Snupsi79 Skrevet 3. oktober 2006 #1 Del Skrevet 3. oktober 2006 (endret) Jeg holder på med en innleveringsoppgave, og nå står jeg helt fast Noen som kan hjelpe meg med en oppgave i varelager? Send PM I såfall er jeg evig takknemmelig Endret 3. oktober 2006 av Snupsi79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. oktober 2006 #2 Del Skrevet 3. oktober 2006 Kanskje det hjelper om du legger ut oppgaveteksten her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #3 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nei, nå aner jeg ikke hva oppgaven er. Men vil tro de vil at su skal skille mellom rsultatregnskapet og balanseoppstillinga. Varekostnad=varekjøp+IB varelager-UB varelager Eller kanskje verdivurdering av varelageret? Bare husk at LIFO ikke er lovlig i norsk årsregnskap. Lykke til med oppgaven, kunne sikkert hjulpet deg mer spesifikt hvis jeg hadde visst oppgteksten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snupsi79 Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nei, nå aner jeg ikke hva oppgaven er. Men vil tro de vil at su skal skille mellom rsultatregnskapet og balanseoppstillinga. Varekostnad=varekjøp+IB varelager-UB varelager Eller kanskje verdivurdering av varelageret? Bare husk at LIFO ikke er lovlig i norsk årsregnskap. Lykke til med oppgaven, kunne sikkert hjulpet deg mer spesifikt hvis jeg hadde visst oppgteksten ← Oppgaven går mer på NRS varelager...i denne standarden står det at beholdningsendringen kan spesifiseres i egen post eller fordeles på de ulike tilvirknignskostnadene (lønn osv). Hva er fordelene og ulempene ved de to ulike alternativene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå