Gå til innhold

Blir sulten av å trene

Fremhevede innlegg

Gjest synseren
Skrevet

Lurer på om det er noen av dere kloke hoder som har tips til meg? Det har seg nemlig slik at jeg har økt treningsmengden de siste ukene, og det er jo positivt. Problemet mitt er at jeg er blitt mye sultnere etter at jeg begynte å trene. . Får helst lyst på matvarer med mye fett. Ikke søte ting. Hva kan jeg spise for å gå ned i vekt? Er det noen som har tips? Ble kanskje litt rotete innlegg men jeg tror dere har fått med dere poenget.

Takknemlig for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig blir du sultnere av å trene mer!! Jeg er tilhenger av "vanlig sunn fornuft" jeg. Spis normale måltider med sånt som grovt brød med kjøttpålegg og grønnsaker, middag med karbohydrater og proteiner gjennom f.eks. kylling, fisk, grønnsaker. Spis 1-2 timer før trening, og fortest mulig etter trening for å gi kroppen energi igjen!! Spis mange måltider, og ikke overspis!

Lykke til!

Skrevet

Sorry meg, helt på jordet det her, men det er ikke noe som heter sultnere!!! Man blir mer sulten!

Ellers, det er helt naturlig å bli mer sulten, du bruker jo mer energi, og da må du fylle på lagrene etter at du har trent. Tren, og spis så du ikke går sulten, men pass bare på at du ikke fyller på med "dumme" ting som sjokolade, boller, søte kjeks osv.

Skrevet

Fett gjør at man restitueres tre ganger saktere enn om man spiser riktig etter trening. Kan godt spise ting med litt sukker i, det går rett i karbo-lagrene (dvs glykogen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...