Gå til innhold

Høretelefoner til mp3-spiller

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Og Creative Zen til mandag! Den er å anbefale, sant?

Ja, absolutt. Selv har jeg Creative Zen Sleek med 20GB. Er storfornøyd!

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av yvonne
Videoannonse
Annonse
Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet

Wuhei! Da blir det 2300 å brenne av mandagen :-) (egentlig i dag, men manpower snyter meg og er forsinka :grine:)

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=318650

denne her var det visst, vet ikke om det er samme? Det var så mange Zener! Grønnjævlig farge, og det skal jeg ha :---D

Gjest beekeeper
Skrevet

En i klassen min har en sånn, den ser mye bedre og freshere ut enn ipoden min altså.. Jeg har faktisk vurdert å bytte. Kjempegreie menyer på den synes jeg. Og lang batteritid!

Skrevet
:hoppe: Mandag mandag mandag.. det er så lenge til!
Skrevet

Koss Porta Pro slipper ut så mye lyd til omgivelsene, synes jeg! F.eks på bussen hører man alltid hvilken sang en person med Koss porta pro hører på.

Skrevet

Greia med dem jeg skal kjøpe, er at de er polstret rundt hørefonene! Hører omtrent ikkeno fra utsiden :) Hadde jeg bare husket hva de hette, men finner de jo ikkeno på nett. Jeg fikk ta på dem (uhhuu) på torsdagen, og de var "utbrettbare". Vet ikke om noen vet hva jeg snakker om?

Skrevet

Jeg bare MÅ anbefale noen ørepropper som jeg kjøpte til min Creative igår. De heter Skullcandy og er de desidert beste øreproppene jeg har hatt - og jeg har prøvd utallige. De hadde forskjellige typer, jeg kjøpte noen små rosa, som jeg antar er utviklet for jenter. I motsetning til Koss sine så er disse utrolig behagelige å ha på ... lyden er mye bedre enn alle de Koss-proppene jeg noensinne har hatt, og i tillegg så slipper du å plage omgivelsene - det slipper ingen lyd ut til andre enn de som har proppene i ørene. Og det beste av alt - de kostet bare 300 kroner :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet
Ja, absolutt. Selv har jeg Creative Zen Sleek med 20GB. Er storfornøyd!

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...