2007 #592 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg signerer Itla på den Mye av det du har linket til har jeg satt på lista også, er så mye fint i høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. juli 2007 Forfatter #593 Del Skrevet 24. juli 2007 Jeg signerer Itla på den Mye av det du har linket til har jeg satt på lista også, er så mye fint i høst Takk for det, Tusle! Ja, det er utrolig mye fint i høst! Har tatt enda en titt i høstkatalogen i dag mens jeg lå og solte meg litt på terassen. Fant selvfølgelig enda flere plagg jeg kunne tenkt meg... Tror jeg må få lagt inn en bestilling snart nå. Hadde håpet på en rabattkode snart, men den kommer vel sikkert ikke på noen uker enda. Må få kikket litt i La Redoute og Joseffssons-katalogene også. Kan bli dyrt dette...! Dagens shopping: -Solbriller fra H&M, 3. paret jeg kjøper i sommer. Ødela et par i Mexico, også ble et par tatt av en bølge, også i Mexico -Portemonné/lommebok fra Vero Moda, ligner litt på en sort clutch bare at den har en portemonné-åpning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #594 Del Skrevet 26. juli 2007 Dagens shopping: -Flybilletter til KØBENHAVN!! Har aldri vært i København og har lenge hatt lyst til å reise dit. Spurte ei venninne om hun kunne tenke seg å bli med ei helg, og det ville hun. Så da blir det shoppingtur siste helga i august!! Gleder meg kjempemasse!! Noen her som har vært i København? Kom gjerne med tips om bra butikker/steder å shoppe. Vet at det skal være mye bra på Strøget og i sidegatene, er også noen ganske store sentre som har en del har jeg fått inntrykk av. Også har de Topshop!! Elsker den butikken!! Noen som vet om noen andre bra butikker som vi ikke har her hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk. Grønn Skrevet 26. juli 2007 #595 Del Skrevet 26. juli 2007 Dagens shopping: -Flybilletter til KØBENHAVN!! Har aldri vært i København og har lenge hatt lyst til å reise dit. Spurte ei venninne om hun kunne tenke seg å bli med ei helg, og det ville hun. Så da blir det shoppingtur siste helga i august!! Gleder meg kjempemasse!! Noen her som har vært i København? Kom gjerne med tips om bra butikker/steder å shoppe. Vet at det skal være mye bra på Strøget og i sidegatene, er også noen ganske store sentre som har en del har jeg fått inntrykk av. Også har de Topshop!! Elsker den butikken!! Noen som vet om noen andre bra butikker som vi ikke har her hjemme? Åh, så gøy! Jeg har aldri vært i København, så det er ikke mye hjelp å få av meg, desverre. Men jeg kunne tenkt meg en langweekend der før jul, kanskje Jeg får følge med her, så kanskje jeg plukker opp noen tips til hvor man gjør de beste kjøpene ..synes forøvrig vi bør få TopShop til Norge snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. juli 2007 Forfatter #596 Del Skrevet 26. juli 2007 Åh, så gøy! Jeg har aldri vært i København, så det er ikke mye hjelp å få av meg, desverre. Men jeg kunne tenkt meg en langweekend der før jul, kanskje Jeg får følge med her, så kanskje jeg plukker opp noen tips til hvor man gjør de beste kjøpene ..synes forøvrig vi bør få TopShop til Norge snart! Ja, vi burde definitivt få TopShop til Norge!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 26. juli 2007 #597 Del Skrevet 26. juli 2007 Karamba, du bekrefter det nok en gang med H&M-listen din - jeg ser for meg at du alltid er utrolig stilig kledd, og at du har veldig gjennomført stil! (Det er så rart hvordan man skaper seg veldig klare bilder av alle her inne... ) Enig, Karamba har god smak! Mye fint du hadde funnet Karamba! Jeg skal hente høstsesongens første HM-pakke i morgen (Samtidig litt usikker på hvordan det veldig klare bildet av meg eventuelt ser ut , jeg som kjøper så mye forskjellig ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 27. juli 2007 Forfatter #598 Del Skrevet 27. juli 2007 Enig, Karamba har god smak! Mye fint du hadde funnet Karamba! Jeg skal hente høstsesongens første HM-pakke i morgen (Samtidig litt usikker på hvordan det veldig klare bildet av meg eventuelt ser ut , jeg som kjøper så mye forskjellig ) Takk for det, Drua! Synes nå du hadde funnet deg mye fint du også, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 27. juli 2007 #599 Del Skrevet 27. juli 2007 Den hvite jakka fra H&M har jeg og bestilt. Falt helt for den. Lurer på om jeg skal ta den i sort, også... København ja. Bra shoppingmuligheter der, men det er en stund siden jeg var der og shoppa, så ingen tips å gi. Skal dit selv i løpet av noen uker, så det blir gøy. Gleder meg selv. Er masse fint å shoppe der vet jeg. Og topshop ja. Masse å glede seg til :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 27. juli 2007 #600 Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Den hvite jakken fra HM er kjempefin, men jeg tror ikke den er flatterende for puppene- eller at det blir for mye pupper i den da. På en måte. Meg altså. Puppene. Endret 27. juli 2007 av Drua Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå