pulverheksa Skrevet 5. oktober 2006 #21 Skrevet 5. oktober 2006 Siden julepynten er i butikkene allerede nå, betyr det at de skal hoppe over halloween i år???
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #22 Skrevet 5. oktober 2006 Siden julepynten er i butikkene allerede nå, betyr det at de skal hoppe over halloween i år??? ← Det håper jeg da inderlig. Det er en idiotisk amerikansk skikk. Forrige halloween fikk jeg plutselig trøkt en gratis brus i neven av en overivrig kelner, for det var gratis brus til alle som hadde kledd seg ut. DET ER SÅNN JEG GÅR KLEDD TIL VANLIG FOR HELVETE
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #23 Skrevet 5. oktober 2006 kjøpte kakemann til lunchen i dag. Er nå de er ferske og gode. *mumser kakemann* ← Nemlig ...... vi kjøper varene. Da spiller det ingen rolle for butikkene hva som står på kalenderen, og at "alle" sier de ikke vil ha julevarer før i midten av november. nero
SW20 Skrevet 5. oktober 2006 #24 Skrevet 5. oktober 2006 Kakemann smaker jo helt forferdelig :/ On-topic så la jeg faktisk merke til at Rema 1000 hadde satt ut en pall med pepperkaker idag. (Er egentlig ikke så ille).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå