Gå til innhold

Kamelas dagbok


kamela

Anbefalte innlegg

Skjønner det da, og har ikke fordommer.

Hører på Absolute number on - musikk som toppet svenske hitlister i perioden 1975-1983, godbitene står i kø for en som har levd en stund.

Oh Susie :digge:

HERLIG!! Tror jeg må sjekke om vi har den, ellers så tinger jeg på en kopi.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare å si fra (jada - vet at jeg skal brenne en annen til deg også)

Lys våken og tror det blir en god dag i dag også. Ute er det strålende :sol: og 3-4 grader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på messe i går, koselig å komme litt ut.

Betaler nok prisen for lufteturen i dag, formen er ikke på topp, men det går seg vel til igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si fra (jada - vet at jeg skal brenne en annen til deg også)

Lys våken og tror det blir en god dag i dag også. Ute er det strålende :sol: og 3-4 grader.

Har glemt hvilken du skulle brenne jeg... :fnise:

Var på messe i går, koselig å komme litt ut.

Betaler nok prisen for lufteturen i dag, formen er ikke på topp, men det går seg vel til igjen.

Men det må da ha vært utrolig godt å ha vært ute på litt annet enn behandling. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen småturer ut er verdt at formen forbigående er litt dårligere, gjør så godt for hodet!

Dolly og Kennys juleplate har jeg lovet deg, Annie!

På morgenen ruslet det to rådyr forbi her. Spiste litt krokus hos naboen før de gikk videre. Hadde så god tid at jeg rakk å ta bilde av dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss var det fire store i hagen her en kveld!

De jumpa over gjerdet, ventet til en bil hadde kjørt, også krysset de veien og fór over jordet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig med sånne gjester i byen - ikke ofte jeg ser dem her!

Har vært ute en liten tur - Poden har spylt av bilen. Ren ble den ikke, men mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådyr er noen nydelige ugangskråker. De spiser jo krokus og andre løkvekster før man får sett fargen på dem, og så roseknopper, da. Men - vakre er de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rådyr er noen nydelige ugangskråker. De spiser jo krokus og andre løkvekster før man får sett fargen på dem, og så roseknopper, da. Men - vakre er de.

Det var de hvite krokusene som falt i smak :)

Er lei av å gjøre ingenting - vil bli frisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...