Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det jeg ikke forstår, er hvorfor folk reagerer på at folk ikke er registrerte! Det har jo absolutt ingenting å si om det er en gjest eller en fast bruker som har svart.

Har man hatt en gjest som forfølger deg i hver eneste tråd, drar opp gamle tråder og sprer usanne rykter om deg, så blir man skeptisk til gjester(umulig å skille den ene fra den andre) og etterhvert også drittlei.

Uansett så tar det ikke mer enn et par minutter å registere seg.

gammel bruker

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi er en gjeng brukere som har sett oss lei på dette, samt KGs fornektelse av at dette er noe problem. Derfor oppfordrer vi alle som er lei av gjester til å logge seg ut og skrive ekle gjestesvar slik at Kvinneguiden før eller senere ikke vil ha noe annet valg enn å stenge for gjester. Gidder man ikke bruke et minutt av livet på å registrere seg, trenger man heller ikke å være her å forsure livet til oss brukere.

Og det snakkes om frekke og ekle gjester!!! Fy faen.

Gjest gjest med mange navn
Skrevet
Det er nettopp det de er, Migica. I tillegg tror de at ingen  kan "ta" dem som gjester, og bruker dermed anonymiteten til å forfølge enkelte brukere hver gang de slipper en fjert her inne. Vi er en gjeng brukere som har sett oss lei på dette, samt KGs fornektelse av at dette er noe problem. Derfor oppfordrer vi alle som er lei av gjester til å logge seg ut og skrive ekle gjestesvar slik at Kvinneguiden før eller senere ikke vil ha noe annet valg enn å stenge for gjester. Gidder man ikke bruke et minutt av livet på å registrere seg, trenger man heller ikke å være her å forsure livet til oss brukere.

Jeg har ikke registrert meg og kommer heller ikke til å gjøre det, og jeg har aldri gjort noe for å forsure livet til noen brukere her. Jeg forfølger ikke noen, og har heller ingen planer om å gjøre det. Jeg bruker stort sett eller annet nick sånn at jeg kan gjenkjennes gjennom tråden.

Blir stort sett ignorert, men har ikke til hensikt å registrere meg for å kunne få respons, mine meninger er like enten jeg er gjest eller registrert bruker. Og hvis det blir stengt for gjester her, så er det synd men faktisk noe jeg kan leve med.

• 10 måneder senere...
Gjest utlogget
Skrevet
Det er nettopp det de er, Migica. I tillegg tror de at ingen kan "ta" dem som gjester, og bruker dermed anonymiteten til å forfølge enkelte brukere hver gang de slipper en fjert her inne. Vi er en gjeng brukere som har sett oss lei på dette, samt KGs fornektelse av at dette er noe problem. Derfor oppfordrer vi alle som er lei av gjester til å logge seg ut og skrive ekle gjestesvar slik at Kvinneguiden før eller senere ikke vil ha noe annet valg enn å stenge for gjester. Gidder man ikke bruke et minutt av livet på å registrere seg, trenger man heller ikke å være her å forsure livet til oss brukere.

Jeg og flere med meg savner freden og roen som var her den tiden KG var stengt for gjester. Jeg foreslår derfor at vi igjen kjører igang kampanjen "bli kvitt gjestene" slik at vi kan få det gamle gode KG tilbake.

Skrevet

Synes ikke det er særlig spennende med fred og ro på et diskusjonsforum. Synes gjester er stort sett ok.

Skrevet (endret)

Jeg synes også gjester er ok, men en del kunne spart seg for enkelte kommentarer...

Liker ikke at gjester drar fram gamle tråder. Denne tråden er bare én av mange...

Endret av Grønt blad
Gjest Gjest_grønn_*
Skrevet

Hva er galt med gjester nå da? Ikke alle har lyst til å være registrert nødvendigvis!

Skrevet

I det ene øyeblikket klages det over gjester, og i det andre så sier folk at de logger seg ut og slenger dritt for å stenge for gjester. Med andre ord er de selv ivrige brukere av den muligheten de så desperat vil bli kvitt. Fy faen, snakker om dobbeltmoral!

Gjest utlogget
Skrevet

Det er som løvetann. Man tar alle midler i bruk for å bli kvitt ugresset. :sjarmor:

Gjest "også utlogget" ;-)
Skrevet
Jeg og flere med meg savner freden og roen som var her den tiden KG var stengt for gjester. Jeg foreslår derfor at vi igjen kjører igang kampanjen "bli kvitt gjestene" slik at vi kan få det gamle gode KG tilbake.

Vel, jeg for min del savner den ikke. Gamle gode KG var utrolig kjedelig. Men selvfølgelig bør gjester også oppføre seg skikkelig her inne, men noen sleivkommentarer og sure kommentarer må man finne seg i av og til både fra gjester og andre. :jepp:

Skrevet (endret)

Jeg savner ikke freden, det var kjedelig her da. Dessuten synes jeg gjestene oppfører seg fint, jeg.

Endret av Pax
Skrevet

Hvorfor skriver du dette som gjest, når du selv ønsker å bli kvitt gjestene?

Stå for det du mener som innlogget, eller så kan du like godt tie stille. For tydeligvis ønsker du å kunne logge deg ut og skrive som gjest når det passer deg, men i mine øyne er du bare en gjest da for hvem som helst kan skrive utlogget.

Skrevet

Jeg ville nok ikke vært her, om det ikke hadde vært adgang for gjester å skrive på forumet. Eller hvis det hadde vært mulig å ignorere gjester i trådene. Jeg skrev ganske lenge under det samme nicket som gjest før jeg fant ut at jeg skulle registrere meg. Så jeg støtter iallfall ikke ønsket om å utestenge gjester.

Nå er jo ikke dette "mitt" forum, heller, i og med at jeg er mann, men jeg har en mistanke om at det kanskje kan bli litt blodfattig her inne dersom gjestene utestenges. Mange av de livligste trådene er jo startet av gjester. Enkelte av dem har vært tulletråder, selvsagt, men ikke på langt nær alle, og selv tulletrådene treffer jo folk hjemme, svært ofte.

Gjest irritert
Skrevet

Jeg tenkte faktisk å registrere meg, men etter å ha lest dette(dobbeltmoral de-luxe forresten. Du vil bli kvitt gjestene, men har ikke noe problem med å selv være gjest for å oppnå det du vil. CHICKEN!), så kommer jeg til å fortsette å være gjest bare på pur faen.

Gjest Elastica
Skrevet

Feigt.

Gjest utlogget
Skrevet
Jeg tenkte faktisk å registrere meg, men etter å ha lest dette(dobbeltmoral de-luxe forresten. Du vil bli kvitt gjestene, men har ikke noe problem med å selv være gjest for å oppnå det du vil. CHICKEN!), så kommer jeg til å fortsette å være gjest bare på pur faen.

Feiging! Registrer deg og stå for det du sier, eller så kommer du til å bli jaget ut herfra. Tipper du bare er enda en av drittgjestene som forfølger registrerte brukere rundt. Gidder du ikke registrere deg, så trenger du heller ikke vise trynet ditt her.

Gjest irritert
Skrevet
Feiging! Registrer deg og stå for det du sier, eller så kommer du til å bli jaget ut herfra. Tipper du bare er enda en av drittgjestene som forfølger registrerte brukere rundt. Gidder du ikke registrere deg, så trenger du heller ikke vise trynet ditt her.

:hoho: DEN var god! Og dette kommer fra en som ikke tør å stå fram med sitt sanne ansikt og heller logger seg ut når det skal oppfordres til oppvigleri. Det ville ha vært fælt å skitne til profilen sin, ikke sant?

Har du tenkt på at det kanskje er DU som er problemet her, og det er DU som burde finne deg et annet sted å være siden Kvinneguiden tydeligvis er et slikt grusomt sted?

Gjest også utlogget ;-) prov.
Skrevet

Er det mulig? Hvem er du når du er innlogget da, jeg kan godt si hvem jeg er - Miss Guided, men valgte nesten samme gjestenick som deg for at du kanskje kunne se hvor dumt det er å rakke ned på noe man er flittig bruker av selv.

Hadde ikke jeg hatt muligheten til å være gjest her først så hadde jeg aldri registrert meg som bruker. Som en annen sa så trengte også jeg tid til å finne ut om dette forumet var noe for meg. Ubrukte profiler rundt om på nettet er ikke noe jeg vil ha.

Jeg bryr meg ikke om ufine gjester, gidder ikke nedlate meg til å la meg provosere og svare dem. Og har sett ufine innlegg av både registrert og uregistrert art, så jeg tror alle kan ha godt av å gå i seg selv iblandt.

Jeg er glad i alle her på dette (nå) livlige forumet. :klemmer:

Gjest Kristin_
Skrevet

Jeg skjønner godt hvorfor enkelte ikke vil registrere seg, men bare sånn for the record: Dette er det mest selvutleverende forumet jeg noensinne har vært på også da. Det legges ganske mye ut både om seg selv, barn, kjærester og slekt, en del mer enn det jeg personlig ville gjort, men det blir opp til hver enkelt synes jeg.

Så lenge man er anonym og svarer greit på spørsmål og ikke troller eller bare logger ut fordi man ikke har lyst å sette navnet sitt på en upopulær mening, kjør på.

Skrevet

Hei.

Kan bare svare for meg selv, men en periode undertegnet jeg nickene mine som gjest, (men med fast kallenavn). Jeg ønsket å bli bedre kjent med forumet før jeg registrerte meg. :)

Har tidligere hatt dårlig erfaring med useriøse forum rundt om på nettet, og ønsket å være sikker på at dette forumet hadde en referanseramme som stod noenlunde i samsvar med meg og mine interesser. :)

Forstår også at gjester som skriver kun noen få innlegg synes det er mye styr å registrere seg for å skrive f.eks 2 innlegg.

Når det er sagt, synes jeg alle gjester bør vurdere å ta i bruk fast "gjestenick", slik det blir enklere å skille alle gjestene fra hverandre.

Jenna.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...