Gå til innhold

Pub/bar e.l. til bryllupsfest i Oslo?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vi har nå bestemt oss for å gifte oss i Oslo Tinghus den 7. juni hvis alt går etter planen :D I den anledning har vi tenkt å invitere nærmeste familie + forlovere på middag på en bedre restaurant (Bagatelle e.l.). Etterpå ønsker vi å samle sammen flere venner til en skikkelig fest. Ut fra den lille researchen jeg har gjort, ser det ut til at vi bør belage oss på å ha middag og fest på to forskjellige steder. (innbiller meg nemlig at de finere restaurantene ikke har en bar som en kan leie til vårt formål...)

Spørsmålet er derfor: er det noen som vet om en pub/bar/restaurant/festlokale i Oslo som egner seg til ca. 50 stk., og som er åpen for lukkete selskaper på en lørdagskveld? Det bør være en bar + dansemuligheter i lokalet.

Alle tips mottas med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Kanskje Månefisken kan være noe????

Tøffe lokaler ved Akerselva. De tar lukkede selskaper i alle farger og fasonger :-)

www.manefisken.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Josephine vertshus kan kanskje være noe. Der er det mulig for både å spise og enkel bar, i tillegg så er det danseplass. Har vært i bryllupfest her og synes det var kjempekoselige lokaler.

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på hvorvidt vanlige utesteder er interessert i å ha lukket selskap en lørdagskveld.

Jeg vet at Schous Kjelleren (normalt sett ikke åpent, kun til lukkede selskaper) og Tiger Tiger (Gamle Stedet i Torggt. Se internett for mer info) lukker selskap. Hvis jeg ikke tar feil gjør også Bør Børson i Trondheimsveien det. (Kjeller etasjen)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigalle i Grønlandsleiret er åpent for lukkede selskaper. Der er det rund bar og dansegulv. Jeg har selv vært der i bryllup og det var stor suksess. Men det er et litt mer rocka sted, men veldig sjarmerende og morsomt innredet. Kan anbefale stedet om dere ikke ønsker å ha festen i "stive former", da det egner seg mer til litt uhøytidelig selskap/fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hr. Leo og jeg giftet oss i Oslo Tinghus i høst og når det gjelder første del av programmet, så hadde vi middag for 15 personer på Bølgen & Moi på Briskeby etterpå. Det kan absolutt anbefales!!! Har vært på mange av Oslos bedre restauranter både før og etter, men maten og servicen var uten sidestykke!

Når det gjelder bar/pub kommer jeg i farten bare på "Barbeint" på Drammensveien som leier ut til lukkede selskaper, men jeg vet ikke hvordan det er på lørdager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...