Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

HVordan gjetta du det? :klø:

:hoho:

Jeg leste mellom linjene :idesmil: , ganske smart, skjønner du!

Før gikk det an å rette skrivefeil osv på innleggene sine, går ikke det lenger?

Deigen er ferdig, og så blir det sjokolademouss til dessert (måtte jo kikke litt inn i skapene når jeg først var der ute)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det på høy tid å sette i gang med middagen her, dekker pent bord og gjør det koselig for oss i dag :-D :-D :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare poden og deg som skal spise i dag?

Og du kan endre nå også. Trykk på "edit" og så får du opp valg om enkel endring eller full endring. Trykk på en av de. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tigerjente

Håper dere koser dere masse i helgen.

Takk for påminnelsen om gressplen som trenger en klipp :bukke:

Vurderer om jeg trenger litt frisk luft og gressklippeduft nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare poden og deg som skal spise i dag?

Og du kan endre nå også. Trykk på "edit" og så får du opp valg om enkel endring eller full endring. Trykk på en av de. :)

Mannen, datteren og svigermor har reist på "sin" hytte, dro rett etter skolen i dag, så her råder vi grunnen alene frem til mandag.

Da får jeg forsøke Edit knappen også, er så kjedelig at jeg synes det hadde vært greit med norsk tekst på alle knappene.

Da har vi spist vår entrecote med bearnaise og pommes frites med tilhørende dessert. Første brett med kanelsnurrer står i ovnen, og poden er i gang med å bake muffins!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spist middag vi også nå. Sambo skal snart på jobben. I dag var det løvstek med opphøgde pottitter og bearnaisesaus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem har hermet etter hvem i dag :smile:

Så nå skal du bare nyte freden i heimen utover kvelden, du også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg godt om, så har jeg ikke pleiet shopping-genet mitt noe særlig denne uka. Så avertert noe sengetøy, så jeg tror jeg stikker en liten tur ut og ser om det er interessant! :reise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men bomturer er som regel ganske billig... ;)

Har sovet litt på sofaen igjen... Og nå er det Isdans vi ser på, Prinsessa og jeg. Gleder meg til natta, sånn at jeg kan legge meg.... Jeg ikke huske sist gang jeg var så sliten og trøtt som jeg er i dag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ikke noe hyggelig ut, du som elsker å sitte oppe halve natta. Du får ha god bedring og sove godt, hvis du forsvinner ut nå.

Jeg har akkurat fordypet meg i en del av dine gamle innlegg, og ser forbausende mange fellestrekk hos oss ;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet kjøkkenet etter dagens bakeøkt, og klemt i meg resten av en tiramisu-is (det var likesom bare litt mer enn litt igjen i den).

Poden skulle overnatte hos kompisen, så nå er jeg alene. Faktisk første natta jeg er heeeelt alene etter snart 4 år i huset her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes ikke noe hyggelig ut, du som elsker å sitte oppe halve natta. Du får ha god bedring og sove godt, hvis du forsvinner ut nå.

Jeg har akkurat fordypet meg i en del av dine gamle innlegg, og ser forbausende mange fellestrekk hos oss ;);)

DET vil jeg høre mer om!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DET vil jeg høre mer om!!!

Neimen, er du våken enda?

Får vel sende deg en PM da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Pussig at jeg er våken på denne tiden av døgnet gitt.... :klø:

:hoho:

Har svart deg ;)

Mener å huske at jeg leste om ei som bare ventet på å få lagt seg for noen timer siden? Kvikner til utover natta du, tenker jeg!

Nå tror jeg faktisk at jeg tar kvelden, utrolig med sant :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på denne tiden jeg er som mest våken ja. Men jeg sitter faktisk og gjesper, så jeg burde vel finne senga jeg også. Deilig med HELE senga for meg selv.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er på denne tiden jeg er som mest våken ja. Men jeg sitter faktisk og gjesper, så jeg burde vel finne senga jeg også. Deilig med HELE senga for meg selv.. :)

Synes stort sett det er greit å dele den senga, får vel legge meg på tvers eller noe sånt :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...