Gå til innhold

heldøgns barnehage

Fremhevede innlegg

Gjest snart pappa
Skrevet

jeg har funnet ut noe kjempesmart.. Jeg hørrer ofte ifra kompiser og venniner at det er slitsomt med barn med tanke på at begge jobber.

så det min idee går ut på, det er at siden vi kun har barna bare noen timer før de skal legge seg og i tilleg må vi kjøre dem til dagmamma eller barnehage om morgningen dagen etter ...hvorfor ikke starte en barnehage der vi levere barna inn på mandagen og henter dem igjen på fredagen etter jobb :) dette er mye minde stress .. hva syns dere om den planen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den hadde garantert blitt populær. (er ikke ironisk ment)

OT

Er som når folk reiser på ferie og sender barna 14 dager i feriepark så de kan få slappe av. Er det ikke ferie å være i lag men egne barn???

Skrevet

Sorry, du var flere år for sen med ideen din!

Veldig maaaaange foreldre leverer sin små håpefulle fredag - fredag og har en heeel uke barnefri to uker i mnd. Det kalles skilsmissebarn og er mere vanlig enn uvanlig i dag :)

Skrevet
jeg har funnet ut noe kjempesmart.. Jeg hørrer ofte ifra kompiser og venniner at det er slitsomt med barn med tanke på at begge jobber.

så det min idee går ut på, det er at siden vi kun har barna bare noen timer før de skal legge seg og i tilleg må vi kjøre dem til dagmamma eller barnehage om morgningen dagen etter ...hvorfor ikke starte en barnehage der vi levere barna inn på mandagen og henter dem igjen på fredagen etter jobb :) dette er mye minde stress .. hva syns dere om den planen?

Jeg tror de fleste småbarnsforeldre har dårlig samvittighet nok som de har. Men du får si opp jobben din og være hjemme med barnet ditt ;)

Barn flest har forøvrig veldig godt av å være i barnehage, og foreldre flest prioriterer barna sine høyt de timene de har sammen, og veldig mange mødre jobber deltid for at barna skal slippe å være lange dager hver eneste dag, eller foreldre bytter på å jobbe sent slik at den ene kan hente tidlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...