Gjest ciccia Skrevet 23. januar 2003 #41 Skrevet 23. januar 2003 Jeg vet om en person, som senest for 3-4 år siden, hadde et gammelt bilde av en forhenværende kvinnelig statsråd/stortingsrepresentant, der hun i sin ungdom ligger naken sammen med en gutt som tydelig har ståp*ikk. Paret hadde gått på et rom på en hjemme-alene-fest, og en eller annen "kødd" hadde på faenskap bråhoppet inn gjennom døra med et kamera og tatt et bilde. Man kan se den måpende forskrekkelsen i begges ansikter. Kvinnen var statsråd i en Gro-regjering på 80-tallet, men har vært usynlig i politikken de senere årene. Personen som har/hadde bildene, har jo vært utrolig diskret, da.. han kunne sikkert kunnet vært jævlig mot kvinnen, men det er vel usikkert om noen avis/blader ville kjøpt det. De ville nok risikert søksmål. Bare nevner dette i forbindelse med temaet.
Gjest Anonymous Skrevet 23. januar 2003 #42 Skrevet 23. januar 2003 hehe det virker som om dere automatisk går ut fra at mannen har "kontroll" på slike bilder i alle tilfeller. lurer litt på hvorfor? *ravna*
Arna2 Skrevet 19. august 2018 #43 Skrevet 19. august 2018 (endret) On 1/20/2003 at 1:34 PM, Guest Minnie Emmerdale said: Jeg har vel en mistanke om at det er en spesiell type jenter som lar seg avfotografere/filme på denne måten. Vi kan hvertfall sette de alle i kategorien NAIVE & GODTROENDE. Milla Tja, naive og godtroende? Jeg tror de ikke bryr seg så hardt. Og hvorfor skal vi andre IKKE naive og godtroende bry oss?? La de drive på, men "filmstjernene" behøver ikke å syte og klage senere når uvedkommende ser bildene/filmene da... Endret 19. august 2018 av Arna2 skriveleif
AnonymBruker Skrevet 19. august 2018 #44 Skrevet 19. august 2018 On 1/21/2003 at 2:42 PM, Guest Poppen said: Hvordan kan dere som har blitt tatt bilde av være sikker på at bildene er ødelagte??? For alt dere vet kan jo diverse x'er sitte med en masse bilder og filmer av der mens han/hun sitter og hemningsløst. Så, hvem vet..... Bare ett lite innspill fra en hobby-fotograf Og når den nye partneren finner bildene blir det "morsomt" i heimen. Not.... Anonymkode: 659aa...fb3
Ironically_me Skrevet 19. august 2018 #45 Skrevet 19. august 2018 Ser jo utviklingen fra 2003 til nå. ¨vi har akkurat kjøpt oss et digitalkamera...¨
Gjest Alterego666 Skrevet 19. august 2018 #46 Skrevet 19. august 2018 Partner og jeg deler masse bilder, og jeg har full tillit. Gjorde det samme med eks-partner, og ingen bilder er kommet ut selv etter vanskeligbrudd. Jeg går rett og slett ut fra at folk er grunnleggende streite, og så langt har jeg rett. Jeg er forresten ingen ungdom, så de som tar bilder av meg er godt voksne og oppfører seg deretter.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå