Gå til innhold

Gale og fanatiske utlenninger


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ut med bergenserne! Og la meg i samme slengen si som Odd Børretzen: Hvis ikke samene er fornøyde som de har det i Finnmark, så kan de jo bare dra tilbake dit de kom fra?!
:ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*
kan du vise meg hvor du finner statistikker som viser at flesteparten av muslimer i norge og utlendinger med annerledes kultur en oss (siden jeg ikke regner med du tenker på svensker, dansker, engelskmenn, amerikanere etc når du svartmaler alt av utlendinger) driver med totalt meningsløse hevnaksjoner og ikke har ett normalt syn på verdier og liv?

og gjerne også statistikker (og ikke vis til fem-ti reportasjer i vg eller dagbladet, for er det det man bruker som faktaopplysninger bør man kanskje ta ett bittelite kurs i hvordan aviser som vg og dagbladet skriver og retter sine "fakta" for å selge mest mulig, ikke for å vise sannheten uten å ta side) på at alt de gjør er å vise fiendtlige holdninger ovenfor dem som ikke deler deres religion og dreper for fote alt som kommer i deres vei.

eller i det minste statistikker som viser at det er en større prosent av alle fremmedkulturelle utlendinger og muslimer i norge som faller innunder dine holdninger over, en det er av samme gruppe som IKKE gjør dette du viser til.

det hadde vært meget interessant, MEEEGET interessant.

og som sagt, er overhode ikke interessert i info fra sider som er imot innvandring og heller ikke dusinvis med reportasjer i sladreblader som vg og dagbladet og andre tilsvarende blader som prøver å late som de viser sannheten når det de er interessert i er å vise sider av saker som gjør at folk leser og biter på.

Drar du alltid opp VG og Dagbladet når du referer til statistikker, eller hvor vi "lærer" alt fra?

kan du ikke heller vise oss en link eller noe så vi kan se hva DU mener?

Skjønner ikke hvorfor du kan sitte og støtte de dag ut og dag inn.. Snart blir du brent sjæl :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte med en gang jeg hørte det på nyhetene at det her dreide seg om utlenninger som har et helt forskrudd syn på kvinner. Når skal vi slutte å akseptere disse fanatiske religionene og forskrudde kvinnesynet?

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132446

Nok et eksempel på disse gale utlenningene

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132450

TV2 er vel strengt tatt norske.

Her er derimot et eksempel på gale utlendinger.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132448

Ja, noen utlendinger er gale.

Men de er ikke gale fordi de er utlendinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar du alltid opp VG og Dagbladet når du referer til  statistikker, eller hvor vi "lærer" alt fra?

kan du ikke heller vise oss en link eller noe så vi kan se hva DU mener?

Skjønner ikke hvorfor du kan sitte og støtte de dag ut og dag inn.. Snart blir du brent  sjæl :erter:

fordi det ofte er det folk viser til når de viser til hvor grusomme "alle utlendinger" er.

jeg har foreløpig aldri sett noen tall som støtter opp om at flesteparten av utlendinger er kriminelle og gærne tullinger som er farligere en hvite nordmenn fra norge.

jeg trenger ingen link eller statistikk for å støtte opp om mitt syn, fordi jeg ikke sier at alle er slik eller sånn, jeg sier at IKKE alle er slik eller sånn og at det er like individuellt hvordan en utlendinger er som det er individuellt hvordan en norsk, hvit, nordmann er.

hadde jeg sagt at alle utlendinger er uskyldsrene, så burde jeg støttet meg til statistikk, på lik linje med at når man sier at alle utlendinger er slemminger som er farlige, så synes jeg man bør vise til statistikk.

er man bastant på noe som er ren generalisering, så bør det backes.

jeg kan med sikkerhet si at ikke alle utlendinger er kriminelle og onde gærninger som er potensielle farer for landet, rett og slett fordi jeg kjenner flere innen kategorien fremmedkulturell, som jeg VET ikke er verken kriminell, gal eller en fare for noen.

og hva mener du med at jeg sitter å støtter "de"?

hvem de?

alle utlendinger?

nope, jeg støtter ikke alle utlendinger, jeg støtter heller ikke alle fremmedkulturelle utlendinger, jeg støtter ikke alle svarte, brune gule eller blå mennesker her i landet, på lik linje med at jeg ikke støtter alle hvite mennesker her i landet.

men jeg reagerer gang på gang på generaliseringer, som fra mitt synspunkt gjerne kommer fra folk som sjelden kjenner NOEN innen den gruppen de generaliserer og som ikke er det minste interessert i å finne ut om sine generaliseringer finnes rette, fordi det ikke egentlig er interessant å finne ut at man kanskje har tatt litt feil.

blir brent?

hvordan da?

at jeg finner ut at noen fremmedkulturelle er kriminelle?

det vet jeg da.

jeg har troen på mennesker, uansett farge, kultur, opprinnelse.

skulle jeg sett meg brent hver gang jeg fant ut at det fantes eksemplarer som er drittsekker, så hadde jeg blitt brent nesten hver dag (oftest over voksne, hvite, etnisk norske mennesker riktignok, så de burde stått i ett usedvanlig dårlig bilde etterhvert i mine øyne om jeg så slik på det)!

men jeg benekter ikke at det finnes drittsekker, jeg er fullstendig klar over at det finnes både drittsekker, tufser og uintelligente mennesker i alle farger og kulturer.

men jeg er også klar over at det finnes flotte, intelligente, snille og kjærlige mennesker i alle disse gruppene også, og jeg velger å TRO at dette faktisk gjelder endel av dem, selv om andre mennesker velger å bare se de som ikke er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Islams Råd har da like mye rett til å uttale seg som alle andre. De kan godt sende brev til TV2 og be dem ikke sende klippene, det synes jeg faktisk er den eneste riktige måten å vise sin misnøye på. Og det er da veldig vesterlig av dem å starte en dialog heller enn å tenne på TV2-bygget?? Men selv om de synes det, betyr ikke det at TV2 må rette seg etter deres ønsker. Sånn virker ytringsfriheten.

Og alle dere som vil sende ut "de" som gjør sånt: Æresdrap er et mye større problem i Pakistan enn det er i Norge. Kvinner blir drept. Jeg synes også at integrasjonen i Norge er ikke bra nok, men å bare sende ut familien så de får drepe kvinnene sine i sitt eget land og ikke blø på våre gater.. det er da veldig lettvint vel???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som mener at "vi må bli kvitt disse utlendingene"

Dere må jo bare være glad til,de dreper jo ihvertfall som regel hverandre,og sine egne og andre invandrere eller mennesker med litt nyanse i hudfargen.

Slapp av,de utrydder nok seg selv etterhvert.

Men jeg må si jeg er "imponert" over manges nærmest nazistiske holdninger på dette forumet.

Det er jo helt hvilt hvordan noen av dere oppfører dere mot deres medmennesker naboer og globale frender.

Håper ikke det er mange av dere som reiser ut av dette landet når ferietiden nærmer seg.Eller håper jeg på det?Og at det intas litt for mye alkohol og munnen farer fram litt mer frisluppent?

Hmm!

Det kan jo tenkes at mange av dere burde begynne å ta problemet ved ørene,begynne å tenke litt større.

hva med å slippe en atombombe over hele Afrika og midtøsten?

Problemene deres ville jo ha vært løst på null tid.I stede for å vente til de kommer hit for så å kaste de ut?

Eller er mange av dere for tortur?

Gi de en liten smak av norsk paradis før de skal kastes tilbake til tortur og lidelse?

Det går ikke ann å bare tenke så langt nesen peker!

Wake up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...