Gjest gjesta Skrevet 11. oktober 2006 #61 Skrevet 11. oktober 2006 Så når det spørres om man liker noe, så skal alle svare ja? Hurra.. Seksualforumet er ikke for at kuken skal bli stiv, og fitta våt vet du
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #62 Skrevet 11. oktober 2006 Han kan godt snakke litt dirty, men ikke si nedverdigende eller ydmykende ting til meg - det er to forskjellige ting. Rollespill er best i fantasien, det blir fort litt dumt å spille det ut. Men det kan være morsomt å tenke på da
Gjest Bellatrix Skrevet 11. oktober 2006 #63 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg er helt enig i at KG er full av pripne og politisk korrekte folk, inkludert noen pripne mannfolk som prater/skriver som feminister. Hva er vitsen med et forum om seksualitet dersom det ikke er ytringsfrihet og respekt for ulike ytringer ? Takk for meg, dette har vært en skuffelse. ← Så å kalle folk som ikke mener det samma som deg politisk korrekt (jeg regner med at det var ment som et skjellsord) er å ha respekt for ulike ytringer? Hvorfor skal bare de som ikke er "pripne" sine svare være greie?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå