mee mee Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 i den siste mnd har utfloden min forandret seg, litt annen konsistent, lukt og mengde. alså tykkere, mer og gulere. har ikke merket noe kløe, så det kan vell ikke være sopp? noe annet det kan være?
aimee Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Kan Klamydia være et alternativ? Hvis det lukter rart/ stramt i tillegg, hadde jeg tatt en tur til legen.
mee mee Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har hatt det for et halvt år siden, kanskje jeg ikke ble kvitt det men da hadde jeg andre symptomer.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #4 Skrevet 3. oktober 2006 Sluttet på, begynt på eller byttet p-piller?
mee mee Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 3. oktober 2006 jeg har byttet p-piller og, men det er slike jeg har brukt før som jeg er fornøyd med
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Sikkert ikke dumt å ta en tur til legen just in case. Da finner du nok ut av hva det er.
mee mee Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 3. oktober 2006 jepps, men er så dumt at jeg ikke får time før om 2 uker. men kan jo prøve en sopp kur, bare for å se om det er det?
Malama Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Dumt det ja. Har du hatt sopp før, så du vet hvordan sopp arter seg? SLik at du kan vurdere om dette er det? For det er liksom ikke så veldig mye vits i en soppkur om du ikke har sopp, vil jeg tro.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #9 Skrevet 3. oktober 2006 Så lenge du ikke klør så hadde jeg nok ventet med canestenen, er ikke alle som tåler å bruke det i tide og utide. Men om du vil prøve noe bare for å prøve noe, hva med EcoVag el? De er i det minste bivirkningsfri så vidt jeg vet.
aimee Skrevet 3. oktober 2006 #10 Skrevet 3. oktober 2006 Og, går dete ikke an å kjøpe klamydiatest på apoteket også nå da? I så fall, kan du prøve den. Så slipper du å vente 2 uker på legen.
mee mee Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 4. oktober 2006 Og, går dete ikke an å kjøpe klamydiatest på apoteket også nå da? I så fall, kan du prøve den. Så slipper du å vente 2 uker på legen. ← jo men den er ganske dyr, 200 kr eller noe. så venter bare på legen. men jeg har begynt å få litt kløe og nå, så tar en sopp kur.
La Luna Skrevet 4. oktober 2006 #13 Skrevet 4. oktober 2006 jeg har hatt det for et halvt år siden, kanskje jeg ikke ble kvitt det men da hadde jeg andre symptomer. ← Tok du oppfølgningstesten et par uker etter behandlinga som man skal ta....? Er ikke alle som blir kvitt det ved første behandlig.
mee mee Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter #14 Skrevet 5. oktober 2006 Tok du oppfølgningstesten et par uker etter behandlinga som man skal ta....? Er ikke alle som blir kvitt det ved første behandlig. ← nei gjorde ikke det, viste ikke at man skulle ta en jeg.. får pelle meg en tur til legen jeg da..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå