Gjest Bellatrix Skrevet 5. oktober 2006 #41 Skrevet 5. oktober 2006 Håper noen kan svare meg og gi meg et råd om hva jeg bør gjøre. Skal jeg snakke alvorlig med han? Men jeg liker jo så vanvittig godt den leken vi har hatt. ← Vil du ikke at han skal komme i stallen og "ta" deg så sier du i fra om det.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #42 Skrevet 5. oktober 2006 Joda - det ville være rått kinky om han kom og "tok" meg i stallen, men det er det snakket om at jeg skal gape opp for hestepikken jeg er litt bekymret for. Jeg har jo faktisk sagt til han at jeg vil ha hestkuk.
FantasDick Skrevet 5. oktober 2006 #43 Skrevet 5. oktober 2006 Joda - det ville være rått kinky om han kom og "tok" meg i stallen, men det er det snakket om at jeg skal gape opp for hestepikken jeg er litt bekymret for. Jeg har jo faktisk sagt til han at jeg vil ha hestkuk. ← Hva mener du? Er du bekymret for at han skal ha deg til å gape opp for hans hestepikk eller en ordentlig en?? Er jeg på ville veier nå?
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #44 Skrevet 5. oktober 2006 QUOTE(Gjest @ 05.10.2006 (13:59) ) Joda - det ville være rått kinky om han kom og "tok" meg i stallen, men det er det snakket om at jeg skal gape opp for hestepikken jeg er litt bekymret for. Jeg har jo faktisk sagt til han at jeg vil ha hestkuk. Nei han mener det nok ikke bokstavelig, på samme måte som du heller ikke mente det. Det er nok bare slikt man sier i øyeblikkets hete..... Dersom du enda er bekymret er det jo bare å snakke om det, hva du faktisk kunne tenkt deg skal skje i virkeligheten og hva som bare er fantasi Kommunikasjon er nøkkelen til all bra sex!
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #45 Skrevet 5. oktober 2006 hva?? snakke om det? er du gal. Jeg ville da aldri tørre å snakke med han alvorlig om han ønsker at jeg skal sutte på en ekte hestepikk? Jeg tror faktisk han mente det alvorlig, for han spurte meg jo i senga om jeg ville ta en EKTE hestepikk i munden. Jeg var jo så supertent og kåt at jeg sa bare ja til alt han sa. jeg ville jo ikke stoppe leken.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #46 Skrevet 5. oktober 2006 hva?? snakke om det? er du gal. Jeg ville da aldri tørre å snakke med han alvorlig om han ønsker at jeg skal sutte på en ekte hestepikk? Jeg tror faktisk han mente det alvorlig, for han spurte meg jo i senga om jeg ville ta en EKTE hestepikk i munden. Jeg var jo så supertent og kåt at jeg sa bare ja til alt han sa. jeg ville jo ikke stoppe leken. ← Her svarer du jo egentlig på spørsmålet ditt selv da: Du ville ikke stoppe LEKEN. Så vidt jeg kan skjønne var det det var, en LEK!! Hvorfor må han mene det han sier, mens d var ok for deg å svare noe du egentlig ikke mente..... Ikke stygt ment dette, men HERREGUD, slapp litt av....
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #47 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for det. Ja - men han sa EKTE da. ......og så vet jeg at han på en fest en gang har spurt venninna mi som også er stalljente om hun har fått en hestkuk stiv. Så derfor er jeg litt shaky om dette, men så har jeg jo ikke lyst til å slutte å kalle hans kukk for hestkukk heller da.
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #48 Skrevet 5. oktober 2006 det var en som alltid måtte lage "sexy" kattelyder. hva faen??! skal man le eller gråte?
La Guapa Skrevet 5. oktober 2006 #49 Skrevet 5. oktober 2006 Takk for det. Ja - men han sa EKTE da. ......og så vet jeg at han på en fest en gang har spurt venninna mi som også er stalljente om hun har fått en hestkuk stiv. Så derfor er jeg litt shaky om dette, men så har jeg jo ikke lyst til å slutte å kalle hans kukk for hestkukk heller da. ← Hva om du kaller den Princess Fiona isteden??? Da må du sutte på en prinsesse...og det blir sikkert vanskelig. Med mindre Märta har hest i samme stall som deg da. (for alle dere som har sett 10 ways to dump your boyfriend )
Gjest Gjest Skrevet 5. oktober 2006 #50 Skrevet 5. oktober 2006 Hva om du kaller den Princess Fiona isteden??? Da må du sutte på en prinsesse...og det blir sikkert vanskelig. Med mindre Märta har hest i samme stall som deg da. (for alle dere som har sett 10 ways to dump your boyfriend ) ← Jeg ønsket faktisk et seriøst råd om hva jeg skal gjøre. Vi skal nok knulle i kveld også, så det ville da være fint med noen seriøse råd. Skal jeg fortsatt snakke om at hans pikk er en hestekukk og ropte at jeg vil slikke hestekuken fra skaftet til tuppen, eller skal jeg slutte med å kalle den for hestekukk? Det er bare det at det tenner han så bra -og meg da.
Gjest Bellatrix Skrevet 5. oktober 2006 #51 Skrevet 5. oktober 2006 Kall den hva du vil, men snakk med han om det en gang når dere ikke har sex.
Gjest Frustrert frue Skrevet 6. oktober 2006 #52 Skrevet 6. oktober 2006 vel... *kremt* jo grovere og vulgær han er og gjerne bli litt over ivrig i akten, jo mer tenning.....vel ihvertfall for meg.
Gjest Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #53 Skrevet 7. oktober 2006 Enig - det er heftigere jo råere han er. og når han blir råere, blir jeg det også. Det blir liksom en veldig god sirkel. Da får det heller være at han kanskje drømmer om at jeg skal suge på en ekte hestepikk. Han fortsetter nemlig å snakke mer om hester når jeg kaller pikken hans for hestkuk.
Daiquiry Skrevet 7. oktober 2006 #54 Skrevet 7. oktober 2006 For min del kan typen snakke dirty i sengen, men hvis han hadde kalt pikken sin for hestekuk, hadde jeg dødd av latter....Alt til sin tid, mener jeg....Men vi er heldigvis forskjellig, men du må huske å gi beskjed hvis du syns det går for langt...Åpenhet er veldig viktig..
Shabana Skrevet 7. oktober 2006 #55 Skrevet 7. oktober 2006 Noen ganger. Er ikke alltid det passer seg, men er man i det kinkige hjørnet begge to, så hvorfor ikke.
animelona Skrevet 7. oktober 2006 #56 Skrevet 7. oktober 2006 Litt kanskje, men det kan fort bli for mye av det gode....
Tiit Skrevet 8. oktober 2006 #57 Skrevet 8. oktober 2006 (endret) Ja takk begge deler- men alt til sin tid. Det er veldig hyggelig med og , men etter å ha vært sammen noen år så kan det begynne å bli litt repetetivt. Da er det godt å variere med litt og... eh, finner ingen smiley for morsom, røff og "på kanten-"sex... Jeg vil ha begge deler, i sjenerøse doser! *grådig* ← Jepp, jepp, jepp..... Veldig enig! Vi skulle hatt en skikkelig passende smiley til sånn dirty-sex. :evil: Noe slikt kanskje? Endret 8. oktober 2006 av Tiit
Gjest Fliss Skrevet 8. oktober 2006 #58 Skrevet 8. oktober 2006 Ja, til både fantasier og litt dirty-talk Jeg og mannen har lært oss å dele våre fantasier - og det er noe av det mest blottleggende som finnes. Det er noe en kun gjør med en person man stoler fullt og fast på - for meg er det et tegn på at vi er trygge på hverandre.
Gjest Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #59 Skrevet 9. oktober 2006 For min del kan typen snakke dirty i sengen, men hvis han hadde kalt pikken sin for hestekuk, hadde jeg dødd av latter....Alt til sin tid, mener jeg....Men vi er heldigvis forskjellig, men du må huske å gi beskjed hvis du syns det går for langt...Åpenhet er veldig viktig.. ← Nå er det jeg som kaller pikken hans hestkuk da, og han er tydelig stolt av det også. Og den er ganske stor da. Før han kommer sitten har over meg og vil ofte at jeg skal holde rundt den med begge hender og runke den hardt, så vil han at jeg forteller hva jeg gjør og hva jeg vil ha. Han blir voldsomt tent når jeg forteller at jeg runker hestpikken med begge hender og at jeg vil at den skal sprute sperm rett i munden min. Det kan faktisk virke som at han får bedre orgasme da, og spruten blir også større. Jeg er veldig glad for at jeg har han og at han er så rå i senga. Vi har den beste sex jeg noen gang har hatt, men likevel er jeg litt usikker på hvor langt han vil gå med alt dette hest snakket. Han vet jo at jeg rir og er stadig i stallen.
Gjest Gjest Skrevet 11. oktober 2006 #60 Skrevet 11. oktober 2006 Enig, det er nesten så en ikke tør å skrive her mer ← Jeg er helt enig i at KG er full av pripne og politisk korrekte folk, inkludert noen pripne mannfolk som prater/skriver som feminister. Hva er vitsen med et forum om seksualitet dersom det ikke er ytringsfrihet og respekt for ulike ytringer ? Takk for meg, dette har vært en skuffelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå