Gå til innhold

Revenkas Treningsdagbok

Anbefalte innlegg

Gjest Revenka
Skrevet

Hensikten med denne dagboken er å loggføre treningen og planlegge fremover. Har akkurat meldt meg inn i Elexia så nå er det ingen unnskyldning for å være i dårlig form. Målet er å være i god form innen mai når jeg skal :bryllup: .

Videoannonse
Annonse
Gjest Revenka
Skrevet (endret)

Planer uke 40:

Mandag: Personlig veiledning og styrketrening

Tirsdag: 20 minutter elipsemaskin og 30 minutter steptime

Onsdag: 70 min step

Torsdag: Fri

Fredag: Styrke

Lørdag: Fri

Søndag: Styrke

Lilla betyr at jeg har gjort det, orange betyr at jeg hadde en svært dårlig grunn til hvorfor jeg ikke har gjort det :sjenert:

Rosa betyr at jeg har gjort noe ekstra utenom planen :sjarmor:

Endret av Revenka
Skrevet

Hei Revenka! Følger deg i denne jeg. Lurt å lage plan over hvor mye du skal trene. Ser veldig bra ut for denne uken hvertfall. Greit å gjøre det beste ut av det når man likevel skal få hjelp til å gå ned. Surt å ikke gå ned den siste kg fordi man ikke gadd å legge den lille ekstra innsatsen i det.

Kos deg på trening i kveld og lykke til på veiing!

Gjest Revenka
Skrevet

Nå er jeg halvveis i ukens mosjon. Føles bra. Hvis jeg ikke bestemmer meg på forhånd så sklir treningen fort ut her. Jeg bare utsetter det i det uendelige.. :ler: men nå er det ingen kjære mor!

Gjest Revenka
Skrevet

I dag har jeg gått opp til Gupu med bikkja. En tur som tok meg noe over en time. Masse bakker :) Så har jeg vært på en 70 minutters step-time. Det var litt impuls, for jeg hadde tenkt til å ha treningsfri. Men for en step-time da. Jeg klarte jo så vidt å henge med. Plutselig så stod alle med fronten mot meg... :ler: ikke helt på nett jeg da, men jeg kom meg etterhvert.

Har gitt meg 3 trimpoeng for dagens mosjon.

Gjest Revenka
Skrevet

Planen ble visst litt annerledes enn det jeg hadde tenkt. Tror jeg fremover skal skrive hva jeg skal ha gjort i løpet av uken, og ikke når.

Har trent styrke i dag. Er helt skjelven i armene :ler: Etterpå skal jeg på storsenteret og kjøpe meg en caffe mocca :sjarmor:

Gjest Revenka
Skrevet

Nå har jeg trent styrke (utenom planen) så nå er jeg stolt av meg selv :klappe: 5 treningsøkter på en uke er jeg fornøyd med :sjarmor:

Gjest Revenka
Skrevet

Planer uke 41:

-Step

-Step

-Styrke

-Styrke

Altså, 2 x step og 2 x styrke. Denne uken setter jeg ikke ukedag fordi det blir jo alltid litt forandring på planene. Setter opp ukedag når jeg har gjort det.

Skrevet

Gratulerer med dagbok :)

Så flink du er til å trene :klappe: Her vil jeg også følge med ja , så kanskje treningsmotivasjonen min øker også :)

Håper du får en koselig kveld :)

Gjest Revenka
Skrevet

Takk for det shatika :klem:

Det er vanskelig å motivere seg for å trene. Men med denne dagboken så kan jeg kanskje klare det :) Den første uken er jo vellykket, så nå får jeg bare holde ut. Satser på 4 ganger i uken frem til jeg får jobb, og så gå ned til 3 ganger i uken.

Gjest Revenka
Skrevet

Eh, jeg har ikke trent noe den uken som var :sjenert: men har egentlig hatt god grunn da. Mamma er alvorlig syk og klarer seg ikke alene. :tristbla: Har vært der hver dag så jeg har ikke hatt tid eller energi til å trene. Planlegger å trene i morgen da.

Gjest Revenka
Skrevet

I dag gikk jeg til GR kurset, brukte 50 minutter fremogtilbake. Da jeg kom hjem gikk jeg en times tur med bikkja. Er sliten i bena nå ja. Skal se om jeg kommer meg opp til en treningstime i morgen tidlig. Hvis ikke drar jeg bare senere uten problemer. Nå som mamma er lagt inn på sykehus har jeg mer energi og ork til å trene.

Gjest Revenka
Skrevet

Har trent i dag, etter et 2 ukers opphold :sjenert:

Trente 30 min step, 30 min styrke og så avsluttet med 30 min stekk. Veldig deilig å være i gang igjen.

• 2 uker senere...
Gjest Revenka
Skrevet

På tide å lage en avtale med meg selv igjen. Ikke fått trent noe i det siste. Skal vi se, nå skal jeg sette opp plan for resten av uken.

Onsdag: Step intervall eller spinning

Torsdag: Styrke

Fredag: Step intervall eller spinning

Lørdag: fri

Søndag: Step intervall eller styrke

Gjest Mayamor
Skrevet

God idè med treningsbok. :)

Leter etter inspirasjon jeg.

Dørstokkmilen er drøy... :sjenert:

Gjest Revenka
Skrevet

I dag ble det spinning. Første gang jeg var på det. Syns det var ganske klumsete og har ikke oversikt over mine egne sykkelbegrensninger ennå. :ler: Enten var det for slitsomt eller for lett. Men jeg skal prøve flere ganger.

• 2 uker senere...
Skrevet

Denne dagboken skled helt ut ja.. :sjenert:

Jeg trente forrige onsdag (15/11) men glemte å ta det med her. Var der en tur i dag. Skulle på aerobic time, men det var umulig å få parkert så jeg dro hjem igjen. Prøver igjen i kveld. Har lagt en liten plan. Elsker å høre på lydbok, tror jeg skal høre på lydbok mens jeg ror eller går på elipsemaskinen. Kanskje ha en lydbok for treningen, så jeg må dit for å få høre mer... :)

Skrevet

I går trente jeg litt. Rodde i ca 25 minutter og avsluttet med litt styrke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...