Anglofil Skrevet 6. oktober 2006 #21 Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Og Creative Zen til mandag! Den er å anbefale, sant? ← Ja, absolutt. Selv har jeg Creative Zen Sleek med 20GB. Er storfornøyd! Mvh Yvonne Endret 6. oktober 2006 av yvonne
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 6. oktober 2006 #22 Skrevet 6. oktober 2006 Wuhei! Da blir det 2300 å brenne av mandagen :-) (egentlig i dag, men manpower snyter meg og er forsinka ) http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318650 denne her var det visst, vet ikke om det er samme? Det var så mange Zener! Grønnjævlig farge, og det skal jeg ha :---D
Gjest beekeeper Skrevet 7. oktober 2006 #23 Skrevet 7. oktober 2006 En i klassen min har en sånn, den ser mye bedre og freshere ut enn ipoden min altså.. Jeg har faktisk vurdert å bytte. Kjempegreie menyer på den synes jeg. Og lang batteritid!
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 7. oktober 2006 #24 Skrevet 7. oktober 2006 Mandag mandag mandag.. det er så lenge til!
Gjest Gjest Skrevet 8. oktober 2006 #25 Skrevet 8. oktober 2006 Koss Porta Pro slipper ut så mye lyd til omgivelsene, synes jeg! F.eks på bussen hører man alltid hvilken sang en person med Koss porta pro hører på.
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. oktober 2006 #26 Skrevet 8. oktober 2006 Greia med dem jeg skal kjøpe, er at de er polstret rundt hørefonene! Hører omtrent ikkeno fra utsiden Hadde jeg bare husket hva de hette, men finner de jo ikkeno på nett. Jeg fikk ta på dem (uhhuu) på torsdagen, og de var "utbrettbare". Vet ikke om noen vet hva jeg snakker om?
Gjest Fliss Skrevet 8. oktober 2006 #27 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg bare MÅ anbefale noen ørepropper som jeg kjøpte til min Creative igår. De heter Skullcandy og er de desidert beste øreproppene jeg har hatt - og jeg har prøvd utallige. De hadde forskjellige typer, jeg kjøpte noen små rosa, som jeg antar er utviklet for jenter. I motsetning til Koss sine så er disse utrolig behagelige å ha på ... lyden er mye bedre enn alle de Koss-proppene jeg noensinne har hatt, og i tillegg så slipper du å plage omgivelsene - det slipper ingen lyd ut til andre enn de som har proppene i ørene. Og det beste av alt - de kostet bare 300 kroner
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 8. oktober 2006 #28 Skrevet 8. oktober 2006 Se her! http://www.akg-acoustics.com/products/powe...anguage,EN.html Mine på tirsdag Vet siden står på tysk for jeg fant ikke annet, men de ligger rett ovenfor Parko horehus for 500,- :D
Gjest Frk Åberg Skrevet 9. oktober 2006 #29 Skrevet 9. oktober 2006 Ja, absolutt. Selv har jeg Creative Zen Sleek med 20GB. Er storfornøyd! Mvh Yvonne ← Jeg også
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå