Gjest gjesta Skrevet 9. oktober 2006 #21 Del Skrevet 9. oktober 2006 Du skriver så rørende, sterkt og vakkert! Ta vare på deg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #22 Del Skrevet 10. oktober 2006 Takk Sprilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 10. oktober 2006 #23 Del Skrevet 10. oktober 2006 Du er virkelig flink til å skrive! -du teffer strenger i sjela mi med diktene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 11. oktober 2006 #24 Del Skrevet 11. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #25 Del Skrevet 11. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 13. oktober 2006 #26 Del Skrevet 13. oktober 2006 Her er et dikt av Linn Stokke som skrev en diktsamling etter at hennes samboer døde i en kollisjon i 1988. Jeg har lett Jeg har lett etter deg i sokkene dine. Jeg har lett i skogen. På fjellet, i byen, ensomheten, i tårene og på graven. Jeg har lett over alt. Og så var du der hele tiden. Inne i meg. Fra diktsamlingen Tanker fra en sorg, Linn Stokke(1991) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #27 Del Skrevet 18. oktober 2006 Det var et nydelig dikt Takk Lenemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 19. oktober 2006 #28 Del Skrevet 19. oktober 2006 Håper det går bra med deg....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 19. oktober 2006 Forfatter #29 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det gjør det Tibz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 19. oktober 2006 #30 Del Skrevet 19. oktober 2006 Det gjør det Tibz ← Godt å høre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. oktober 2006 #31 Del Skrevet 20. oktober 2006 Håper du får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 20. oktober 2006 #32 Del Skrevet 20. oktober 2006 Innom for å ønske deg en god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #33 Del Skrevet 20. oktober 2006 Tusen takk dere Skal bare slappe av og kose meg i helgen jeg...blitt en litt sånn gær'n nettshopper på play.com...har skaffet meg "The Wild"...den kommer i postkassa snart*håper* Hva skal dere da Tibz og Mrs.Potter???? Masse klemmer og god helg tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 20. oktober 2006 #34 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva skal dere da Tibz og Mrs.Potter???? ← Jeg har fri i helga,så jeg skal bare slappe av. Har blitt hekta på LOST,så det blir vel noen episoder av det tenker jeg. Jeg har også blitt så ivrig på å shoppe på nettet. Dvd'er,cd-plater osv. Er så kult å få pakke i posten! Kos deg dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #35 Del Skrevet 20. oktober 2006 Jeg vet Knallspennende med alle pakker, selv om du vet hva det er *Glede seg til jul* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 20. oktober 2006 #36 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hva skal dere da Tibz og Mrs.Potter???? Masse klemmer og god helg tilbake ← Skal rydde litt i hagen....burde egentlig gjort det for lenge siden.. Så skal jeg ha lord of the rings-maraton...*glede seg* Det er lenge siden jeg har sett de nå.... Ellers så har jeg ingenting på tapeten.. Takker deg igjen, min venn for de utrolig vakre ordene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 20. oktober 2006 Forfatter #37 Del Skrevet 20. oktober 2006 Du må kose deg masse med Ringenes Herre Liker dem jeg og... Ha en knall helg du også! STOOOR Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Potter Skrevet 22. oktober 2006 #38 Del Skrevet 22. oktober 2006 Hatt ei fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 22. oktober 2006 #39 Del Skrevet 22. oktober 2006 Det var et nydelig dikt Takk Lenemor ← Ja synes selv det var nydelig! Fant det i et blad her om dagen Værsågod! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tibz Skrevet 22. oktober 2006 #40 Del Skrevet 22. oktober 2006 Innom for å gi deg en god Håper du har hatt en fin helg! Her oppe i nord har sneen kommet, og når jeg var ute på en rusle-tur i dag var snøen kram, det fikk meg til å tenke på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå