sorrow Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvor er du min kjære? Er du her ved min side nå? Er det deg jeg kan føle når en svak bris kjærtegner meg? Kan du se meg? Føle meg? Kan du høre hvordan smerten min river i hjertet mitt? Av og til kan jeg sverge på at du fremdeles er her med meg At du sitter ved min side og prøver å fortelle meg noe At du holder rundt meg når tårene min ikke vil stoppe Hvor er du nå? Jeg står her ved graven din og har vanskelig for å forstå at du ligger der Den tunge våte jorden har blitt din evige seng Regnet faller hardt og jeg er glad det skjuler mine evige tårer Jeg vil bare legge med ned her med deg La den våte jorden ta meg til det stedet hvor du er Hører du meg? Jeg trenger deg her med meg Du skulle ikke forlatt meg Hvor enn du er kom tilbake til meg Verden er et uutholdelig sted å være uten deg Jeg er så alene Føler meg så forlatt Jeg prøver å være sterk Men jeg klare det ikke Kom tilbake Kom tilbake..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 4. oktober 2006 #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 Trist Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2006 Takk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkersøta Skrevet 4. oktober 2006 #4 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nydelig...ble helt rørt.... Gir deg en , du er ikke alene. Det er så vondt så vondt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 4. oktober 2006 #5 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kjennte den langt inn i hjerte rota ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maddicken Løvehjerte Skrevet 4. oktober 2006 #6 Del Skrevet 4. oktober 2006 Veldig flott og vakkert... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. oktober 2006 #7 Del Skrevet 4. oktober 2006 Kondolerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 18. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 18. oktober 2006 Dere er så snille... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bobble Skrevet 13. november 2006 #10 Del Skrevet 13. november 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 5. desember 2006 #11 Del Skrevet 5. desember 2006 Huffa... Det sies at sorgen på ett eller anna tidspunkt skal "gå over", men den gjør ikke det.. Man lærer seg bare å leve med den, men den ligger der latent. Plutselig så går det dager, uker og kanskje måneder mellom hver gang man tenker på personen. Men sorgen er der alltid og minnenen vil aldri forsvinne. Jeg syns du er veldig god til å skrive og sette ord på følelsen og den skjærende fortvilelsen, håper at en liten hjelper litt.. Eller nei forresten det er en STOR og varm vi snakker om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #12 Del Skrevet 9. desember 2006 Takk kekker... En god er alltid godt. Sender deg en tilbake... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
emondak Skrevet 13. desember 2006 #13 Del Skrevet 13. desember 2006 Hvordan går det med deg sorrow, blir nesten litt trist når jeg ser den avataren din, den er bare fantastisk fin... Den unektelig og litt brutale julehøytiden er jo rett rundt svingen, når de aller fleste skal ha det utrolig hyggelig og gøy, mens noen må feire den første julen... Den "første" og forhåpentligvis den verste julen du noen gang kommer til å oppleve, det holder i massevis med en slik jul. Vi tenker på deg i allefall!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 21. desember 2006 Forfatter #14 Del Skrevet 21. desember 2006 I natt gråter jeg.... Verden er et tungt sted nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå