juliannae Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 Min venninne har bursdag på fredag og jeg skal kjøpe gave. Er totalt fantasiløs for tiden! Men hun liker typiske jenteting som smykker, sminke, klær osv. Noen gode forslag. Ca 400 kr.
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 En god ansiktskrem? Hudpleietime? (Vet ikke prisen på det, jeg.) Hva med en kurv med forskjellige ting i. En flaske vin, ost, kjeks, en øyenskygge, fortskrubb etc? Sånn "kose seg og ta vare på seg selv"-kurv?
Chiquita Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Gavekort på spa (kroppsbehandling) Mange å velge mellom til rundt 400,-
Gjest Gjest_Pusen_* Skrevet 4. oktober 2006 #4 Skrevet 4. oktober 2006 Kjøp et fint smykke. Det er alltid kjekt å få det. Eller gå på glitter, og kjøp litt forskjellig smånips.. Det er kjempe gøy! Det ønsker i hver fall jeg meg til min bursdag!!! Og jeg blir 22.
Maja_83 Skrevet 5. oktober 2006 #5 Skrevet 5. oktober 2006 Hva med undertøy med matchende smykker/tilbehør til?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå