Gå til innhold

Jippi, jeg skal trene igjen!!???

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Cruella

Friskis & Svettis, here I come again.....

:roll:

Var så tent i forrige uke, nå med mensen på 1.dag, hovne pupper og minst 2 liter vann til overs, er ikke motivasjonen helt på topp.

Skal ikke bakke ut så kjapt, kjenner at kroppen trenger det, kondisen er ikke det den engang var.

Så kom igjen alle dere andre som hadde gode forsetter ved nyttår!

:hoppe:

Lisa-Beth

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er så flink, Lisa-Beth! Stå på - dette gjør deg så godt så! Og husk, FS vil ikke ha støttemedlemmer - men folk som trives og liker å bevege seg!

Kanskje vi ses?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

Takk Tusenfryd!

I tilfelle du lurer, jeg er den med rød treningsbukse og t-shirt med "High Energy" på! Litt misvisende tekst dah!

:lol:

Har fått med et par venninner som har vært ivrige støttemedlemmer på SATS det siste året!

Lisa-Beth

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤_Fairytale_¤

Var og trente i dag jeg også. Deeeilig! :D Nå vet jeg hvem Tusenfryd er også.. :P Jeg hadde også mensen i dag, det er skikkelig dritt.. Jeg satt på t-banen og grudde meg til å trene, men da jeg trente.. suuuuuste jeg som vinden :ler:

Fortsett sånn! Kjempebra! Er ikke alle som gidder å dra.. Synes det er teit å kjøpe treningskort og ikke benytte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

I dag kan vi være stolte av oss selv, Fairytale!

Trodde også det skulle bli ekstra hardt i dag, men det gikk bedre enn sist!

:lol:

Nå skal jeg lage meg en deilig kveldsrett (hamburger og pommes frites) hehe, og se på Martin Beck på TV.

Livet er ikke så værst!

:hjerte:

Lisa-Beth

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var også på trening igår, og det var supert!

Skal idag også og etter planen på torsdag.

Kjenner meg litt stiv og støl idag, men sånn skal det være!

Har fått tilbake treningslysta, mye takka være positive innlegg her inne i forumet! :P

Har lyst å begynne å føre trenings- og kostholdsdagbok. Det vil kanskje også hjelpe på, eller hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et godt forslag, melis. Jeg gjorde det i en periode hvor jeg var veldig lite motivert til noe som helst annet enn å lufte treningsbagen min på café - og så gikk vi hjem igjen... :oops:

Lag en treningsdagbok her inne da vel? Og markedsfør den, så skal vi lese og heie på deg, vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort om dagboka mi "Melis' søte tanker" til en trenings- og kostholdsdagbok, med litt til...

Den som vil kan stikke innom der, men jeg gjør det mest for min egen del.

Greit å se foran seg hva man har i seg iløpet av en dag og hvor aktiv man egentlig er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en treningsfantast som meg varmer det hjerterøttene å lese slike innlegg! Stå på alle sammen! :P

Ang. treningsdagbok er det en bra inspirator spes. i begynnelsen. Da ser man fremgangen svart på hvitt! Den er også en ypperlig måte å holde oversikt over hva som funker best osv. Har nettopp brukt opp den siste treningsdagboka mi og føler meg litt hjelpeløs uten.. :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cruella

I dag er det trening igjen!!

Gleder meg jeg.

En uke siden første trening og i dag blir det tredje gang jeg møter opp.

Stå på alle dere andre som har begynt å røre på seg igjen!

:hoppe::hoppe::hoppe:

Lisa-Beth

:hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: I går var jeg på trening for 4. gang på 7 dager!

Og det var GØY!

Jeg er kjempefornøyd med meg selv, og har solide ambisjoner om å stå på videre!

Lykke til, alle sammen! Vi er kjempeflinke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...