Gjest runehera Skrevet 27. desember 2006 #41 Del Skrevet 27. desember 2006 kor tid skreiv eg at alle frelses? ingen kan bli frelst uten å påkalla Herrens navn. ingen menneske er uten synd, er ikkje noko forskjell om ein har synda mykje eller lite. ingen er rettferdige i Guds auger. men Jesus er dei som er frelst sin rettferdighet, som gjer at dei blir frelst i Jesus! ka er ein unitar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 27. desember 2006 #42 Del Skrevet 27. desember 2006 kor tid skreiv eg at alle frelses? ingen kan bli frelst uten å påkalla Herrens navn. ingen menneske er uten synd, er ikkje noko forskjell om ein har synda mykje eller lite. ingen er rettferdige i Guds auger. men Jesus er dei som er frelst sin rettferdighet, som gjer at dei blir frelst i Jesus! ka er ein unitar? ← Du har nok ikke skrevet at alle frelses. Det var "Pastor Knut" som skrev det i et tidligere innlegg, og det var hans siate innlegg jeg svarte på . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastor Knut Skrevet 27. desember 2006 #43 Del Skrevet 27. desember 2006 Du skriver at alle frelses, da må Gud frelse deg selv om du dreper. Du skriver også at om du dreper, så kan du ikke være unitar. Mener du da at unitarene er strengere enn Gud? Eller hvorfor kan ikke unitarene tillate det de tror at Gud tillater? ← Beklager, men jeg forstår ikke problemstillingen din. Den virker noe oppkonstruert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KR-øst Skrevet 27. desember 2006 #44 Del Skrevet 27. desember 2006 Beklager, men jeg forstår ikke problemstillingen din. Den virker noe oppkonstruert. ← Jeg tror heller at du har et forklaringsproblem. Forstår du ikke selv hva du mener med det du skriver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest runehera Skrevet 27. desember 2006 #45 Del Skrevet 27. desember 2006 jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest runehera Skrevet 27. desember 2006 #46 Del Skrevet 27. desember 2006 ingen kan sjå Guds rike uten å bli født på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiant Thor Skrevet 27. desember 2006 #47 Del Skrevet 27. desember 2006 ingen kan sjå Guds rike uten å bli født på ny. ← Og du har sett Guds rike ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pastor Knut Skrevet 28. desember 2006 #48 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg tror heller at du har et forklaringsproblem. Forstår du ikke selv hva du mener med det du skriver? ← Kanskje det er slik at vi alle forstår godt, men at noen av oss forstår mer enn hva godt er? En mulighet Nåja,... hei sveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest runehera Skrevet 28. desember 2006 #49 Del Skrevet 28. desember 2006 King James: jepp! Pastor Knut: hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå