Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 #1 Skrevet 4. oktober 2006 Har de det f.eks. på H&M? Er først og fremst interessert i 20 eller 40 denier. Husker i alle fall å ha sett tykke strømpebukser for gravide før.
Gjest gjesta Skrevet 4. oktober 2006 #3 Skrevet 4. oktober 2006 Hvorfor må gravide ha egne strømpebukser? :klø: Føler meg litt dum nå som spør kjenner jeg. Er det sånne som skal dras over magen det da?
Ephemera Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Hvorfor må gravide ha egne strømpebukser? :klø: Føler meg litt dum nå som spør kjenner jeg. Er det sånne som skal dras over magen det da? ← Foreløpig passer de vanlige strømpebuksene til meg, men ei jeg hadde på meg revnet i baken - sikkert fordi den ble viet ut for mye foran Jeg hater egentlig strømpebukser og bruker det aldri under bukser og side skjørt. Men under kjoler og korte skjørt må jeg liksom ha strømpebukse...
Coria Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg har noen fra H&M, men de syntes jeg bare skled ned. De jeg har fra Lindex er bedre. Men av en eller annen grunn ser det ut til at de bare lager mammastrømpebukser i ekle mørkebrune farger. Et alternativ er strømpebukser som er ekstra lave i livet.
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #6 Skrevet 5. oktober 2006 Jeg hater egentlig strømpebukser og bruker det aldri under bukser og side skjørt. Men under kjoler og korte skjørt må jeg liksom ha strømpebukse... ← Samme her. Jeg bruker bare stay ups. I fjor fant jeg noen fine tykkere stay ups (40 denier eller noe sånt, de er i hvert fall HELT sorte) som jeg bruker når det blir kjøligere.
Totalya Skrevet 5. oktober 2006 #7 Skrevet 5. oktober 2006 Styr iallefall unna strømpebuksene til LaMote i blå esker, de som er beregnet på store personer! De har ekstra bred kile, og gir derfor gnagsår på lårene... Selv om jeg er stor (både før, under og etter graviditeten) er jeg ikke bredere mellom bena enn andre...!!!
Furstina Skrevet 5. oktober 2006 #8 Skrevet 5. oktober 2006 Jag köpte ett par gravidstrumpbyxor på H&M förra gången jag var gravid. Aldrig mer. De var beräknade för en kort och tjock person och gled bara ner. De var alltså för korta och satt allt för löst på benen. Efter 10 meter hängde grenen i knähöjd. Jag fick tipset om att köpa vanliga strumpbyxor med låg midja. jag har sett att de finns på Lindex bland annat.
Gjest gjesta Skrevet 5. oktober 2006 #9 Skrevet 5. oktober 2006 Jag fick tipset om att köpa vanliga strumpbyxor med låg midja. jag har sett att de finns på Lindex bland annat. ← Det er nok lurt! Gavid eller ei, så HATER jeg strømpebukser langt oppover magen.
Furstina Skrevet 5. oktober 2006 #10 Skrevet 5. oktober 2006 Stay-ups kan också vara en idé - förutsatt att du inte har vatten i kroppen och bör undvika sånt som sitter åt längs benen.
Ephemera Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2006 Kanskje jeg også skal satse på stay up's isteden. Det er det jeg bruker til vanlig, under skjørt med litt sidde. Jeg er 180 cm. høy og har fra før av problemer med at strømpebuksene blir for korte, sånn at de siger ned i skrittet - og det er helt grusomt å ha på seg Vel, jeg får se om jeg finner en på Lindex som jeg kan gi et forsøk, hvis ikke blir det stay-up's. Så får vi bare passe på å sitte pent sånn at kjolen ikke glir opp over kanten
Furstina Skrevet 5. oktober 2006 #12 Skrevet 5. oktober 2006 Det är samma problem jag har med strumpbyxor. (178 cm och normalt sett stl 34-36 i byxor) Lycka till
Totalya Skrevet 6. oktober 2006 #13 Skrevet 6. oktober 2006 Det skal finnes støttestrømper i stay-ups også, men jeg vet ikke om de er fine... Dyre er de nok iallefall...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå