sorrow Skrevet 23. desember 2006 Forfatter #81 Del Skrevet 23. desember 2006 Jeg kan fremdeles kjenne hendene dine gli over ansiktet mitt Kjenne hvordan varmen satt i meg lenge etter at du hadde gått Følelsene som var i ferd med å sprenge seg ut av brystet mitt i det din munn møtte min Den varme myke følelsen av deg mot meg Når du sov var du så vakker Hadde du bare visst hvor mange netter jeg tilbrakte med å se på deg mens du sov Lyden av den rolige pusten din Varmen av kroppen din mot min Følelsen av å krype inntil deg og kjenne dine sterke armer om meg Å betrakte deg var som å se på et vakkert kunstverk Hver bevegelse du gjorde fasinerte meg Om jeg bare kunne fryse det bildet La tiden stå stille... Så her står jeg da... Kunstverket er borte for alltid Varmen er der ikke lenger Om et hjerte virkelig kunne bli knust så er mitt hjerte knust i så mange biter at det vil aldri kunne bli helt igjen Jeg savner deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. desember 2006 #82 Del Skrevet 24. desember 2006 Håper du får en fin jul vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 24. desember 2006 Forfatter #83 Del Skrevet 24. desember 2006 (endret) ... Endret 17. november 2008 av sorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 26. desember 2006 Forfatter #84 Del Skrevet 26. desember 2006 Redd meg for i kveld har jeg det vondt Åpne øynene min for det som er godt for alt jeg føler er smerte Hold meg i dine armer si at alt vil bli bra for i natt lider jeg Smerten i hjertet er så intens Jeg blør innvendig Redd meg fra alt den vonde Jeg trenger deg her i natt Jeg trenger trøst Omtanke Men jeg er alene Ingen er der Ingen kan se sorgen i mine øyne Ingen ser mine tårer Ingen ser at jeg er fortapt i kveld Redd meg min kjære Ta meg under dine vinger og ta meg med til stedet hvor det ikke finnes kulde Jeg er så ensom Redd meg fra denne verden Befri meg fra meg selv Jeg er så tom Vektløs La meg få kjenne deg i natt La meg få føle deg en siste gang Hold meg hardt og si at du elsker meg Jeg trenger de ordene mer enn jeg noen gang har trengt noe annet Jeg er så ensom min elskede Sorgen river i meg Hvor hjertet en gang var er det bare et stort tomt hull Jeg trenger deg så sårt La meg kjenne deg i natt Legg deg ved min side og hold meg La meg vite at du alltid vil være der ved min side Gud, gi ham tilbake til meg Er du der med meg eller det bare hjertet som spiller meg nok et puss Det er som om jeg kan føle deg Jeg hvisker navnet ditt Kan du høre meg Kan du høre hvor mye jeg savner deg Jeg er ingenting uten deg Jeg er ikke levende ikke død Jeg bare eksisterer så vidt Jeg lengter etter fred Men uten deg vil mitt hjerte aldri slå seg til ro Jeg besøkte deg i dag Så du meg Kunne du kjenne meg knuge fast til gravsteinen din Kjente du mine tunge tårer som slo mot jorden du er begravd i Hørte du smerten som rev i meg Bønnen om at du skulle komme tilbake til meg Er du der Jeg trenger deg i natt Gud la meg ikke være alene enda en natt Jeg ber deg Bønnfaller deg La meg ikke være alene i natt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #85 Del Skrevet 28. desember 2006 Jeg hadde gått meg vill inntil du kom og viste meg veien Akkurat som den skinnende månen leder vei i mørket All tvil jeg hadde i mitt hjerte forsvant da jeg fikk oppleve din kjærlighet Du traff meg som et lyn og etterdønningene vil aldri gi slipp Jeg gir all min tillit til deg I ditt nærvær kan jeg lukke øynene for jeg vet du aldri vil la meg falle Jeg trodde jeg visset hva frihet var Lite visste jeg at jeg var fanget Din kjærlighet slapp meg fri for du elsket meg for den jeg var Som en klippe holder du meg stødig og selv om jeg vakler litt holder du meg fast Om verden noen gang føltes tom og kald Er det du som fyller den med lys og glede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #86 Del Skrevet 28. desember 2006 (endret) Sweet dreams pretty blue eyes Please be with me tonight I close my eyes and there you are Blue, sparkeling eyes So full of warmth Sweet dreams pretty blue eyes You will always be with me I will treasure you in my heart Always Sweet dreams pretty blue eyes I love you Always have Always will Goodnight my love Sweet dreams pretty blue eyes Until we meet again Goodnight... Endret 28. desember 2006 av sorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 28. desember 2006 Forfatter #87 Del Skrevet 28. desember 2006 Hvem skulle trodd at å falle for deg Skulle knuse hjertet mitt så fullstendig Hvorfor smerter det meg sånn å elske deg Hvorfor kan jeg ikke sove Spise Puste uten deg Et liv uten deg er et liv uten mening Hva er solen månen stjernene uten deg å dele det med Sjelen min var en gang hel Nå er den borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 29. desember 2006 #88 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvordan har jula vært,vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 29. desember 2006 #89 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg begynte faktisk å gråte nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 29. desember 2006 Forfatter #90 Del Skrevet 29. desember 2006 Litt tung, men jeg har det bra...takk for omtanken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rusketulla Skrevet 31. desember 2006 #91 Del Skrevet 31. desember 2006 Så nydelige og inderlige triste dikt du skriver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 31. desember 2006 Forfatter #92 Del Skrevet 31. desember 2006 (endret) Et nytt år en ny begynnelse Hvor skal jeg begynne? Jeg prøver å legge alt bak meg Gi meg selv en sjanse til en ny start Jeg lukker øynene Jeg prøver å være tapper Du er fortid Borte Det er på tide å gå videre Elske på nytt Fornuften vil så gjerne vinne Men ingenting er mer mektig enn et knust hjerte Vær så snill kjære Gud La meg få gå videre Alt er så hardt nå Jeg har ikke bedt om mye men jeg ber deg nå Gjør mitt hjerte helt Fiks meg for jeg er ødelagt Jeg tar meg en tur ut Luften er så kald og klar at jeg kan se min egen pust Rakettene smeller rundt meg og lager de vakreste kreasjoner på den svarte himmelen Jeg kikker mot alle husene rundt meg Varme lys og glade fjes Jeg kikker mot hvor jeg bor Det er så mørkt så stille Jeg går inn igjen Ekkoet av ytterdøren er det eneste som møter meg Jeg vet livet skal være opp og nedturer Mitt ser bare ut til å gå nedover Jeg setter meg foran den døde peisen og ser på bildene av deg Blå øyne Et varmt smil Jeg vil så gjerne skrike Brøle Jeg vet ingenting vil forandre seg om jeg ikke slutter å løpe fra fortiden Men jeg vil så gjerne huske det som det var Jeg er så redd for å begynne på nytt Ingen hånd som holder meg Ingen der til å støtte meg Jeg prøver å finne styrke inni meg Men det er vanskelig når en føler seg så svak Det er som smerten og minnene om deg er min venn Om jeg ikke føler smerte hva sitter jeg igjen med da? Om jeg faller Hvem skal hjelpe meg opp igjen da? Endret 31. desember 2006 av sorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 1. januar 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 1. januar 2007 I de stille netter Føler jeg deg i mine drømmer dog det er med smerte Jeg venter på det magiske øyeblikket Øyeblikket da du vil returnere til meg Jeg venter på mirakelet der du atter en gang er i mine armer slik at jeg kan kysse deg en siste gang Nå da du er borte er alt som er igjen av meg en skygge En skygge av den jeg en gang var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 1. januar 2007 #94 Del Skrevet 1. januar 2007 Du skriver så utrolig fint! Jeg kan nesten kjenne smerten din når jeg leser diktene.Får meg til å tenke på hvordan jeg ville hatt det hvis jeg mistet kjæresten min. Håper 2007 blir et fint år for deg. At du klarer å se fremover og komme deg videre. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 15. januar 2007 I am so lost Lost and confused The world seems to be spinning around me and I just can't keep up I feel tired Exhausted But at the same time a whole new world is opening up before my eyes I am so afraid but at the same time I feel a bit excited Is this the time? The time for me to let go? They say that a life without love isn't a life at all Should I believe them? I feel the urge to reach out for this new and strange feeling Close my eyes and smile Just let my heart carry me away But I am so afraid What if my heart should break once again? I am so lost.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 2. februar 2007 #96 Del Skrevet 2. februar 2007 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 12. februar 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 12. februar 2007 Kan du føle meg? Kjenner du smerten? Sorgen? Sjelen min er borte Den forsvant med deg Du ble så brått revet bort fra meg Jeg fikk aldri tatt farvel Jeg har ingen krefter Ingenting å gi Jeg er fortapt i en verden hvor ingen ser meg Hvorfor er jeg så usynlig? Hvorfor er det ingen som ser meg strekke ut en hånd? Hvorfor er jeg så alene? Jeg er så alene så trist Jeg kan fremdeles kjenne huden din mot min Men lukten av deg begynner å svinne for meg Jeg tviholder på genseren din Presser ansiktet mot den men det er snart ikke mer av deg der.... Kroppen føles tung Hver gang jeg tror jeg ikke kan føle noe lenger, faller jeg sammen i tårer Saltet fra hver dråpe svir Jeg rister, skjelver Ingenting ser ut til å stoppe denne evige torturen Kanskje jeg skulle komme til deg? Få fred i sjelen min? Sjelen min som snart ikke er mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 12. februar 2007 #98 Del Skrevet 12. februar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #99 Del Skrevet 25. februar 2007 (endret) ... Endret 17. november 2008 av sorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 25. februar 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 25. februar 2007 I can’t see Feel I am blinded By sorrow My heart is cold It hurts I grieve tonight Trapped in tears Pain What I wouldn’t give For one last touch One last kiss A smile…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå