Gjest Gjesta Skrevet 27. oktober 2006 #41 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tre liter på bittesmå flasker? Han har ivertfall noe å holde på med i jula! ← jepp Og han kommer til å digge det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2006 #42 Del Skrevet 27. oktober 2006 Tror det blir en trådløs mus til PC'en. Husmusa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sumiko Skrevet 27. oktober 2006 #43 Del Skrevet 27. oktober 2006 Pappan min er 54, og har aldri andre forslag til hva han ønsker seg enn snille barn. Det har han faktisk allerede, og det er en stund siden barna var barn. Så her må man enten spørre mamma, eller bruke oppfinnsomheten sin selv. Og som vanlig har jeg ikke den fjerneste anelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veslejenta Skrevet 29. oktober 2006 #44 Del Skrevet 29. oktober 2006 Foreldrene mine liker å reise, og pappa liker å lese om stedet de skal til før de resier dit. Nå skal de antageligvis til Cuba til våren så jeg tenkte å kjøpe en reisehåndbok og å se om jeg fant en bok om Cuba sin historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nostalgia Skrevet 29. oktober 2006 #45 Del Skrevet 29. oktober 2006 *følger nysgjerrig med på tråd* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 29. oktober 2006 #46 Del Skrevet 29. oktober 2006 pappa er vansklig å kjøpe gave til. i fjor fikk han blant annet en konsertdvd med pink floyd. men må jo finne på noe annet i år. Han elsker motorsykler og det som har med det å gjøre. så kanskje noe med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Deception Skrevet 29. oktober 2006 #47 Del Skrevet 29. oktober 2006 Min far har endelig begynt å trimme (dvs. gå turer), så jeg har tenkt å kjøpe joggedress til ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nightingale Skrevet 29. oktober 2006 #48 Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg og broren min lurer på om vi skal spleise på kikkert i år fordi hans gamle ble ødelagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk Åberg Skrevet 31. oktober 2006 #49 Del Skrevet 31. oktober 2006 Huff, dette er vanskelig. Han liker å lese, spesielt krim, men det er kjedelig å gi det hvert år. Han liker også syngedamer, à la Joni Mitchell, Carole King, Björk, Radka Toneff. Han har mye av dem på plate, men har kjøpt en del til ham på cd de siste årene, da han ikke har platespiller lenger. Problemet er at jeg ikke husker helt hva vi har kjøpt før... Kunne kjøpt ullundertøy til ham, men det fikk han til bursdagen. Kanskje jeg ender opp med treningstøy. Problemet mitt er at vi bor i helt forskjellig kant av landet. Hvis jeg hadde truffet ham jevnlig, kunne jeg ha sett meg litt rundt i leiligheten hans for å se hva han har kjøpt seg selv. Men sånn som det er nå, har jeg ikke helt oversikten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 31. oktober 2006 #50 Del Skrevet 31. oktober 2006 For to år siden ga vi en stor julenisse til pappa og samboeren hans. I år ha vi bestilt håndlaget kniv med inngravert navn til ham til samboeren hans blir det vel noe enkelt som en fin konfekteske el. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2006 #51 Del Skrevet 31. oktober 2006 hmm..tenkte kanskje på å kjøpe no stort til mamma og pappa til jul i år jeg..de har hatt 30-års bryllupsdag nå nylig, mamma er syk i kreft og pappa stiller alltid opp for oss ("voksne") barna. har liksom lyst til å kline til litt ekstra da..tenkte på hurtigruta eller no. noen som vet hvor mye det koster..for to personer? har en søster jeg kan spleise med..de har nok ikke lyst til at vi skal bruke så mye penger på de, men de er jo så snille! har jo egentlig ikke råd, men har jo litt sparepenger, pluss at det hadde vært så gøy å kjøpt noe ordentlig til de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl Skrevet 1. november 2006 #52 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg tror at det koster godt over 10000,- for noen dager på Hurtigruta. Min far og sambo hadde 6 dager i sommer og de betalte godt over 15000,-. Men en kjempe flott presang hvis dere har råd til det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 1. november 2006 #53 Del Skrevet 1. november 2006 Foreldrene mine får veggklokke i år. Jeg går nemlig må malekurs, så jeg har malt den selv. Ellers bruker det å være en hit å kjøpe klær til faren min, for som menn flest kan han ikke fordra å gå i butikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 1. november 2006 #54 Del Skrevet 1. november 2006 jeg skal gi pappa en bok om vin.. han er 48 ender alltid opp med å kjøpe noe matlaging eller matbøker til han.. så da tenkte jeg vin denne jula! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 1. november 2006 #55 Del Skrevet 1. november 2006 Jeg tror jeg har funnet den mest geniale gaven til Pappa. Han er av den typen som aldri ønsker seg noe, og egentlig heller ikke har noen spesielle hobbyer. Men så fant jeg ut at han har veldig lyst til å bygge en Märklin-togbane, så en start på det blir gaven i år (hvis jeg klarer å finne noe som passer i pris). Det mest geniale med den gaven er at hvis den faller i smak, så har vi praktisk talt gaveideer foe all framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest cathay Skrevet 1. november 2006 #56 Del Skrevet 1. november 2006 Soduko-bok!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 1. november 2006 #57 Del Skrevet 1. november 2006 Vel, tror min pappa er "vanskeligst" av alle! Han er 70 år, og ikke i noen god form. Han ønsker seg aldri noe, så må alltid prøve å pønske ut noe han trenger. Han har alltid vært friluftintressert, men nå setter kroppen stopp for alt slikt så friluftsforslag utgår. Det samme med hobbyting, og bøker etc... Og ikke kan jeg kjøpe 1 kilo sveitsisk sjokolade heller, mann har jo diabetes! Eneste jeg har klart å tenke ut til nå er et slikt stort og tykt ullpledd (rørospledd?) for han sover ofte middag på sofaen, og han har bare et grusomt akrylpledd. Men liker pappaer ullpledd? Er det kjedelig?? Andre forslag mottas med takk! Gjerne om noen vet om et bladabbonement som kunne interessere en gammel mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #58 Del Skrevet 1. november 2006 Vel, tror min pappa er "vanskeligst" av alle! Han er 70 år, og ikke i noen god form. Han ønsker seg aldri noe, så må alltid prøve å pønske ut noe han trenger. Han har alltid vært friluftintressert, men nå setter kroppen stopp for alt slikt så friluftsforslag utgår. Det samme med hobbyting, og bøker etc... Og ikke kan jeg kjøpe 1 kilo sveitsisk sjokolade heller, mann har jo diabetes! Eneste jeg har klart å tenke ut til nå er et slikt stort og tykt ullpledd (rørospledd?) for han sover ofte middag på sofaen, og han har bare et grusomt akrylpledd. Men liker pappaer ullpledd? Er det kjedelig?? Andre forslag mottas med takk! Gjerne om noen vet om et bladabbonement som kunne interessere en gammel mann? ← He he.. Vel, pappaen min "slår" nok din, for han har INGEN interesser! Si fra hvis du kommer på noe lurt, så skal jeg gjøre det samme... Verdens historien, vi menn eller illustrert vitenskap er kanskje interessant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
onyx Skrevet 1. november 2006 #59 Del Skrevet 1. november 2006 He he.. Vel, pappaen min "slår" nok din, for han har INGEN interesser! Si fra hvis du kommer på noe lurt, så skal jeg gjøre det samme... Verdens historien, vi menn eller illustrert vitenskap er kanskje interessant? ← Fedre er VANSKELIGE! Som sagt, eneste lure jeg kom på er Rørospledd, men det kan vel neppe kalles en interesse. Og selv om han før var en friluftsmann, så er han idag ikke istand til annet enn rolige gåturer (problemer med nakke, rygg og hofter), så føler det er slemt med abbonement på "jakt&friluftsliv" også. Trenger ikke gni det inn heller.... Dessuten er han såpass gammel jeg vet ikke helt hva han vil like av andre abonnementer heller. Illustrert vitenskap kan jo fungere, ev. lydbøker? Noen som har forslag til gode lydbøker som passer for 70 år gammel mann? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2006 #60 Del Skrevet 1. november 2006 skal kjøpe en fin fleeze genser til rundt 600. Forslag? eller blir det fiskegarn til ørreten på hytta:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå