sorrow Skrevet 1. mars 2007 Forfatter #101 Del Skrevet 1. mars 2007 Du er her, men ikke tilstede Du er borte, men ikke forsvunnet I min hverdag er du ikke mer Men i mitt hjerte lever du for alltid Det er øyeblikk jeg tror jeg ser deg Jeg vil bare løpe bort til deg Holde deg en siste gang Men øynene mine spiller meg et puss For du er ikke mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #102 Del Skrevet 15. mars 2007 I mitt hjerte og min sjel Du er den jeg har valgt Min skjebne Om du tror på morgendagen Så er jeg like sann som den Jeg vil alltid være her ved din side I en livstid med smil, latter, sorg og tårer Se hvor langt vi har kommet Du vil aldri være alene Selv om du føler deg fortapt og verden er mørk Så er jeg rett her Vær sterk og hold ut For uansett hva som skjer Uansett hvor langt unna du er så vit Jeg vil alltid være her Ta hånden min og vit at Du er aldri alene Sammen kan vi klare alt Jeg vil kjempe og dø for deg Jeg er din klippe Alltid stødig Alltid sterk Du er min verden Så vakker, så skjør Du er mitt lys og min ledende stjerne Du vil alltid være i mitt hjerte Kom ut av mørket og tre inn i varmen Se på deg selv gjennom mine øyne Og du vil se hvorfor min verden er Fullkommen med deg ved min side Min kjærlighet til deg vil aldri falme Jeg vil aldri gi slipp Aldri gi opp Det jeg har med deg vil aldri Kunne oppleves igjen For du er den du er og ingen kan måle seg med deg Elsk meg og jeg vil deg alltid være tro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #103 Del Skrevet 15. mars 2007 Kan du høre min små svake ord Kan du høre min hviskende stemme Kan du høre tårene mine tromme mot bakken Kan du høre hulkene min hver natt Hør meg hviske til deg Jeg savner deg Kan du høre hjertet mitt slå For jeg kan ikke huske sist det banket Mitt hjerte banket for deg Hva skal det banke for nå som du er borte Hør meg hviske inn i natten Hør meg gråte for deg Hører du hjertet mitt som knuser for hver dag Du ikke er her ved min side Hør meg hviske Jeg savner deg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #104 Del Skrevet 15. mars 2007 Du sa at du aldri ville la meg være alene Du sa at du alltid ville stå ved min side Du sa at du alltid ville holde min hånd Du brøt løftet ditt Jeg står her Alene Fortapt Vi skulle bli så bra sammen du og jeg Vi skulle oppleve verden sammen Du skulle være den siste jeg så når jeg sovnet Den første jeg så når jeg våknet Det eneste jeg sovner til nå er tårene mine Det eneste jeg våkner til er tomhet Du sa du aldri ville svikte meg Aldri la meg være ensom At jeg alltid skulle kunne snakke med deg Holde deg Hvordan kunne du forlate meg på denne måten Alt jeg snakker til er en kald gravstein Alt jeg har å holde rundt er gamle minner Hvor er du nå som jeg trenger deg så sårt Du brøt løftet ditt elskede Du er ikke her mer Du som aldri skulle forlate meg Er borte…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #105 Del Skrevet 15. mars 2007 Med dine øyne fanget du meg Med ditt smil trollbandt du meg Med ditt kyss gjorde du meg din Du er som en drøm En annen verden Så mystisk og vakker Med din varme smeltet du meg Du fikk meg til å elske som aldri før Jeg gav meg hen til deg Med hver fiber i min kropp Du fikk hjertet mitt til å pulsere Jeg kunne ikke puste Når du var i min nærhet Du ble min verden Så perfekt Så trygg Regnet slår hardt mot meg Pisker ansiktet mitt Himmelen gråter med meg i natt Mørket slynger seg rund meg Og tordenen overdøver skrikene mine Lynet slår mot bakken Det er som om hjertet mitt blir revet ut gang på gang Jeg faller sammen Jeg har ingen mer krefter Ingen mer kraft Jeg ligger her ved det som har blitt din evige seng Jeg nærer jorden som holder klamt rundt deg Med mine salte tårer Jeg vandrer ut mot ingenting Det er ingen mer sjel eller hjerte i denne kroppen Bare smerte Sorg Evig tortur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 16. mars 2007 #106 Del Skrevet 16. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
evilla Skrevet 17. mars 2007 #107 Del Skrevet 17. mars 2007 Utrolig nydelige og triste ord! Stor til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. mars 2007 #108 Del Skrevet 22. mars 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #109 Del Skrevet 30. mars 2007 Følg lyden av stemmen min Sett den ene foten foran den andre Og føttene dine vil føre deg til meg Lytt til hjertet ditt Og det vil lede deg på rett vei Kjenn vinden stryke deg over ansiktet Og det er meg som holder om deg Lukk øynene og du vil se meg Strekk ut dine hender Og jeg vil gripe dem Jeg vet verden kan virke kald og kynisk Men vit at du aldri er alene For jeg er der med deg Når nettene er kalde Og sengen føles tom Vit at jeg er ved din side Når sjelen føles tappet og tom Kjenn etter og føl meg bringe tilbake livet i den Når tårene dine renner og alt virker trist Så kjenn etter den svake brisen Det er meg som tørker dine tårer Når du er ensom og føler deg forlatt Se mot solen For det er meg som varmer deg De dagene som virker så endeløse og håpløse Se mot stjernene og det er meg som smiler til deg Du er ikke alene Jeg vil alltid være der med deg Alltid… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #110 Del Skrevet 30. mars 2007 Min munn mot din Hender som klamrer seg fast To kropper som kryper tett sammen Øyne som drukner i hverandre En varme som brenner så intens At det gjør vondt Kjærlighet så sterk at intet kan skille dem ad En munn som skriker av smerte En munn som skriker av sorg En kropp som aldri mer vil reise seg En kropp som skjelver Øyne som aldri vil åpnes igjen Øyne som alltid vil være fylt med tårer Kulden vil aldri gi slipp Kulden vil alltid fylle mitt hjerte Kjærlighet som er der selv i døden Kjærlighet som aldri vil gi slipp… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #111 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg husker deg som om det skulle vært i går Jeg lukker øynene Og der er du Dine nøttebrune store øyne Smilet ditt som fylte hvert hjerte med glede Ditt levende vesen Så få ord vi delte Du og jeg Så lite jeg skulle lære deg å kjenne Jeg trodde to som oss hadde all verdens tid Jeg tok feil Du kom hjem fra ferie i en kiste Du var plutselig ikke mer Borte Jeg sto der helt tafatt Hvordan kunne dette skje Du ble aldri mer enn 16 år Hva rett hadde du til å ta henne? Du som satte deg bak rattet etter noen øl Du som en dag drepte en ung jente Hvordan kan jeg tilgi deg Du mann som jeg aldri har sett 11 år har gått siden et liv ble tatt 11 år har passert uten at verden vet om denne 16 år gamle jenta Hun hadde et navn Kathrine… Du er fremdeles levende for meg Fremdeles så vakker Så full i liv Jeg vil tenne et lys for deg i kveld min kjære Du vil alltid leve i mitt hjerte Dine øyne er lukket for alltid Ditt smil vil aldri mer få en sjanse til å smelte noens hjerte Men du var her Og du satte igjen spor etter deg For jeg husker deg Tenker på deg Smilet ditt vil alltid leve videre i mitt hjerte…. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 30. mars 2007 Forfatter #112 Del Skrevet 30. mars 2007 I mørkets skygge du forsvant Ikke et spor Borte En stjerne sluknet i natt Du er borte her Men aldri i våre hjerter Vi vil savne deg Jeg vil savne deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 12. april 2007 Forfatter #113 Del Skrevet 12. april 2007 (endret) ... Endret 17. november 2008 av sorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 23. april 2007 Forfatter #114 Del Skrevet 23. april 2007 Smerten river i mitt hjerte Tårene vil ikke stoppe Hvor er du når jeg trenger deg så sårt Hvem skal holde om meg og Fortelle meg at alt vil bli bra Hvem skal elske meg nå Som du er borte Jeg er så ensom Så alene Jeg kan ikke kjenne hjertet mitt slå Det er som jeg er død Hører du meg rope navnet ditt Ser du ikke at jeg trenger deg Hvordan er det mulig at sorgen min Over deg Kan smerte så mye Jeg prøver å innse at du ikke er her lenger At du kun finnes i mitt hjerte og minne Men hver natt er du så virkelig I drømmene mine kan jeg kjenne deg Føle deg Høre den myke stemmen din hviske til meg Hver dag jeg våkner Er det som å miste deg igjen Dagene glir bare Det er som om jeg går i et evig mørke Du var lyset Jeg er blind uten deg Fortapt Jeg trenger at du holder rundt meg Vær så snill Bare en siste gang Jeg ber.... En siste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 29. august 2007 #115 Del Skrevet 29. august 2007 Hvordan går det med deg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsP Skrevet 31. august 2007 #116 Del Skrevet 31. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 2. september 2007 #117 Del Skrevet 2. september 2007 tenker massse på deg..håper det går litt lettere nå.. mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MrsP Skrevet 28. september 2007 #118 Del Skrevet 28. september 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #119 Del Skrevet 16. desember 2007 Om jeg ikke skulle se det igjen Så vit at jeg elsker deg Om du skulle føle deg alene Så vit at jeg er rett ved din side Om hjertet ditt føles tungt Vit at jeg er en del av ditt hjerte Og hvert slag ditt hjerte slår Slår for meg også Hver natt når du legger deg i din varme seng Vit at jeg holder rundt deg og våker over deg Du er aldri alene Jeg elsker deg Til månen og tilbake min kjære Vi er ett du og jeg Og vi vil være sammen i evigheten Om ikke i dette livet Så i det neste Våre sjeler er bundet sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 16. desember 2007 Forfatter #120 Del Skrevet 16. desember 2007 Hysj Gråt ikke min kjære For jeg er her Hver bris mot ditt ansikt Er jeg som kysser deg Hvert løv som flyr forbi deg Er jeg som vinker til deg Hver regndråpe som tapper På ditt vindu er jeg som hilser Når stjernene gløder over deg i nattehimmelen Er det jeg som våker over deg Når solen står opp og varmer deg Er det jeg som omfavner deg Hysj Ikke gråt min kjære Jeg forlot deg aldri Jeg er bare et annet sted Vi vil snart sees igjen Snart, men ikke enda La din gråt stilne Og la meg se ditt vakre smil Lev hver dag som den siste For du vet aldri hva morgendagen vil bringe Elsk som du aldri har elsket For du har denne ene gangen på denne jord Nyt det med hver pust du tar Hysj Ikke gråt min kjære Jeg er rett her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå