Gå til innhold

Hvor få tak i fin sofa


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

ER så lei av alt det minimalistiske som har kommet! Firkanta, hvite sofaer med stålben er ikke så pent å ha i stua. Passer heller på et venterom hos tannlegen... syntes jeg ;)

Vil heller ikke ha samme sofa som bestemor heller, med tredetaljer.

Nei, jeg vil ha en sofa som var inn for 5 år siden, jeg. :sjarmor:

STORE deilige sofaputer som er deilige å sitte/ligge i. GråBrun eller bare brun (finner desverre ikke et alternativ, da slike sofaer er helt ut og ikke å få tak i).

Noen som er flinke til å finne norske nettsteder som selger slike sofaer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden jeg fortsatt hadde siden oppe fra den andre sofatråden, så kan jeg jo foreslå Happy Ending som har masse puter og som finnes i brun :)

Jo, den er firkantet, men den ser jo herlig ut. Og beina finnes i ulike farger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våre ble 800,- uten gravering. Runde ringer i titan. Hver ring har tre stener. Vi er kjempefornøyde.... :)

Bor du slik til at du kommer i de store møbelhusene så finner du vel det du leter etter på skeidar eller noe slikt. Bolia har nok muligens noe også. Jeg er litt usikker på hva du faktisk etterlyser, men det er da så mangt å finne bare man titter. Og dersom det bare er beina som er problemet, så går disse ofte å bytte ut ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til opplysning så er ikke minimalistiske sofaer den nye moten, og den var in for fem år siden den også....

Når det er sagt finnes det jo massevis av store myke sofaer uten tredetaljer, bare å ta en tur på Ikea det. Både Backa og Ekeskog kan man synke godt nedi. Til og med Skeidar har et par myke-sofaer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du som ikke vil ha "bestmorssofa med tredetaljer".. Har du noen tips om hvor man finner det, da? ;) (det vil nemlig jeg gjerne ha.. har nostalgisk stil.. digger 20-tallet og deromkring)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er helt enig. alt blir litt for mye stilreint. ikea har mye fint, du kan velge stoff og sånt. jeg er absolutt ikke minimalist, har sett en del fin stash hos www.estrada.no :) man skal ikke væere alt for trendig, hjem skal være koselig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de har mange fine sofaer på Bolia, de har både enkle, moderne og sånne med store puter.

Bolia

Jeg liker også bolia sine :) Har sofa derfra selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha ny sofa, vinkelsofa faktisk, og den skal være stor og god og ikke ha metall og så skal den ikke være i nærheten av den minimalistiske stilen.....

Har lett i fem år uten å finne den perfekte............... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...