Gå til innhold

På vei ned :)


Pail

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja.. ikke så mye som skjer her...Men deter et helt fantastisk vær her da! Så i dag har jeg tankt å bruke deler av fineværsdagen til å få gjort unna litt nedvask. Har ikke vert gjort på ganske så lenge.

Skal bare gjøre ferdig alle erender på nettet først. (lese nyheter og se om det har kommet noe gøy på KG)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyyydelig vær i hele dag. Dette må vere den første skikkelige sommerdagen. Vertfall her jeg bor. Fikk gjort litt innomhus, men det var altfor fristende å holde seg ute og nyte solen nå da den først var her.

I går var jeg og lille prinsesse på fjelltur. Hun var såååå flink og kom seg helt til topps der julenisse bor..hehe :hjerter_rundt:

Det hun syntes var litt rart var at jeg stoppet og snakket med nesten alle vi møtte på uten at jeg visste hvem de var..Lurte på hvorfor jeg gjorde det og det var jo egentlig et bra spørsmål. Jeg hadde jo aldri stoppet opp og snakket med de om det var et hvilketsomhelst annet sted. På shopping eller vi bare passerte hverandre på gaten.

Men på fjellet er visst alle kjentfolk og venner..rare greier :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Dette må da vere kvinneguidens beste dagbok?

Vel, nå har jeg vertfall kokt suppe til den store gullmedalje. :kokk: (hvorfor kan jeg ikke surre meg til å gjøre slike ting litt tidligere på kvelden.. eller dagen for den saks skyld??.. :vetikke: )

Blir spennende å se hvordan dette går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...