Gjest snikkelora Skrevet 8. oktober 2006 #21 Del Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Redd det blir lang liste her også: Mamma Lillebror ok Mormor Tante M OK Tante I OK Onkel Å OK Kusine K OK Barnet til kunsine K (jente 1) OK Kusine A OK Barnet til kusine A (Jente 9) OK Barnet til kusine A (Jente 7) OK Fetter J Fetter T Mannen min Svigermor Svigerfar Dama til svigerfar Søster E + mannen Nevø 2 år OK Nevø 5 år OK Søster A + mannen Nevø 13 år Nevø 11 år Bror J + dama Nevø 3 år OK Niese 8 år OK Niese 10 år OK Vennepar L&P Vennepar M&P Det var noen det gitt Edit: lagt til noen "ok" etterhvert som jeg har kjøpt gaver Endret 14. oktober 2006 av snikkelora Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimbila Skrevet 10. oktober 2006 #22 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Blir noen på min liste også... Barn Barn Mann Mamma/pappa Sv.mor/sv.far Søster/mann Søster/mann Svigerinne Nevø Nevø Niese Niese Niese Bestermor Farmor/farfar Kusine Venninnes barn Venninnes barn Venninnes barn Venninnes barn Venninnes barn Endret 10. oktober 2006 av Pimbila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exita Skrevet 10. oktober 2006 #23 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg har 53 stk. som skal ha julegave og da har jeg ikke tatt med meg selv, mann og 3 unger!!! Litt slitsomt med så mange men vi er jo enige om å ikke kjøpe så dyre gaver da. Så blir det jo mange julegaver under treet vårt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 11. oktober 2006 #24 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Guri så mange Nå ble jeg nysgjerrig på min "egen" liste her, håper ikke den blir så lang..hehe Mannen Sønnen Stedatteren Søster Søster nr2 mamma/stefar farfar niese 12 niese 9 niese 3 nevø 7 nevø 6 mnd Svigerfar m/dame Bror til mannen kamerat av mannen 15 stk ble det...jaja, hadde håpet på ferre men Får vel begynne planleggingen, slik at vi kan kjøpe noen på de 2 neste lønningene. Kjipt å blakke seg helt i desember. Endret 11. oktober 2006 av *Lene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Søt Skrevet 11. oktober 2006 #25 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) mor+far søster+samboer søster+samboer bror+samboer nevø3 nevø 6 mnd nevø 1 år nieser 3 år niese 7år mormor+ samboer samboer + litt familie venninne venninne venninne venninne kamerat kamerat Til de voksne gir jeg alle hjemmelagede drops, mens barna får leker.. samboer er jeg litt usikker på hva skal få.. tenkte en klokke.. Får se.. Endret 11. oktober 2006 av Søt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå