sorrow Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #41 Del Skrevet 23. oktober 2006 Hatt ei fin helg? ← Ja takk Mrs. Potter. Tatt det rolig og slappet av i dette fæle regnværet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #42 Del Skrevet 23. oktober 2006 Innom for å gi deg en god Håper du har hatt en fin helg! Her oppe i nord har sneen kommet, og når jeg var ute på en rusle-tur i dag var snøen kram, det fikk meg til å tenke på deg! ← Har den kommet altså? Åh...her bare regner det Men jeg har hatten avslappet herlig helg...du og håper jeg? XXXX Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter #43 Del Skrevet 23. oktober 2006 En brusende følelse av lettelse skyller over meg som en tidevannsbølge Renser meg for smerte og sorg Fortvilelsen som en gang føltes som et blylodd som trakk meg ned på mot dypet ble plutselig mine vinger som løftet meg opp Øynene mine som en gang var blendet av tårer ble plutselig klare For første gang kunne jeg se verden som den var med all sin prakt og skjønnhet Blodet mitt bobler Hjertet mitt hamrer så hardt at det nesten gjør vondt En ny verden har åpnet seg for meg Jeg faller ned på mine knær av denne storslåtte følelsen Vinden blåser nytt liv i meg De små regndråpene erstatter de en gang så våte tårene mine Jeg lever Jeg ler så hardt at latteren min overdøver havet som slår inn mot klippene Jeg løper barbent i det kalde sjøvannet og ser hvordan skummet dekker tærene mine Havet som en gang var så mørkt så dypt omfavner meg nå som en gammel venn Jeg lukker øynene og lar den kalde brisen puste for meg Jeg lar havet brøle for meg Så snur jeg ryggen til og vil ikke se meg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 24. oktober 2006 #44 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vet du at du er helt utrolig til å ordlegge deg? Du skriver så enormt vakkert!! Ha en fin dag, vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 24. oktober 2006 #45 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vet du at du er helt utrolig til å ordlegge deg? Du skriver så enormt vakkert!! ← Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #46 Del Skrevet 24. oktober 2006 Vet du at du er helt utrolig til å ordlegge deg? Du skriver så enormt vakkert!! Ha en fin dag, vennen!! ← Takk dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 24. oktober 2006 Forfatter #47 Del Skrevet 24. oktober 2006 Ha en fin dag! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 25. oktober 2006 #48 Del Skrevet 25. oktober 2006 Ønsker deg en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 26. oktober 2006 #49 Del Skrevet 26. oktober 2006 Dagboken din slår tårer ut av øynene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 26. oktober 2006 #50 Del Skrevet 26. oktober 2006 Innom med en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 26. oktober 2006 #51 Del Skrevet 26. oktober 2006 Hei hvordan går det med deg? fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 27. oktober 2006 Forfatter #52 Del Skrevet 27. oktober 2006 Hei Lenemor Det går bra med meg, enn med deg da? Skjer det noe spennende? Har du en dagbok du også???? I helgen skal jeg bare kose meg, treffe venner og gjerne ta noen drinker Håper du får en strålende helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 28. oktober 2006 #53 Del Skrevet 28. oktober 2006 Høres ut som en fin helg ja! Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 30. oktober 2006 #54 Del Skrevet 30. oktober 2006 Svosjer innom med en stooor Ha en super dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 30. oktober 2006 #55 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei Lenemor Det går bra med meg, enn med deg da? Skjer det noe spennende? Har du en dagbok du også???? I helgen skal jeg bare kose meg, treffe venner og gjerne ta noen drinker Håper du får en strålende helg! ← Det er bra! ja det er bra med meg ja! Nei jeg har ikke egen dagbok vurderer å starte en. Har da hatt det greit i helga jeg, har jobba og vært barnepike! Er så koslig å passe unger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 3. november 2006 #56 Del Skrevet 3. november 2006 Hei hei! Hvordan går det med deg sorrow? Har du noen planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 4. november 2006 Forfatter #57 Del Skrevet 4. november 2006 I dag er det nydelig vær ute...så jeg skal nok ut og treffe venner på byen Hvordan går det med deg da vennen min? Ønsker deg en koselig helg og gir deg en masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 4. november 2006 #58 Del Skrevet 4. november 2006 Håper du koser deg ute. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 5. november 2006 #59 Del Skrevet 5. november 2006 I dag er det nydelig vær ute...så jeg skal nok ut og treffe venner på byen Hvordan går det med deg da vennen min? Ønsker deg en koselig helg og gir deg en masse ← Jeg har det kjempebra. Har koset meg hjemme i hele kveld Håper du også har hatt en fin dag. Natta- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 5. november 2006 Forfatter #60 Del Skrevet 5. november 2006 Rørt av en Engel I mitt mørke prøver jeg å være sterk I dypet ser jeg ikke lyset som prøver å nå frem til meg Men jeg kan føle det Varmen Et eller annet sted der ute Jeg lukker øynene og prøver å lytte Stillheten er overveldende men jeg lytter enda hardere Kanskje stemmen din vil lede meg Lede meg mot lyset bort fra mørket Jeg rekker ut hånden prøver å føle meg frem Jeg kjenner ikke noe annet enn kulde men vil ikke trekke hånden til meg Kanskje noen vil gripe meg Dra meg opp mot stjernene Få tårene mine til å forsvinne Få munnen min til å smile Velte bort frykten og gi meg trygghet I mitt dyp glimter jeg et lys i det fjerne Øynene min blir store Det føles som om jeg trekker pusten for første gang Lungene fylles og jeg kan sverge på at noen er ved min side Jeg løfter hodet og strekker armene mot himmelen som om jeg forventer at jeg skal gli inn armene til min elskede Jeg smiler mens jeg flyter oppover Jeg ler så hardt at tårene renner I kveld ble jeg rørt av en Engel Lystet og varmen er ikke til å ta feil av Den myke omfavnelsen Freden som la seg over mitt hjerte Så jeg trekker meg ned igjen mot dypet mitt Det er fremdeles mørkt Kaldt Men jeg føler meg trygg Jeg lukker øynene igjen Denne gangen med et smil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå