Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #21 Del Skrevet 9. oktober 2006 Pappan min skal få Flight Simulator X spillet.. Han elsker nemlig flyspill så da passer det bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midna Skrevet 9. oktober 2006 #22 Del Skrevet 9. oktober 2006 uff, pappa er den som det er vanskeligst å kjøpe gave til. Eller han ELSKER krim bøker og vin, så derfor ender jeg som regel opp med å gi ham det. Men kan jo ikke gi ham det hvert år heller! Men pappa har liksom alt : / Det går ikke an å kjøpe noe elektrisk til han fordi han jobber i et firma som er importør av hvite og brune varer, kjøkkenting og alt sånt. Så det har han det meste av. Han elsker klær, men er skikkelig kresen så det vil han helst kjøpe selv. Også ser han bare på nyheter...så lite vits i å kjøpe dvd. Også hører han nesten bare på radio så da passer cd dårlig også : p Håper på noen tips! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 9. oktober 2006 #23 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synes det er like vanskelig hvert år! Er ikke hundre prosent sikker, men tror kanskje jeg kjøper en stor marsipangris (som han elsker!) i tillegg til å lage en notatbok til han (han er lærer)... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Guapa Skrevet 10. oktober 2006 #24 Del Skrevet 10. oktober 2006 den kurv-ideen var kjempe-smart. Pappa har fått ny dame så vi vil jo gjerne inkludere henne. Da kan vi legge i: Vin, kinobilletter, ost, stearinlys ++++ Ja.....DET skal jeg gjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gitte Skrevet 10. oktober 2006 #25 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har kjøpt julegave til pappa i dag :-D På biltema Sånn oppheng til verktøy... Handla for 400,-. Sånn plate til å skru opp de forskjellige opphenga på, og litt forskjellig typer av de.. Tror han blir fornøyd. Inntil videre ligger det i bagasjerommet på bilen, har ingen steder å gjøre av det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jinx Skrevet 11. oktober 2006 #26 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kjøper nesten alltid konjakk til pappa, og det setter han stor pris på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malina Skrevet 11. oktober 2006 #27 Del Skrevet 11. oktober 2006 Noen som har begynt å tenke på hva man skal kjøpe? Jeg sliter med pappa.. Noen som vet hva de skal kjøpe? sleng gjerne med alder på faren din også ← Pappa er 53 år, og har vel egentlig ikke noe spesielle hobbyer. Som oftest blir det bøker(av den saklige litteraturen) på diverse språk siden han er interessaert i å holde språket vedlike. I år blir det nok også noen bøker. Jeg kjøpte en tysk bok når jeg var i Nederland i sommer, og har i tillegg bestilt en båt-bok,siden han snakker om å kjøpe båt. Han har i flere år sagt at han øsnker seg penger til gode formål; som Redd Barna, Røde Kors osv, men jeg har syntes det har vært så "rart" å gi i julegave,men egentlig er det jo en fin gave- hvis han ønsker seg det. Så i år skal jeg gi han penger som skal gå til Redd Barna. I tillegg kommer vel litt småting som ting til bilen, huset og litt sånt...For ta med kjæresten min på Biltema,så for han finne noe, tror jeg, for jeg har 0 peiling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. oktober 2006 #28 Del Skrevet 12. oktober 2006 Kjøper nesten alltid konjakk til pappa, og det setter han stor pris på! ← Det gjorde jeg i fjor også. Veldig populært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 17. oktober 2006 #29 Del Skrevet 17. oktober 2006 Har kjøpt skjorte og slips til pappa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 17. oktober 2006 #30 Del Skrevet 17. oktober 2006 En ordentlig radio er jo en hit da. Det tror jeg jammen at mammaen min skal få til bursdagen sin. Hun hører jo på radio hele dagen, og den hun har burde vært på teknisk museum. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 17. oktober 2006 #31 Del Skrevet 17. oktober 2006 Jeg har ikke noen pappa, men en stefar på 54. Vanligvis får han krimbøker, cognac, vin, og/eller sigarer, men jeg er ikke så glad i å gi gaver som blir lett "oppbrukt". Han er interessert i jakt, så jeg lurer på om jeg skal kjøpe en kokebok om viltkjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. oktober 2006 #32 Del Skrevet 17. oktober 2006 Pappa er den desidert vanskeligste! Han har null hobbyer og null interesser. Ikke liker han nye klær heller. (Det er visst bedre med klær som han har gått inn...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 19. oktober 2006 #33 Del Skrevet 19. oktober 2006 Pappaen min elsker Hellas. Og Ouzo............... For noen år siden kjøpte vi en treliters flaske med Ouzo til han. Den var dritkul, hadde tappekran og greier. Siden har han brukt å fylle over Ouzo på den når han har vært i Hellas selv, for det er ikke hvilket som helst Ouzo merke han skal ha må vite. I år har vi kjøpt nye tre liter med yndlingsouzoen. Så klart. Men denne gangen i sånne bittesmå flasker................... Gleder meg til å se han fryde seg med å helle over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 24. oktober 2006 #34 Del Skrevet 24. oktober 2006 Mamma og pappa får en hilsen sammen... En krans, eller annen gravpynt, på gravstedet sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 26. oktober 2006 #35 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har hadde jeg tødd gaven og å gi hydro texaco kafffekopp. Det var ikke snakk om noe annet, men siden han sluttet med det og begynte med te osv. kanskje jeg skal kjøpe spesjell te fra te-butikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest beekeeper Skrevet 26. oktober 2006 #36 Del Skrevet 26. oktober 2006 I år har vi kjøpt nye tre liter med yndlingsouzoen. Så klart. Men denne gangen i sånne bittesmå flasker................... Gleder meg til å se han fryde seg med å helle over ← Tre liter på bittesmå flasker? Han har ivertfall noe å holde på med i jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 26. oktober 2006 #37 Del Skrevet 26. oktober 2006 Det blir nok et gavekort på Clas Ohlson, så kan han kjøpe det han trenger. Som alle andre fedre, elsker han den butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 26. oktober 2006 #38 Del Skrevet 26. oktober 2006 Mamma og pappa får en stor tv av meg sammen siden de har brukt så mye penger og hjulpet meg i alle år og jeg endelig tjener egne penger, og fellesTV er halvt rødt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karamba Skrevet 26. oktober 2006 #39 Del Skrevet 26. oktober 2006 Har ingen anelse!! Like stort problem hvert år... Lurer på å lage kalender med bilde av barna som vi kan gi til besteforeldre og oldeforeldre. Foreldrene mine er skilt så da kan vi gi det til begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tessmira Skrevet 26. oktober 2006 #40 Del Skrevet 26. oktober 2006 (endret) Faren min er ganske grei å gi noe til for han er ikke værre på det enn at han sier hva han ønsker seg. Til jul i fjor ønsket han seg sånn værstasjon men da fant jeg på noe annet til han, så lurer på om jeg skal kjøpe det til han i år. Men den kurv ideen var utrolig bra, så tror jeg slenger en værstasjon oppi der også legger jeg med gave til dama hans og kanskje noen ting til om jeg finner på noe Endret 26. oktober 2006 av Tessmira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå