Gå til innhold

Kamelas dagbok

kamela

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får vel vente til over helga, siden du stikker avgårde!

Min hage er helt ferdig nå - bare venter på at alt skal slå rot og at gresset skal begynne å vokse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ventet i hele dag - må vel ta det neste uke istedenfor!

Håper du hadde en fin helg - her har det vært stille og rolig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får pusle litt i egen hage siden ikke Annie kom og hentet meg. Hvis været holder skal jeg klippe det lille som er av gress i dag.

Poden og jeg skal på bort på besøk i morgen, skal ha med masse gode kaker. I dag er det bakedag, jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppelupp! Har du alt klart til i morgen? :klem:

Hei på deg :):)

Ikke annet enn kakene å gjøre klar, så stikker poden og jeg fra byen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:reise: for å hente Kamela :)

Dette blir en travel ettermiddag, skjønner jeg, må vel bake litt ekstra også da, sånn for sikkerhets skyld :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelp, føler meg omtrent som fisk på land her inne, masse nytt å sette seg inn i!

17. mai og langhelg overstått. Var en liten tur på Sporveismuseet i dag, bare for å komme ut av huset en tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du en fin 17 mai og dager etterpå?

Jeg har planta ute i dag, så nå bør det IKKE komme frost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mai var bra den, selv om den ikke var som jeg ønsket meg. Så at du hadde en flott dag, hørtes koselig ut.

Nå må vel tid for nattefrost være over, før het det vel gjerne at man ikke skulle plante før 17. mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hjelp, føler meg omtrent som fisk på land her inne, masse nytt å sette seg inn i!

17. mai og langhelg overstått. Var en liten tur på Sporveismuseet i dag, bare for å komme ut av huset en tur.

Hadde akkurat samme følelsen. Det tok noen innlegg før jeg fant igjen smiley-ene...

Håper du koste deg på Sporveismuseet og at ryggen stadig bedrer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å bli "lest over skulderen" på i flere måneder her inne, og etterpå få kritikk og klager gjør KG livet og resten av livet litt vanskelig om dagen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17. mai var bra den, selv om den ikke var som jeg ønsket meg. Så at du hadde en flott dag, hørtes koselig ut.

Nå må vel tid for nattefrost være over, før het det vel gjerne at man ikke skulle plante før 17. mai.

Vår dag var perfekt! Sjelden sånne dager blir perfekte for alle, men i år klaffet det virkelig. :)

Nattefrosten får holde seg borte nå ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å bli "lest over skulderen" på i flere måneder her inne, og etterpå få kritikk og klager gjør KG livet og resten av livet litt vanskelig om dagen.....

STOR :klem: til deg vennen!!!! Du vet hvor du finner meg om du trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...