Frk Johansen Skrevet 1. november 2006 #61 Del Skrevet 1. november 2006 Hva med teaterbillett eller billett til en konsert? CD? Et fint bilde av deg eventuelt søsken du har? Ellers er jo en kurv med god kaffe/te, en bok/blad og en rødvin eller noe en sikker vinner. Dessuten ønsker vel alle pappaer seg truser og sokker?? Det sier min far - hvert år... Peissett, lue, hansker el.l? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyren Skrevet 1. november 2006 #62 Del Skrevet 1. november 2006 Pappaen min elsker Hellas. Og Ouzo............... For noen år siden kjøpte vi en treliters flaske med Ouzo til han. Den var dritkul, hadde tappekran og greier. Siden har han brukt å fylle over Ouzo på den når han har vært i Hellas selv, for det er ikke hvilket som helst Ouzo merke han skal ha må vite. I år har vi kjøpt nye tre liter med yndlingsouzoen. Så klart. Men denne gangen i sånne bittesmå flasker................... Gleder meg til å se han fryde seg med å helle over Hvor får man kjøpt denne ??? Høres ut som noe jeg bare MÅ kjøpe til Svigerfar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 4. november 2006 #63 Del Skrevet 4. november 2006 Hva med en dvd av noe slag? Det er blant annet en serie som heter "Nordmennenes egen historie". ← Tusen takk for tipset! Den har jeg nå bestilt på cdon.com til min pappa Tror det er midt i blinken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 4. november 2006 #64 Del Skrevet 4. november 2006 Hva med en lokalhistoriebok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. november 2006 #65 Del Skrevet 5. november 2006 Hvor får man kjøpt denne ??? Høres ut som noe jeg bare MÅ kjøpe til Svigerfar... ← vi kjøpte i Hellas, sorry......... der har de utrolig mye kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 5. november 2006 #66 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg gir pappa det samme hvert år jeg! Et julehefte han har sans for. Det begynte jeg med da jeg var liten, og nå kan jeg ikke slutte med det, det har blitt en slags silly tradisjon hvor han gjør et stooort nr av denne ene gaven Pappaer kan stort sett kjøpe seg det de vil selv (og det gjør de stort sett også). Så det er den ene gaven jeg ikke lurer på! ← Gjør noe av det samme selv. Har kjøpt juleutgaven av Blondie og en marsipangris hvert år lenge nå (bare som en vedsidenavgave, men det er litt tradisjon da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. november 2006 #67 Del Skrevet 6. november 2006 pappa for forresten vært år en diger marsipangris.. men den er fra mannen min og kommer som en ekstragave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanor Skrevet 6. november 2006 #68 Del Skrevet 6. november 2006 Faren min skryter av at han har blitt så flink til å gå tur, så han skal få skrittteller til jul Men jeg må vel finne på noe mer også, så problemet er vel ikke helt løst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. november 2006 #69 Del Skrevet 6. november 2006 (endret) Elanor Pappa elsker parfymer, selv om han er livredd for å virke jålete. Innerst inne setter han virkelig pris på det, og han lukter godt! Han vil ha JOOP! , den har han fallt pladask for.(den rosa kom i 1993, og først i år har ahn luktet på den) Denne parfymen finnes ikke i scandinavia, så jeg får kjøpe på taxfree når jeg reiser før jul. Flaska har han i ett år. Men hva med farsdagen til søndag da? Endret 6. november 2006 av M.P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 7. november 2006 #70 Del Skrevet 7. november 2006 DVDer tror jeg, noe med James Bond eller lignende.(..) Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #71 Del Skrevet 7. november 2006 Krans og lys til graven hans. Kjøper det til han vært år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2006 #72 Del Skrevet 7. november 2006 Har en pappa og stemor som er i midten av 60-åra og har ALT de trenger og litt til. De ønsker seg aldri noe spesielt bortsett fra snille barn og barnebarn. Så i år kommer jeg til å følge linken som Alf Kaida la ut her på juleforumet og kjøpe ei geit til en fattig familie. Legger ved linken her og oppfordrer flere til å gjøre det samme i stedet for å kjøpe noe som bare blir lagt i et skap eller aldri blir brukt. http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wok Skrevet 15. november 2006 #73 Del Skrevet 15. november 2006 Min svigerfar skal få denne boka. http://www.skagerrakforlag.no/fyrene/index.html. Han er interessert i båtliv og kystkultur, og jeg tror denne passer midt i blinken. Utrolig flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. november 2006 #74 Del Skrevet 15. november 2006 Min svigerfar, en brannmann rett under seksti, får som vanlig en enkilos marsipangris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 15. november 2006 #75 Del Skrevet 15. november 2006 Det eneste jeg vet pappa vil ha er GPS .. men det er jo ikke akkurat spesielt billig.. Ellers er han en ekstremt sporty mann på 52 år som reiser vanvittig mye på businesstrips.. skulle gjerne kommet på noe som jeg kunne gi han som ville gjøre reisene hans litt mer komfortable? Noen ideer? Ellers får han vanligvis cd'r, bøker, gitarnoter, og treningsutstyr ..som ifjor da han absolutt ville ha hodelykt.. har han brukt den?! Nei tror ikke det. En annen gang skulle han ha oljemalingssett.. men har han malt noe? Nei.. Hadde han enda brukt gavene han fikk :S Bøker og dvd'r låner han jo nå på biblioteket..så da er det også blitt vanskelig. Nei fedre er vanskelige altså!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 16. november 2006 #76 Del Skrevet 16. november 2006 Pappa skal i år få en foto-skriver (vet ikke om det heter det...), en sånn som man kan koble direkte til digitalkameraet og få skrevet ut bildene med en gang. Jeg VET at dette kommer til å bli en fulltreffer, så jeg gleder meg sykt til å se han pakke det opp! Mammas gave er allerede kjøpt, og det ble en Haglöf vindjakke! Veldig fornøyd med både gaveideer og kjøp så lang i år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scully Skrevet 19. november 2006 #77 Del Skrevet 19. november 2006 pappa er vansklig å kjøpe gave til. i fjor fikk han blant annet en konsertdvd med pink floyd. men må jo finne på noe annet i år. Han elsker motorsykler og det som har med det å gjøre. så kanskje noe med det ← Du burde følge opp med fjorårets gave, og kjøpe konsertbillett til Roger Waters i år da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 19. november 2006 #78 Del Skrevet 19. november 2006 Du burde følge opp med fjorårets gave, og kjøpe konsertbillett til Roger Waters i år da ;-) ← takk for tips.. men det er litt for langt til bergen (der jeg så at konserten skulle holdes) og jeg er av den oppfatting av at billetter bør kjøpes i sett.. og det blir nok for dyrt for lommeboka mi med 2 billetter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 19. november 2006 #79 Del Skrevet 19. november 2006 Jeg tror jeg skal lage en kalender med bilder av meg sambo og noen andre bilder vi har tatt. Stemor hater oss og nå må hun se på bilder av meg hver gang hun er på kjøkkenet ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mela Skrevet 19. november 2006 #80 Del Skrevet 19. november 2006 Du burde følge opp med fjorårets gave, og kjøpe konsertbillett til Roger Waters i år da ;-) ← Den ble utsolgt samme dag de ble lagt ut. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå