sorrow Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #121 Del Skrevet 18. desember 2007 My heart will not heal... My heart will not heal Why is it so hard to go on Without you You are my one true love Our souls were meant to be together forever But my soul is still earthbound And your soul has gone My heart will not heal As I stand alone in the rain Crying by your grave I pray that you will come back to me But you don't My heart will not heal Cause my heart craves your love You holding me Bound to the promise you once gave That you would stay with me Till the end of time My heart will not heal As I once again wake up Without you by my side My heart will not heal Cause you took it with you... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 18. desember 2007 Forfatter #122 Del Skrevet 18. desember 2007 Tonight I weep Shattered heart Broken into a thousand pieces I miss you so much my love I try to go on I put on a smiling face But inside I am dying Inside I scream I loved you so much I love you still Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #123 Del Skrevet 31. desember 2007 Please do not go where I cannot follow Stay out of the light Stay here with me My eyes are bluring Drowning in tears My heart is breaking Never to be repaired Please do not go where I cannot follow I need you to stay To hold me and love me Look through my eyes Enter my soul Feel my pain Please don’t go Please do not go where I cannot follow… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 20. januar 2008 Forfatter #124 Del Skrevet 20. januar 2008 Darkness surrounds me I weep I weep for you And for my broken heart For the light that never will shine upon me ever again As I close my eyes I can almost feel you I can feel my face smiling Of the thought of you beeing there with me It' so intense that I just for a moment could swear That I felt your arms around me Felt the warmth of your breath in my neck Your skin against mine But only for a stolen moment Then you are gone once again Your eyes Your smile Your love It's burned into my mind My heart I cannot go on I cannot let you go I walk to your grave Whispers of goodbye blows in the wind But not mine I will never say goodbye Hard rain on the graves in memories of all the tears That has fallen And I cry Oh I cry every day Every night I fall to the earth and I grab on to your gravestone I let my fingers slide over the inscription How did you become a stone with letters on The earth is soaked of the rain and my tears I want the earth to let me sink down to you So that I can hold you in my arms like I once did Like it was supposed to be Me and you Forever.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #125 Del Skrevet 27. januar 2008 I try to erase you from my memories Thinking that it would have been better if we Never met That I could live a life in joy At least without the pain It's so hard to move on When you live in the past When everything that was good in my life Belongs to yesterday I can't face today Knowing that you won't face the day with me I try to let go But my heart seems to be attached to you Even though your not here anymore Why is it that I still can feel you Why is it that I still wait for you to come home Why is it that I still can hear your voice Whispering in my ear I try not to cry To pull myself together and move on But i can't The presence of you still touches me I see your shadow and feel your warmth I know that you are there I need you to let me go I wake up only to see myself standing by your grave Once again wishing that I never met you Once again wishing that I could turn back time One last touch One last kiss goodbye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #126 Del Skrevet 27. januar 2008 Jeg kan ikke sove i natt Så jeg sitter her Og stirrer ut i ingenting Ute mørkner det Og jeg titter på de glødende stjernene Kan du se meg der oppe Ser du tårene jeg gråter for deg Hører du meg hviske til deg Kjenner du smerten min Hører du at hjertet mitt brister Jeg klarer ikke disse veggene Det er som om de kveler meg Så jeg går ut Luften er rå og kald Jeg klarer nesten ikke å puste Jeg falmer i mørket Går uten mening Men som alltid havner jeg på samme sted Igjen finner jeg meg selv ved graven din Jeg legger meg ned på den iskalde jorden Hører du meg snakke til deg Kan du kjenne varmen min der nede i din ensomme kalde seng Jeg lukker øynene Minnene strømmer på og jeg kjenner varme tårer Renne nedover kinnet mitt Jeg ber en still bønn Om et mirakel som jeg vet i mitt hjerte aldri vil finne sted Jeg løfter ansiktet mot himmelen Ser du meg Jeg savner deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.A. Skrevet 29. januar 2008 #127 Del Skrevet 29. januar 2008 Jeg er ikke flink til å sette ord på ting, eller å virkelig ta tak i det, men diktene dine skjærer tvers igjennom meg. Er sånn det er idag. Ville uansett bare gi deg en klem å si takk, takk for at du gjør det lettere for meg å kjenne litt på smerten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #128 Del Skrevet 23. februar 2008 Jeg er ikke flink til å sette ord på ting, eller å virkelig ta tak i det, men diktene dine skjærer tvers igjennom meg. Er sånn det er idag. Ville uansett bare gi deg en klem å si takk, takk for at du gjør det lettere for meg å kjenne litt på smerten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #129 Del Skrevet 27. februar 2008 Min kjære har dratt Duften av ham henger fremdeles igjen i luften Tomheten etter ham er ubeskrivelig Jeg tar meg selv i å gå med klærne hans Prøver desperat å kjenne varmen fra ham Min kjære har dratt Og alt jeg sitter igjen med er minnene Jeg gråter Men det bringer ham ikke tilbake Men jeg gråter llikevel Min kjære har dratt Han vil aldri komme inn døren igjen Han vil aldri igjen si at han elsker meg Jeg vil aldri bli hel igjen Min kjære har dratt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #130 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg kan ikke sove i natt Tankene jager meg Nettene har blitt så lange og ensomme Sengen så tom og kald Hver kveld ber jeg om at dette marerittet skal ta slutt At jeg åpner øynene mine Og at blikket mitt treffer deg som holder om meg Jeg lukker øynene mine så hardt at det begynner å prikke Men jeg er like alene når jeg åpner dem igjen Du er i tankene mine konstant Dag som natt Fra sekund til sekund Du er i hvert løvblad I hvert tre I hver bris I solen, i månen, i stjernene Minnene om deg hjemsøker meg Jeg klarer bare ikke å gi slipp Jeg kan ikke sove i natt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 2. mars 2008 Forfatter #131 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) I am still waiting for you Waiting for you to to come home Everytime time I hear a sound outside My heart jumps and I can't breath I hold my breath until the sound Vanish in the distance I fold my hands My head falls on to my lap And I cry I starts with little cries and tears It ends with me collapsing on the coach Exshausted of all the grief I fall asleep With you in my mind When I wake up I wait Wait for you to come home to me.... Endret 2. mars 2008 av sorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 27. mars 2008 #132 Del Skrevet 27. mars 2008 Innom i natten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #133 Del Skrevet 15. juni 2008 Gå deg ikke vill Enn hvor langt ned i mørket du er For i mørket vil lyset finne deg Om du bare rekker ut din hånd Fortvil ikke Enn hvor ditt hjerte blør For hver dag som går Vil smerten blir litt mindre Men minnene vil forbli stødig som et fjell Være ikke redd for å gi slipp For jeg vil alltid være der ved din side La tårene stoppe Og i meg et smil Lukk dine øyne og kjenn etter Jeg vil alltid være der.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #134 Del Skrevet 15. juni 2008 I mitt stille sinn Hører jeg deg atter en gang Min sjel som nå er sluknet Våkner for et lite øyeblikk til liv Du som en gang sto så klart foran meg Du som ledet og lyste min vei Nå som en skygge som jeg aldri kan holde Som vann som glir imellom fingrene mine Vinden som stryker meg men som jeg aldri kan røre ved Blomsten som i det ene øyeblikket blender meg med sin skjønnhet Visnet Borte I mitt stille sinn hører jeg deg atter en gang... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 8. juli 2008 #135 Del Skrevet 8. juli 2008 Ville bare gi deg en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 28. september 2008 Forfatter #136 Del Skrevet 28. september 2008 Kjære Gud i denne natt Våk over dem jeg elsker Hold din beskyttende hånd Over dem La ikke noe vondt skje dem Jeg ber ikke om mye, men jeg ber om dette Pass på dem Og led dem når de ikke ser lyset Skulle noe ondt skje La det skje med meg For uten dem jeg elsker er jeg ingenting Og er jeg ingenting i denne verden Kan jeg likegodt være hos deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 17. november 2008 Forfatter #137 Del Skrevet 17. november 2008 Søvnløs i natten Sorgen som velter inni meg som svarte bølger Jeg er alene Hva gjør jeg nå Hva gjør en når sjelen er fortapt Hvordan leve når det mest dyrebare er borte Jeg kan ikke smile Jeg kan ikke bevege meg Jeg er som fryst fast Minnene om deg er brent fast De spiller om igjen og om igjen i hodet mitt I hjertet mitt Tårene tar aldri slutt Det gjør så brennende vondt Hjertet mitt pulserer som om det er i ferd med å slå seg ut av brystet mitt Hvordan skal jeg kunne fortsette å leve Når du var hele grunnen til at jeg i det hele tatt sto opp om morgenen Hvordan kan jeg se fremover Når jeg ikke kan gi slipp på gårsdagen De sier jeg må gi slipp på deg Men jeg kan ikke Hvordan kan jeg gi slipp på en del av meg selv Hvordan kan jeg gi slipp når jeg bare kan lukke øynene mine Så er du der foran meg Jeg kan føle deg Nesten ta på deg Kjenne lukten av deg Ser du meg når jeg gråter over deg Føler du smerten min Er noe av deg fremdeles her For jeg sverger på at jeg kan føle deg ved min side Jeg savner deg så ufattelig mye Jeg kan aldri gi slipp Jeg kan aldri bli hel igjen Vil jeg noen gang se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 23. august 2009 Forfatter #138 Del Skrevet 23. august 2009 En ny stjerne ble født i dag Blandt de uendelige lysende prikkene der oppe Lyser din sterkest Jeg sitter i vinduet mitt som så mange ganger før Jeg prøver å nå deg Snakker ut i løse lufta og håper på svar Et tegn Hva som helst Alt for å kjenne en nærhet av deg Tårene mine vil liksom aldri slutte å komme Prøver å innse at du ikke her er lenger Men selv om hodet vet det Så vil ikke hjertet lystre Kanskje hvis jeg bare tror nok Kanskje hvis jeg bare håper nok Så vil du på mirakuløst atter en gang Stå ved min side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 23. august 2009 Forfatter #139 Del Skrevet 23. august 2009 Don't think of me as gone Remember me as I was Think of alle the good times we shared Of that one time we laughed so hard It made us cry Don't think of me as gone I am still here Just hold your hand at your heart And know that I am with you With evert heartbeat Don't think of me as gone I have just crossed over to the other side And one day we will meet again I will wait for you But until then I want you to live a long and happy life Don't think of me as gone I will be watching over you As you once wathed over me... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå