Snupsi79 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg holder på med en innleveringsoppgave, og nå står jeg helt fast Noen som kan hjelpe meg med en oppgave i varelager? Send PM I såfall er jeg evig takknemmelig Endret 3. oktober 2006 av Snupsi79
Mrs. B Skrevet 3. oktober 2006 #2 Skrevet 3. oktober 2006 Kanskje det hjelper om du legger ut oppgaveteksten her?
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Skrevet 3. oktober 2006 Nei, nå aner jeg ikke hva oppgaven er. Men vil tro de vil at su skal skille mellom rsultatregnskapet og balanseoppstillinga. Varekostnad=varekjøp+IB varelager-UB varelager Eller kanskje verdivurdering av varelageret? Bare husk at LIFO ikke er lovlig i norsk årsregnskap. Lykke til med oppgaven, kunne sikkert hjulpet deg mer spesifikt hvis jeg hadde visst oppgteksten
Snupsi79 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2006 Nei, nå aner jeg ikke hva oppgaven er. Men vil tro de vil at su skal skille mellom rsultatregnskapet og balanseoppstillinga. Varekostnad=varekjøp+IB varelager-UB varelager Eller kanskje verdivurdering av varelageret? Bare husk at LIFO ikke er lovlig i norsk årsregnskap. Lykke til med oppgaven, kunne sikkert hjulpet deg mer spesifikt hvis jeg hadde visst oppgteksten ← Oppgaven går mer på NRS varelager...i denne standarden står det at beholdningsendringen kan spesifiseres i egen post eller fordeles på de ulike tilvirknignskostnadene (lønn osv). Hva er fordelene og ulempene ved de to ulike alternativene?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå