Karamba Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #561 Del Skrevet 3. juni 2007 Hei hei, Karamba Så kjekt å ha ei datter å shoppa med. Håpar at eg også får ei shoppingglad jente ein gong i framtida Fine sko du har kjøpt deg! Var dei gode på også? Var dei å få i andre fargar? Herleg at ein finn størrelsen sin når det er få igjen! Det er som regel IKKJE tilfelle, så der var du heldig Søte sko dattera di fekk seg Sommarlege! Ja, veret blir nok flott i morgon også, høyrest ut som dere verkeleg skal kosa dere! Grilling er eit must i sånt ver. Nyt finveret og kos deg med grillmaten og familien, Karamba. Ha ei flott helg vidare og natti natt Hei Discokula! Ja, det er moro å ha ei datter å shoppe med, men det koster...! Begynner å bli like glad i shopping som sin mor... Jeg har ikke fått brukt skoene noe særlig enda, men de kjennes behagelige ut på, ja. De hadde dem også i grønn og lilla. Stilige i de fargene også, men siden fargene var så spesielle så er de litt vanskeligere å matche til klærne, eller hva? Ihvertfall til min garderobe... I dag har vi kost oss ute i sola og spist masse is og drukket smoothies. Har også klart å bli solbrent... Har du kost deg ute i sommerværet i dag? Begge de hvite skoene du linket til likte jeg. De nederste ser sikkert kjempe bra ut på også, samtidig som de er gode å gå i? Jeg har noen lignende i sort. De ser ganske bra ut, og er knall gode å gå i. Er det lenge til du skal til Mexico igjen? Åh, heldig du. ha en fin søndag. Som jeg skrev til Discokula så var skoene gode på så langt. Har ikke fått brukt dem så mye enda, så vi får se... Nå er det bare 3 uker igjen til vi skal til Mexico, så det nærmer seg. Gleder meg så sinnsykt!! Må bare bestemme oss for hvor i Mexico vi vil tilbringe de 2 siste ukene nå. Er så mange plasser å velge mellom så det er ikke så lett... Ha en fortsatt fin søndag du også, Frøken Titt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #562 Del Skrevet 5. juni 2007 -Hvit bukse, fikk feil størrelse, 40 i stedet for 36!! I dag fikk jeg endelig den hvite buksa i riktig størrelse. Hadde nesten glemt den ut, da jeg åpnet postkassa i dag. Har prøvd den på og er ganske fornøyd, så den beholdes! Var en liten ting som var irriterende med den og det var det at lommene synes igjennom. Prøvde den til en tunika og da så la en ikke merke til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #563 Del Skrevet 10. juni 2007 Har betilt følgende til barna hos H&M i dag: -Basketsko -joggebukse -kakigrønn bukse -Kjempesøt prikkete kjole Fikk pakken fra H&M på lørdag. Basketskoene jeg bestilte var for store, så de returneres. Den hvite shortsen synes jeg ikke var så fin i rumpa. Likte ikke måten lommene var plassert på derfor returneres den også. Toppen var kjempefin!! Kjøpte meg forresten nye solbriller også på lørdag. Fant noen rimelige på H&M som jeg er kjempefornøyd med. Litt store i 50-talls stil. For et nydelig vær det har vært i dag da!! Nesten for varmt! Vi har kost oss masse ute, grillet, drukket smoothies og vært og badet i et vann i ettermiddag. Det har vært helt skjønt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 11. juni 2007 #564 Del Skrevet 11. juni 2007 Viktig med hvit bukse om sommern. Det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 12. juni 2007 #565 Del Skrevet 12. juni 2007 Fikk pakken fra H&M på lørdag. Basketskoene jeg bestilte var for store, så de returneres. Den hvite shortsen synes jeg ikke var så fin i rumpa. Likte ikke måten lommene var plassert på derfor returneres den også. Toppen var kjempefin!! Kjøpte meg forresten nye solbriller også på lørdag. Fant noen rimelige på H&M som jeg er kjempefornøyd med. Litt store i 50-talls stil. For et nydelig vær det har vært i dag da!! Nesten for varmt! Vi har kost oss masse ute, grillet, drukket smoothies og vært og badet i et vann i ettermiddag. Det har vært helt skjønt! De hadde noen fine solbriller på H&M i år ja, fikk kjøpt et par pilotbriller Det er så herlig med pent vær! Synd man må jobbe i denne varmen, men så er det lettere å komme seg opp klokka seks om morgenenen når sola skinner :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #566 Del Skrevet 12. juni 2007 De hadde noen fine solbriller på H&M i år ja, fikk kjøpt et par pilotbriller Det er så herlig med pent vær! Synd man må jobbe i denne varmen, men så er det lettere å komme seg opp klokka seks om morgenenen når sola skinner :kaffe: Ja, det er kjedelig å måtte gå på jobb i det nydelige været. Godt det ikke er lenge til ferien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. juni 2007 Forfatter #567 Del Skrevet 12. juni 2007 I dag har vi vært på kino og sett Blades of Glory. Morsom film!! Nå skal jeg se Frustrerte Fruer!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 17. juni 2007 Forfatter #568 Del Skrevet 17. juni 2007 I dag har jeg bestilt nye øyenkrem hos SN: Clinique - All About Eyes, veldig fornøyd med denne! Håper jeg får den til vi skal reise, kun en uke igjen nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 19. juni 2007 Forfatter #569 Del Skrevet 19. juni 2007 Er ikke så mye interessant shopping med meg for tiden. Sparer for harde livet til ferien nå, så det som jeg kjøper er ting jeg "trenger" til ferien... I går kjøpte vi reisevogn til minsten. Han er 3 år nå og bruker så og si aldri vogn, men vi fant ut at det allikevel kan være greit å ha en med seg på turen. Siden den vi har fra før er litt for stor og tungvint å dra med meg (ja, det erfarte vi i fjor!), fant vi ut at vi ville kjøpe en enkel paraply-liknende tralle. Kjøpte den på Obs til kun kr 189,- og er sikkert bra nok for de 3 ukene som han skal bruke den. Kommer nok ikke til å ta den med oss hjem igjen. I morgen må jeg kjøpe inn en del andre småting til turen som: -solkrem, så de hadde 30% avslag på Garnier på Vita (kjøper denne for det var den som kom ut som best i test -Jason aftersunlotion og aloevera-gelé, også 30% avslag på på Vita. Har ikke prøvd dette merket før, men har lest at veldig mange er fornøyd med det. -stor koffert, må ta en runde og sjekke utvalget diverse plasser. Noen som vet om noen butikker som har noen tilbud på dette? Denne Silhouette fra Samsonite var forresten stilig! -trenger også en hatt som beskytter mot sola, så en ganske fin en i Det Nye som var fra KappAhl av alle plasser. Har prøvd den på også og den var faktisk veldig fin så jeg tror jeg går for den Blir veldig mye jobbing denne uka, har så utrolig mye jeg må få gjort før jeg tar ferie. Synes dessuten det er greit å være ajour, hater å ligge på etterskudd.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 20. juni 2007 #570 Del Skrevet 20. juni 2007 Høres ut som om du begynner å bli klar for ferie, ja! Skjønner godt hva du mener med å ville være ajour på jobb, da, det er så kjipt å komme hjem fra ferie til bunker av rot... Samsonite-kofferter kan forresten anbefales på det varmeste! Min eldste Samsonite er 14 år gammel, og fortsatt like fin - men pensjonert fordi den er horisontal, og jeg etterhvert har blitt så høy at det er mer praktisk med en upright. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 20. juni 2007 Forfatter #571 Del Skrevet 20. juni 2007 Samsonite-kofferter kan forresten anbefales på det varmeste! Min eldste Samsonite er 14 år gammel, og fortsatt like fin - men pensjonert fordi den er horisontal, og jeg etterhvert har blitt så høy at det er mer praktisk med en upright. Jøss, ikke verst etter 14 år! Ble (desverre!! ) ingen shoppingrunde på meg i dag. Får se om jeg får tid i morgen i stedet... Jobbet overtid til 18 i dag og kjørte deretter rett på skoleavslutning med dattera vår. Det var en utrolig koselig tilstelning! De sang/fremførte bl.a. "forelsket i lærern" (med en rødmende lærer tilstede ), spilte blokkfløyte og fremførte litt av hvert for oss foreldre. Ble virkelig rørt! :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 21. juni 2007 #572 Del Skrevet 21. juni 2007 De sang/fremførte bl.a. "forelsket i lærern" (med en rødmende lærer tilstede ), spilte blokkfløyte og fremførte litt av hvert for oss foreldre. Ble virkelig rørt! :rosasmil: Næmmen åh. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 22. juni 2007 Forfatter #573 Del Skrevet 22. juni 2007 Har handlet inn litt til turen i dag: -Jason bodylotion -Jason Aloe Vera gelé -Garnier solkrem faktor 10, 20 og 30 -Maybelline Define-a-hash mascara, har ikke prøvd denne før... I morgen MÅ jeg handle siste rest, siden vi reiser på mandag. Blir en travel dag i morgen; shopping, deretter barnebursdag også må jeg på jobb noen timer. Må også vaske masse klær og begynne å pakke. Her er noen av plassene vi skal til i Mexico, sånn i tilfelle dere lurer...: -Isla Mujeres, ser det ikke fantastisk ut her!! -Playa Del Carmen -Tulum, Tulum-ruinene -Chichen Itza :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 23. juni 2007 #574 Del Skrevet 23. juni 2007 Her er noen av plassene vi skal til i Mexico, sånn i tilfelle dere lurer...: -Isla Mujeres, ser det ikke fantastisk ut her!! -Playa Del Carmen -Tulum, Tulum-ruinene -Chichen Itza :juhu: En meksikansk pyramide, så spennende! Ser veldig fint ut, håper dere får en fin tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 24. juni 2007 #575 Del Skrevet 24. juni 2007 Dere drar i morgen, ja! God tur, Karamba! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 24. juni 2007 Forfatter #576 Del Skrevet 24. juni 2007 Takk for det, Itla! Holder på å pakke siste rest nå... Gleder meg sånn!!! God ferie folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drua Skrevet 24. juni 2007 #577 Del Skrevet 24. juni 2007 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #578 Del Skrevet 25. juni 2007 God tur! Takk, Drua! Nå er så og si alt utenom toalettsaker pakket. Det er søren meg ikke lett! Har lyst til å ha med meg så mange par sko og klær... Okey, jeg har sikkert pakket alt for mye, men det kunne sikkert vært verre også! Mexico here we come!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Titt Skrevet 26. juni 2007 #579 Del Skrevet 26. juni 2007 Næmmen åh åh åh! God tur!! Koooooooos deg! God tur, ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 28. juni 2007 #580 Del Skrevet 28. juni 2007 Goood tur! Jeg er vel litt sent ute, men har hvertfall ønsket dere god tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå