Gjest Gjest Skrevet 20. november 2006 #81 Del Skrevet 20. november 2006 Jeg tror jeg skal lage en kalender med bilder av meg sambo og noen andre bilder vi har tatt. Stemor hater oss og nå må hun se på bilder av meg hver gang hun er på kjøkkenet ;D ← Det kan jo virke som om det er gjensidig. Synes ikke du har grunn til å klage på stemor når du ikke er ett hakk bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 20. november 2006 #82 Del Skrevet 20. november 2006 Det kan jo virke som om det er gjensidig. Synes ikke du har grunn til å klage på stemor når du ikke er ett hakk bedre ← Ja, jeg hater hun og, men det er hvordan hun behandler meg Pappa bruker kalender og han skriver opp ting, og siden han aldri ser meg ville det jo vært litt fint med en kalender jeg har designet selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 21. november 2006 #83 Del Skrevet 21. november 2006 Tråden er ryddet. Reglene Arwen (mod) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2006 #84 Del Skrevet 21. november 2006 Det er jammen store forskjeller her.. Jeg må innrømme at mange av gaveideene som kommer her er mer slike gaver jeg gir litt fjernere folk (gammeltanter osv).. Marsipangris og Sudokubok? Det er virkelig vanskelig å kjøpe til far, men jeg legger mer i det enn en marsipangris iallefall.. (Hva får dere av foreldrene deres egentlig - en twistpose? Ikke rart fedre har gitt opp å ønske seg noe til jul..) Jeg har kjøpt sengetøy i egyptisk bomull til mine foreldre (de ønsket seg det), og skal kjøpe noe mer - og da blir det personlige gaver til hver av de. Ender ofte opp med klær, men skal anstrenge meg for å unngå det i år.. Synes det var et godt forslag å kjøpe oppheng til verktøy da! Det er jo slikt fedre ofte digger.. (men min far har det allerede..). Følger spent med videre i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_snagglepusnos_* Skrevet 21. november 2006 #85 Del Skrevet 21. november 2006 jeg skal brenne en cd til pappa i år, med alle sangene vi har sunget i bilen gjennom årene. vi synger mye når vi er ute å kjører bil serru Sanger jeg skal ta med er : BB king& eric clapton - come rain come shine eric clapton - tears of heaven Beatles - maaaange Caravan of love og noen flere.. kommer ikke på alle i farta. Ifjor kjøpte jeg et sjeldent beatles magazine fra england. og et bilde med autografer fra beatles på . Det falt veldig i smak Han er beatles fan, for de som ikke skjønte det. Han er 56 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helen Skrevet 21. november 2006 #86 Del Skrevet 21. november 2006 Faren min og samboeren skal få en vinkasse med vinåpner, helletut, vinstopper og hals. Den er kjempefin og passer til de to som er så glad i vin. De skal også få ei god flaske vin til også da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde79 Skrevet 21. november 2006 #87 Del Skrevet 21. november 2006 Pappa er som mange andre menn, han ELSKER dupeditter og dingsebomser, så gavekort på Claes Olsson er det beste han vet. Han mener at jeg ikke trenger å anstrenge meg no særlig mer enn det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kipa Skrevet 22. november 2006 #88 Del Skrevet 22. november 2006 Pappa skal i år få en foto-skriver (vet ikke om det heter det...), en sånn som man kan koble direkte til digitalkameraet og få skrevet ut bildene med en gang. Jeg VET at dette kommer til å bli en fulltreffer, så jeg gleder meg sykt til å se han pakke det opp! ← Vet noen om det er det den heter og hvor og pris...det hørtes genialt ut til min pappa!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru.U Skrevet 24. november 2006 #89 Del Skrevet 24. november 2006 kenskje denne kan være noe: http://h10010.www1.hp.com/wwpc/no/no/ho/WF...7-12113496.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå