Gjest bente85 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 I går kveld satt jeg en god stund i telefonen. Pratet med kjæresten min fra klokka var sju, og til nesten kvart på ni. Var litt sånn trøtt tidligere på kvelden, noe som jeg bruker å bli før migrene. En time senere, kjente jeg at jeg begynte å få vondt i pannen, på høyre side. Jeg kjente igjen hva slags type smerter der var. Det var migrene. Jeg tok en migrenetablett, og ca. 35 minutter etter at jeg hadde tatt den, kjente jeg at jeg begynte og bli litt susete. Å at muskelene var tunge og bevege på. Etter at medisinen hadde hjulpet, var jeg nok fortsatt preget av medisinen, og begynte og bli noe trøtt også, så jeg gikk å la meg. Har sovet en god stund i dag da, og fått slappet av. Men nå kjenner jeg at jeg har litt vondt i hodet. Så kan det komme av den migrenen jeg hadde i går kveld?
Amanlis Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Jeg kan ha vondt i hodet et par dager etter et skikkelig migreneanfall.
Gjest bente85 Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Har ikke vært plaget med vondt i hodet dagen etter migrenen før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå