Mediocre Skrevet 8. mars 2007 #401 Del Skrevet 8. mars 2007 God tur på fjellet ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 8. mars 2007 Forfatter #402 Del Skrevet 8. mars 2007 Takk for det, Mediocre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 12. mars 2007 Forfatter #403 Del Skrevet 12. mars 2007 I helga var vi på fjellet. Var utrolig uheldig med været... Kolonne på vei opp og lørdagen var trekket stengt pga dårlig vær. Hadde det jo koselig for det da, lagde masse god mat og drakk god vin. I går ble været heldigvis mye bedre så da fikk vi stått litt på ski... Nå er jeg sånn i tvil om hva jeg skal gjøre! Har ønsket meg denne kaffemaskinen i et par år nå, og nå har de satt ned prisen på den fra kr 5349,- til 4349,- denne uka. Har SÅ lyst til å kjøpe den, men har ikke råd akkurat nå. Planen min var å ønske meg penger til bursdagen min i mai slik at jeg kunne kjøpe den, men lurer litt på om jeg skal kjøpe den nå også sette pengene inn på sparekontoen igjen når jeg får dem i mai. Tviler på at den blir nedsatt igjen... Noen som har den eller kjenner dere noen som har den? Er den verdt pengene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #404 Del Skrevet 13. mars 2007 I dag eller i morgen må jeg få kjøpt presang til faren min. Han er 60 år til helgen. Problemet er bare hva skal jeg kjøpe?? Er helt tom for idèer. Han ønsker seg ingenting. Har ingen spesielle hobbyer. Så det er ikke så lett. Det eneste jeg har kommet på er klokke, men jeg vet ikke helt... Noen som har noen gode forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 13. mars 2007 #405 Del Skrevet 13. mars 2007 Nå vet jeg ikke hvordan faren din er og hvilke hobbyer han har og slike ting, men forsøker meg men noen tips: Tøfler Fiskestang/utstyr Ullundertøy Kikkert F.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #406 Del Skrevet 13. mars 2007 Nå vet jeg ikke hvordan faren din er og hvilke hobbyer han har og slike ting, men forsøker meg men noen tips: Tøfler Fiskestang/utstyr Ullundertøy Kikkert F.eks? ← Han er ikke noe friluftsmenneske så jeg tror ikke fiskeutstyr eller kikkert er noe for ham. Gode forslag da, men.. Tøfler var ikke så dumt, nei! Tror jeg må ta en tur innom ham i dag for å se om noe ser slitt eller utgått ut... Takk for gode tips, Mediocre! Kom gjerne med flere forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest itla Skrevet 13. mars 2007 #407 Del Skrevet 13. mars 2007 Uff, det å finne gaver til foreldre etc som har alt blir bare vanskeligere og vanskeligere for hvert år... Jeg sliter med å finne på noe til bestefar, som snart fyller 80. Noen forslag: Tempur-pute (både mamma og pappa elsker sine) Godt verktøy (det har visst skjedd mye på den fronten de siste årene, ifølge min far, som blant annet har fått ny hammer og sag) En eller annen form for opplevelsesgave - billetter til konserter eller teater, en helgetur eller lignende Ikke mye, men det ER veldig vanskelig, dette.... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 13. mars 2007 #408 Del Skrevet 13. mars 2007 Takk for gode tips, Mediocre! ← Bare hyggelig :bukke: (finnes det ingen smiley som neier..?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #409 Del Skrevet 13. mars 2007 Uff, det å finne gaver til foreldre etc som har alt blir bare vanskeligere og vanskeligere for hvert år... Jeg sliter med å finne på noe til bestefar, som snart fyller 80. Noen forslag: Tempur-pute (både mamma og pappa elsker sine) Godt verktøy (det har visst skjedd mye på den fronten de siste årene, ifølge min far, som blant annet har fått ny hammer og sag) En eller annen form for opplevelsesgave - billetter til konserter eller teater, en helgetur eller lignende Ikke mye, men det ER veldig vanskelig, dette.... Lykke til! ← Har vært inne på tanken med å gi en opplevelsesgave. Ingen dum idé! Tempur-pute var heller ikke dumt... Hmm! Skal ikke være lett... Takk for gode tips, Itla! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Mrs.Valentine~ Skrevet 13. mars 2007 #410 Del Skrevet 13. mars 2007 Fedre er vansklelig å kjøpe til. Særlig "har-alt-jeg-trenger-pappaer". Synes du har fått noen gode tips til nå. Du kommer ikke på noe han har sagt han burde ha, eller noe det hadde vært moro å gjort, osv.? Har han alt han trenger til hus, bil, hage, data mm.? Jeg tenkte også på en opplevelse- gave, det kan jo være ordentlig hyggelig gave istedet for å kjøpe noe bare for å ha en liten presang- som kanskje blir lagt vekk og aldri brukt. Fant du noen fint på VM her om dagen? Jeg har også vært innom og tittet, og fant ut at jeg kunne kjøpt sikkert halve butikken. Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #411 Del Skrevet 13. mars 2007 Fedre er vansklelig å kjøpe til. Særlig "har-alt-jeg-trenger-pappaer". Synes du har fått noen gode tips til nå. Du kommer ikke på noe han har sagt han burde ha, eller noe det hadde vært moro å gjort, osv.? Har han alt han trenger til hus, bil, hage, data mm.? Jeg tenkte også på en opplevelse- gave, det kan jo være ordentlig hyggelig gave istedet for å kjøpe noe bare for å ha en liten presang- som kanskje blir lagt vekk og aldri brukt. Fant du noen fint på VM her om dagen? Jeg har også vært innom og tittet, og fant ut at jeg kunne kjøpt sikkert halve butikken. Ha en fin dag! ← Ja, jeg har fått mange bra tips nå. Tror nok at jeg går for en opplevelses-gave. Ser ikke noen vits i å kjøpe mer skapfyll. Har dessuten spurt ham flere ganger om det er noe han ønsker seg, men jeg får aldri noe skikkelig svar... Jeg kom aldri så langt at jeg fikk tatt en tur på VM på torsdag. Fikk så dårlig tid siden vi hadde så mye som skulle pakkes og handles inn til vi skulle reise på fjellet. Men i morgen har jeg planer om å ta en tur! Har mine mistanker om at det har kommer masse fint inn.... Takk for hjelp vedr. gavetips, Mrs. Valentine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 13. mars 2007 #412 Del Skrevet 13. mars 2007 Den kaffimaskina er kjempestilig, Karamba! Eg syns Vero Moda har mykje fint for tida, så du må nok ta deg ein tur Dumt dere var uheldig med veret på fjellturen dykkar, men kjekt å høyra at det blei ei fin helg likevel Funne ut kva du skal gi faren din i bursdagsgåve? Ei opplevingsgåve høyrest jo bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #413 Del Skrevet 13. mars 2007 Den kaffimaskina er kjempestilig, Karamba! Eg syns Vero Moda har mykje fint for tida, så du må nok ta deg ein tur Dumt dere var uheldig med veret på fjellturen dykkar, men kjekt å høyra at det blei ei fin helg likevel Funne ut kva du skal gi faren din i bursdagsgåve? Ei opplevingsgåve høyrest jo bra ut ← Ja, jeg synes også kaffemaskinen er stilig! Har siklet på den i noen år nå... Vero Moda pleier å ha veldig mye fint, og nå ser jeg virkelig frem til å ta en tur dit siden det er en god stund siden sist. VM er en av favorittbutikkene mine, finner nesten alltid noe der. Når det gjelder gaven så tenkte jeg først på teater eller noe i den dur, men nå tror jeg det heller blir reise eller gavekort på massasje pluss noen nye tøfler. Får se hva jeg ender opp med i morgen. :rosasmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 13. mars 2007 #414 Del Skrevet 13. mars 2007 Då må du nesten få lov til å anskaffa deg den Den er jo ein fryd for auga! Vero Moda er blitt ein av mine favorittbutikkar også, syns kleda deira den siste tida har vore fantastico! Har Oslo nokre store og bra Vero Moda butikkar? Kvar eventuelt? Massasje og tøflar høyrest jo skikkeleg digg ut! Det var ganske smart! *notera ned* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #415 Del Skrevet 13. mars 2007 Skal se på kaffemaskinen i morgen, så får vi se om de har flere igjen i den fargen som jeg vil ha. Jeg bor ikke i Oslo, men på Vestlandet. Vi har 2 store VM-butikker der jeg bor. Synes de er flinke med å plukke ut tøffe klær de som jobber der. Skulle bare ønske at de tok inn mer sko. Det samme gjelder H&M. Har sett så masse fine pumps og sandaler i motebladene og på forskjellige nettsider nå. Håper noe av det snart dukker opp i butikkene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søtpotita Skrevet 13. mars 2007 #416 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja, du må nesten ta deg ein tur Bur du på vestlandet? Eg har alltid hatt inntrykk av at du bur i Oslo... :klø: Så feil kan ein ta Har VM sko? Det har jeg IKKE sett (finn.no-mannen). HM verkar som dei kjem til å satsa meir og meir på skofronten. Det er jo litt gøy, sidan dei ofte har kul stil på kreasjonane sine Fant du deg forresten eit prikkete sjal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 13. mars 2007 Forfatter #417 Del Skrevet 13. mars 2007 Nei, jeg fant aldri noe prikkete sjal. Er fortsatt på jakt! Trodde ikke at det skulle være så vanskelig... Har også sett at HM har tatt inn klokker i sortimentet sitt. Håper det kommer mer! Nå er det forresten ikke lenge til Madonna sin kolleksjon legges ut for salg. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. mars 2007 #418 Del Skrevet 14. mars 2007 Er det stort prikkete sjal du er på jakt etter? Jeg så noen prikkete små tørkler (skrives det sånn?!) på Vivekes. Var innom der for å kjøpe Bodimondi bh, ikke klær. Ang. pappan din, hva med vin? Jeg snakket akkurat med min pappa, han har bursdag i november (så jeg har litt tid på meg!), men han ønsket seg vin og cognac. Kaffemaskin: kjøp! Jeg har sett den maskinen, men hvilket merke er det? :klø: Selv har jeg Nespresso C250, og elsker den! Ønsket meg den lenge, før vi kjøpte den, og angrer ikke et sekund. Er så deilig å kunne lage seg skikkelig god caffe latte hjemme. Gleder meg til Madonna-kolleksjon jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #419 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg mener slikt tørkle som en har i halsen. Skal sjekke Vivikes. Takk for tipset! Merket på kaffemaskinen er Francis Francis. Er bare litt usikker på hvor bra den egentlig er. Betaler nok en god del bare for designet her... Den var stilig den kaffemaskinen som du og har, lillsky! Så bra at du ikke angrer. Hvor mye betalte du for din maskin? Jeg har hatt en billig variant i en 6-7 år nå, og nå er jeg møkklei hele maskinen. Den er ikke noe bra i det hele tatt! Ja, det er jo en god idé å gi vin eller evt. konjakk også. Må tenke litt på dette... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesky Skrevet 14. mars 2007 #420 Del Skrevet 14. mars 2007 Var ala dette, men med mindre prikker. Tror det var i rødt og svart (eller mørk blå). Vår espressomaskin koster ca. 3500,-. Synes det er nok jeg... Jeg har også hatt svada kaffemaskin (Krups) og etterhvert så lagde jeg espresso på "gamlemåten", med sånn kanne på komfyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå