Gå til innhold

Hva skal du kjøpe til pappa?

Gjest Gitte

Anbefalte innlegg

Noen som har begynt å tenke på hva man skal kjøpe?

Jeg sliter med pappa..

Noen som vet hva de skal kjøpe? sleng gjerne med alder på faren din også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Ninni_*

Nei, det vet jeg sannelig ikke. Pappaen min er 58 år han og har alt han trenger. Jeg må legge hodet litt i bløt og finne på noe som han trenger, men ikke er klar over selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gaverkort på massasjeinstitutt i byen? :sjarmor:

Hva er han interessert i? Jakt og fiske? Sport? Hageting? Langrenn? Øl og pottis?

Går ikke dette kan du liksom gi ham den "fæle" oppgaven å hente "venninna" di som jobber på Blaze en dag?

Ok, skal slutte å tulle.

Altså. Hva er han interessert i, så tar vi det derfra.

(Og nå så jeg at det sto hva skal du og ikke jeg. Hakke no pappa, så min får ingen. Men hjelper gjerne til med din! :) )

Endret av Hope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappa sier selv han ikke trenger noe, bare for å gjøre oppgaven enda enklere...

Pappa er 48 år, driver med trening, styrke fotball og innebandy. Er en sjelden gang på jakt, jobber fryktelig mye og når han er hjemme fikser han ting rundt i huset..

Verktøy har han fått hvert år, det samme med klær til farsdagen.. Jeg har kommet på 2 ting han kan få i år

- lommebok

- oppheng til verktøy

Han har tonnevis med verktøy, og garasjen er fullstendig uorganisert, noe han driver å rydder i nå. Skal legge panel på alle veggene i garasjen, og vil gjerne ha verktøyet sitt på veggen... men hvor finner jeg sånt tru... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har tonnevis med verktøy, og garasjen er fullstendig uorganisert, noe han driver å rydder i nå. Skal legge panel på alle veggene i garasjen, og vil gjerne ha verktøyet sitt på veggen... men hvor finner jeg sånt tru... :klø:

Maxbo? Byggmakker?

Du får heller skrive et innlegg på www.hardware.no forumet, for der er det tonnevis med mannfolk som sikkert har peiling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gir pappa det samme hvert år jeg! Et julehefte han har sans for. Det begynte jeg med da jeg var liten, og nå kan jeg ikke slutte med det, det har blitt en slags silly tradisjon hvor han gjør et stooort nr av denne ene gaven :ler:

Pappaer kan stort sett kjøpe seg det de vil selv (og det gjør de stort sett også). Så det er den ene gaven jeg ikke lurer på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maxbo? Byggmakker?

Du får heller skrive et innlegg på www.hardware.no forumet, for der er det tonnevis med mannfolk som sikkert har peiling!

Får vel stikke innom en dag å se hva de har... ;) Pappa blir glad uansett, bare det ikke er klær.. det får han fra alle andre, så liker å gi han harde pakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir pappa det samme hvert år jeg! Et julehefte han har sans for. Det begynte jeg med da jeg var liten, og nå kan jeg ikke slutte med det, det har blitt en slags silly tradisjon hvor han gjør et stooort nr av denne ene gaven  :ler:

Pappaer kan stort sett kjøpe seg det de vil selv (og det gjør de stort sett også). Så det er den ene gaven jeg ikke lurer på!

Hadde det enda vært så enkelt.. hehe... eneste pappa leser er morgan kane bøker, som han har _alle_ av... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappaer er håpløse å kjøpe til. I år klarte jeg å komme på en bursdagsgave som han ønsket seg: Klokkeradio fra Clas Ohlson som viser klokke + temperatur opp i taket, han ble så fasinert av den vi hadde kjøpt og mumlet noe om at det så kjekt ut å slippe lete etter vekkerklokka på nattbordet om natta.

Nå angrer jeg på at jeg gav ham den til bursdagen, for hva skal jeg da kjøpe til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe skulle ønske pappa var like enkel som mamma.. hu kommer med nye forslag til hva hu ønsker seg hver dag.

Klokkeradio hadde vært noe, bortsett fra at han fortsatt sverger til sin 10 år gamle vekkerklokke...

Her er det bare å legge hodet i bløt...

Dvd er også uaktuelt, han ser aldri annet enn på nyhetene... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper årsabbonement på Kapital til pappa hver jul. Har blitt en slags tradisjon :) Han blir alltid kjempeglad, tror nesten at han ikke "unner" seg å abonnere på blader selv om han virkelig har råd til det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så heldig at jeg slipper det "problemet" i år :)

Vi ungene har kjøpt parabol til foreldrene våre!!De bor på en litt "avsides" plass, og har problemer med å få inn noe på vanlig antenne. Men det kostet for mye for de å kjøpe en selv ( ikke selve parabolen, men abonnementet), så vi ungene spleisa rett og slett :klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kjøpt hvert sitt rødvinsglass i tre til foreldrene mine. Det skal de ha på hytta, og det både tåler å stå ute i frosten og knuses ikke om det faller ned. De kan også ha det med på tur. Mine foreldre har passert 60, men er spreke og farter ofte rundt. Ellers har de alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snikkelora

Lite tips til oppheng av verktøy: biltema ;)

Har ingen pappa, men til svigerfar og x-stepappa blir det skinnhansker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite tips til oppheng av verktøy: biltema ;)

Hehe takk :) Fikk det tipset i løpet av helga også ;) Får vel komme meg på biltema å se snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter også med pappa, men han elsker den serie som Yvonne her inne snakker endel om, to the manor born eller noe, så lurte på å kjøpe den på DVD til han... Kjøpte Fawlty Towers til han for noen år siden, og han så nå på den ihvertfall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤

Hva med å lage en korg med pappa-godsaker oppi?

En flaske god vin eller konjakk, sigarer, ett blad eller to, noe godt krydder om han er glad i å lage mat, og denslags?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en dvd av noe slag? Det er blant annet en serie som heter "Nordmennenes egen historie". Jeg gav pappa den som er fra den delen av landet han er fra. Jeg synes den var morsom å se selv også!

Ellers er jeg enig i at pappa er en hard nøtt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...