Gjest klokka Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 hei, vi har hjemme-høst-ferie og bor i fredrikstad. har barn rett under skolealder. noen tips til hva vi kan finne på av aktiviteter? (innflyttere vi ....). tenker å ta en dag på tusenfryd i allefall. jeg ønsker ikke kommentarer på at "må dere absolutt finne på noe da" - for det vil vi altså håper noen har noen gode tips!!!
pulverheksa Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hvis det er fint vær, ta med engangsgrill, pølser, wraps, salat, ketchup og sennep, og dra på tur. F.eks på stranda, årest siste bad mens grillen blir varm? Dette gjorde jeg i går, og det var nydelig, litt kjølig i sjøen, men åhh så deilig når vi kom opp og fikk varm kaffe og nygrilla pølser.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 ja det hørtes gøy ut!! jeg skal virkelig gjøre dette, og invitere venner av ungene med!!! så fint tips! takk skal du ha! (om vi ikke får bada så kan vi da ta på gummibukse og leke i sanden alikevel!!!)
Kayli Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Vi bruker høstferien bl.a. til å fylle opp fryseren med bakst. Ungene her i huset elsker å bake!
Gjest squeeky Skrevet 2. oktober 2006 #5 Skrevet 2. oktober 2006 Kanskje en svenske tur? Godisfabrikken blir nok et pop innslag...og så billig
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #6 Skrevet 3. oktober 2006 Hva med en tur til Kongstenhallen eller Badeland på Grålum..? Eller grilling på Mærrapanna. Fint å leke på gresset der. Tur til Gamlebyen - mate endene, gå på kafe... Skogtur i Fredrikstadmarka.
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2006 #7 Skrevet 3. oktober 2006 Gå på tur og plukk kongler og annet man kan lage julepynt av! Litt sent å starte med dette når sneen har lagt seg senere på året!
Gjest snikkelora Skrevet 3. oktober 2006 #8 Skrevet 3. oktober 2006 Om det er dårlig vær; lage trolldeig figurer event gips. Male med fingermaling/vanlig maling. Lage julekort...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå