sorrow Skrevet 4. oktober 2006 #1 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Et lys i mørket En stille vind som kjærtegner meg Kan det være deg? Tomheten etter deg er som et uendelig gap Smerten så ubeskrivelig Hvordan kan det være at du ikke er mere Hvordan er det da mulig at jeg kan føle deg Kjenne ditt nærvær Hver gang den ravnesvarte himmelen Avslører sin største skatt; De gnistrended stjernene Tenker jeg på deg Hver gang solen står opp tenker jeg på deg Hver gang jeg hører latter leter blikket mitt etter deg Ingen hadde en latter som du Jeg smiler bare av å tenke på latteren din Og så kommer smerten For din latter er borte for alltid Blå øyne så fulle av liv Blåere enn den klare himmelen Mer liv enn en nysprunget rose Borte.... Endret 23. oktober 2006 av sorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 4. oktober 2006 Så her sitter jeg i mørket så fortapt Så alene Lurer på hvor det gikk galt Hjertet mitt er i ferd med å briste Jeg vet ikke om det tåler mer Det er som om verden braser sammen rundt meg Hvor ble det av alt jeg en gang drømte om? Hva skjedde med den jenta som hadde alt å se frem til og som ikke fryktet noe? Lyset som en gang ledet meg er slukket Jeg er tom for tårer For følelser Jeg kjenner ingen glede Ingen smerte Ingen sorg Alt er tomt Jeg tror jeg er død.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Hvor er du min kjære? Er du her ved min side nå? Er det deg jeg kan føle når en svak bris kjærtegner meg? Kan du se meg? Føle meg? Kan du høre hvordan smerten min river i hjertet mitt? Av og til kan jeg sverge på at du fremdeles er her med meg At du sitter ved min side og prøver å fortelle meg noe At du holder rundt meg når tårene min ikke vil stoppe Hvor er du nå? Jeg står her ved graven din og har vanskelig for å forstå at du ligger der Den tunge våte jorden har blitt din evige seng Regnet faller hardt og jeg er glad det skjuler mine evige tårer Jeg vil bare legge med ned her med deg La den våte jorden ta meg til det stedet hvor du er Hører du meg? Jeg trenger deg her med meg Du skulle ikke forlatt meg Hvor enn du er kom tilbake til meg Verden er et uutholdelig sted å være uten deg Jeg er så alene Føler meg så forlatt Jeg prøver å være sterk Men jeg klare det ikke Kom tilbake Kom tilbake..... Edit: alle dikt som jeg legger ut her er mine egne. Merkelig hva følelser kan bli til... (Til moderatorer om dere lurer ) Endret 4. oktober 2006 av sorrow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 4. oktober 2006 En hviskende stemme i det fjerne Et lys så sterkt at den mest gnistrende diamant av alle vil blekne En varme som strømmer inn i blodet mitt Mitt hjerte slår så hardt at det føles som om noen tar tak i det og vil rive det ut av brystet mitt Bakken forsvinner under meg Jeg faller Det er som som verden bare fortsetter å spinne Jeg lar meg omfavne av friheten Et lite øyeblikk med stillhet Jeg mister telefonen i gulvet Lydene rundt meg blir overdøvende Lyset svekkes og mørket omringer meg Jeg lander med et brak Tårene mine renner og alt saltet i dem gjør at det svir Jeg skriker, men får ikke ut en lyd Du er borte...med en telefon er du borte... Jeg vil fordømme englene og Himmelen At de ville ha deg nå er ikke rett Jeg trenger deg mer enn dem Bilder flyr gjennom hodet mitt Ansiktet ditt Hendene dine Du var mitt bilde av alt som representerer Skjønnhet i denne verden Nå er den bare kald Grusom kald og mørk Jeg er i ferd med å drukne i det mørket Redd meg min kjære Jeg kommer meg ikke opp.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 5. oktober 2006 #5 Del Skrevet 5. oktober 2006 du rører meg rett inn i hjerterota.. vet så alt for godt hvordan det er å miste noen som står en veldig nær.. det var helt ubeskrivelige vakre dikt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
animelona Skrevet 5. oktober 2006 #6 Del Skrevet 5. oktober 2006 Dette var utrolig sterk å lese.... Får frysningner nedover ryggen og klump i halsen... Utrolig trist... Diktene var utrolig bra skrevet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tusen takk Det er godt å høre at diktene mine gir litt mening til andre også.... Så tusen takk igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 5. oktober 2006 Når jeg sover er du der med meg Nettene har blitt min beste venn Når mørket senker seg og jeg legger hodet mitt på puten kan jeg fremdeles kjenne lukten av deg I drømmene mine er du der med armene rundt meg Jeg kjenner en fred inni meg Sorgen forsvinner Vi er sammen igjen du og jeg Sånn som det var ment at det alltid skulle være Vinden rufser til det lyse håret ditt Den gutteaktige sjarmen i deg slår mot meg Dine lekne øyne og det brede smilet er det vakreste Gud noen gang har skapt Så våkner jeg og du er borte igjen Jeg holder så hardt rundt puten din at knokene mine er hvite Neglene har skjært seg inn i håndflaten min Å stå opp er blitt den tyngste byrden i mitt liv Leiligheten er kald og trist I det jeg kommer til kjøkkenet kan jeg nesten se deg der med kaffekoppen i hånden Jeg vil bare legge med ned igjen Lukke øynene og være sammen med deg igjen Drømme meg bort sammen med deg Kjenne brisen over det glitrended havet Sanden mellom tærene Kjenne din hånd gli inn i min Så jeg lukker øynene Gid jeg aldri våkner igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 5. oktober 2006 #9 Del Skrevet 5. oktober 2006 Nydelige dikt! Ble satt 2 ar tilbake i tid på no time. Kjennte så alt for godt igjen følelsen, savnet, reddselen, fortvilelsen og tårene. til deg fra meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg føler at jeg står i en verden som er fremmed for meg Et ukjent sted som jeg ikke finner frem i Veien som er en gang var så klar misleder meg Jeg finner ikke veien tilbake Veien tilbake til meg selv Vil jeg noen gang bli befridd fra denne smerten Det føles som om jeg er i ferd med eksplodere Jeg er så i villrede Så fortapt De indre demonene min hveser at tiden min snart er inne Min lengsel og pine kan snart bli et avsluttet kapittel Som jeg lengter etter befrielse Jeg er fengslet i et evig mørke som ikke leder noen vei Min ledestjerne som viste meg veien til trygghet og varme er borte Ingen tårer eller stille gråt kan bringe deg tilbake til meg Jeg sverge på at jeg kan se deg i drømmene mine Hvordan er det mulig å komme så nær noen men allikevel være en million lysår ifra Av og til er det nesten som jeg kan ta på deg kjenne varmen fra hånden din Men hver gang jeg kommer for nært svinner du ifra meg Jeg folder hendene presser dem hardt imot hverandre Redd meg fra lidelsen La meg komme til deg Jeg trenger en ledestjerne igjen Jeg trenger din kjærlighet Hva ville jeg ikke gjort for en dag til med deg min elskede Jeg ville gått gjennom flammer og død bare for en eneste dag til med deg Skyggene sluker meg Demonene hveser mot meg Jeg skal prøve å være sterk Demonene er så nærme De vil dra meg ned i fortapelse Ned til mørket La min kjærlighet til deg gjøre meg sterkere Redd meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 5. oktober 2006 Det er vondt, så vondt....Takk for varme ord og tanker Lenemor... Setter pris på .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 5. oktober 2006 #12 Del Skrevet 5. oktober 2006 føler virkelig med deg.. litt av en unik gave du har fått siden du skriver slike ubeskrivelige vakre ord :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #13 Del Skrevet 5. oktober 2006 Tusen takk kjære krystle Blir av og til litt fasinert selv om hva som står skrevet etter at "transen" er over...At jeg; den sterke, tøffe, ufølsomme jenta, faktisk har slike dype følelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anneli Skrevet 6. oktober 2006 #14 Del Skrevet 6. oktober 2006 Nydelig skrevne dikt, jeg fikk en klump i halsen og tårer i øynene nå. Føler med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krystle Skrevet 6. oktober 2006 #15 Del Skrevet 6. oktober 2006 tenker masse på deg.. håper hverdagen snart blir litt bedre, selv om jeg tror tomhetsfølelsen alltid vil være der.. ta vare på deg selv oppi alt det vonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenemor Skrevet 7. oktober 2006 #16 Del Skrevet 7. oktober 2006 Så bra du klarer å sette ord på følelsene dine. Er ikke like lett bestandig det. Stå på og skriv disse kjempe fine diktene! Ta tiden til hjelp, den jobber med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #17 Del Skrevet 8. oktober 2006 I Englenes varme omfavnelse I Skyggenes mørke Mot lyset og evigheten Mot den svarteste livstid Himmelens porter åpnes Helvetes pine på jorden Søte minner om livet som var Mareritt om hva som skulle blitt Aldri mer smerte Et knust hjerte Fred i sjelen Kaos ................... Hvil i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #18 Del Skrevet 8. oktober 2006 Nattens stillhet senker seg Hør på gressets stille sang i den milde brisen Blomstene senker seg for mørket Stjernene danser på himmelens uendlige teppe som legger seg over den travle verden Stopper menneskene noen gang opp og lytter Lytter til stillheten Lukter luftens sødme Kjenner vinden som stryker dem i ansiktet Vet de ikke at sjelene aldri sover At det er i den mest stille stund at de oppsøker dem Når de lukker øynene og er så stille at de kan høre sitt eget åndedrag Det er da de kommer Så neste gang du er alene Lukk øynene dine Lukk øynene dine og lytt Føl Du er ikke alene.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 8. oktober 2006 #19 Del Skrevet 8. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sorrow Skrevet 9. oktober 2006 Forfatter #20 Del Skrevet 9. oktober 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå