kamela Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #341 Del Skrevet 2. mai 2007 Betryggende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #342 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Mandagen gravde mannen opp til nytt bed for meg, HELT UOPPFORDRET HADDE HAN LÅNT MED SEG SPADE OG SATTE I GANG Planlegging av hva jeg skal gjøre med mine snaue 4 m2 bed er i gang. Naboene så litt rart på meg som sto på kne og flyttet gresstuster, stillingen fungerte uansett bra for ryggen Kjøpte noen planter i går, men selvfølgelig fant jeg ikke alle jeg hadde bestemt meg for, og så hadde de heller ikke noen fine kantgjerder (sånne små som ser ut som halve stokker festet til ståltråd), så jeg må lete videre i dag. Poden var hos storesøster en tur i går, koste seg med å rydde i hagen hennes, i dag skal han få kose seg med det samme hos meg! Tenkte han og jeg skulle ta et lite uteprosjekt i ettermiddag. Endret 2. mai 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #343 Del Skrevet 2. mai 2007 Da stikker jeg på jobben en tur, ny vikar igjen i dag, spennende å se Jobber 40 % denne uka også etter anbefaling fra fysioen. *løper avgårde for ikke å komme for sent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 2. mai 2007 #344 Del Skrevet 2. mai 2007 Lykke til med bed, rygg og jobb! Når du syns dine 4 m2 er for lite, så kan du komme hit. Vi har 3 mål tomt som skal settes i stand... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Amorina Skrevet 4. mai 2007 #345 Del Skrevet 4. mai 2007 Hei Ønsker deg en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 4. mai 2007 #346 Del Skrevet 4. mai 2007 Så stille det er her? Hva skjer a'? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninen Skrevet 4. mai 2007 #347 Del Skrevet 4. mai 2007 God helg! Håper ryggen ikke krangler så mye at du ligger rett ut i sengen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #348 Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Her er jeg igjen Mannen kom tidlig hjem onsdag med forkjølelse og vond rygg (blomsterbedet mitt sin skyld ? ), så da ble det gjort litt mer fornuftige (?) ting enn å sitte her. Torsdagen gikk til litt hagearbeid etter at jeg hadde jobbet mine 40 % og vært hos fysioterapeuten. I går var det jobb, handle presanger, bake kake og så var det tid for bursdagsselskap. Mannen hadde skiftet på sengene og vasket sengetøy , tror det er 3. gangen det har skjedd siden vi flyttet sammen! I dag lå vi leeenge, handlet og spise pizza på Peppes. Mannens store hobbyprosjekt foregår rett bak pc'n så jeg synes ikke det er noe moro å sitte her og skrive når han driver rett bak ryggen min. Men nå er det tid for Allo Allo, han synes det er festlig, jeg synes det er masete! Endret 5. mai 2007 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #349 Del Skrevet 5. mai 2007 Når du syns dine 4 m2 er for lite, så kan du komme hit. Vi har 3 mål tomt som skal settes i stand... ← Misunner deg all plassen, jeg! Du skal sikkert ikke lage hage av alt, men det må jo være deilig å ha god plass rundt seg - en av fordelene med å bo utenfor byen (hvis bostedet ditt stemmer, da ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 5. mai 2007 Forfatter #350 Del Skrevet 5. mai 2007 Hei Ønsker deg en fin helg! ← Hyggelig med nytt besøk Håper du kommer til å trives her inne i KG`s verden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 5. mai 2007 #351 Del Skrevet 5. mai 2007 Misunner deg all plassen, jeg! Du skal sikkert ikke lage hage av alt, men det må jo være deilig å ha god plass rundt seg - en av fordelene med å bo utenfor byen (hvis bostedet ditt stemmer, da ) ← Det blir nok hage på det meste i hvertfall. 1 mål har vært jorde i mange år, det skal fylles ut mye, planeres og sås gress. Uteplass skal ordnes også. Får nesten hetta når jeg tenker på hvor mye jobb og penger som skal ut når vi skal begynne med hagen.... Og ja, bostedet stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #352 Del Skrevet 6. mai 2007 Heldiggrisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mai 2007 #353 Del Skrevet 6. mai 2007 HELDIGGRIS????? Jeg gruer meg som en hund! Du er herved invitert til å komme og planlegge med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #354 Del Skrevet 6. mai 2007 *løper avgårde oppover E6* Har ihvertfall fått plantet ut det jeg har kjøpt så langt, så jeg tror jeg begynner å skjønne din bekymring for hva en hage kan koste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigerjente Skrevet 6. mai 2007 #355 Del Skrevet 6. mai 2007 Så heldig du er som har fått nytt bed:D Hvordan går det med ryggen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. mai 2007 #356 Del Skrevet 6. mai 2007 Tror jeg trenger et drivhus, sånn at jeg kan dyrke frem frø eller noe først.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #357 Del Skrevet 6. mai 2007 Så heldig du er som har fått nytt bed:D Hvordan går det med ryggen? ← Ryggen er mye bedre, så jeg har tenkt å trappe opp jobbinga litt denne uka. Skal til legen igjen en av dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. mai 2007 Forfatter #358 Del Skrevet 6. mai 2007 Tror jeg trenger et drivhus, sånn at jeg kan dyrke frem frø eller noe først.... ← Du bør sikkert satse på en del stauder og busker, ellers vil du bli ruinert hver vår! Jeg jakter på løytnanshjerte om dagen, synes de er så fine, men ikke noen av gartneriene har den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. mai 2007 Forfatter #359 Del Skrevet 7. mai 2007 Ny dag, nye muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 7. mai 2007 #360 Del Skrevet 7. mai 2007 Hvilke muligheter står du overfor i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå