Lars992 Skrevet 26. februar 2007 #321 Del Skrevet 26. februar 2007 Synes det er rart at dere tar dere nær av andres meninger på et forum.. Hva er virkelig for dere? Folk er forskjellige. Personlig synes jeg enkelte er idioter.. Disse svarer jeg ikke Selv om du blir skikkelig forbanna, så er det ofte nettop denne responsen slike folk søker .. (!) Jeg ble litt overrasket over å innse at kvinner aldri slutter å fantasere om drømmeprinsen Trodde dette bare var noe barnslige greier som forsvant med alderen, men da tok jeg feil! Men man har vel akkurat de samme følelsene på innsiden, selv om utsiden forandrer seg.. Samliv handler om å sette seg inn i andre personer. Aldri tro at du ikke selv har noe å hente ! Føler denne tråden har tendenser av egosime og trangsynthet Legg merke til hvordan jeg ytrer denne personlige meningen ut i luften, og ikke på enkeltpersoner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 26. februar 2007 #322 Del Skrevet 26. februar 2007 Hei Lars! Jeg tror at for å få et godt samliv er det viktig å være trygg i seg selv først. I denne tråden kan gjerne det har virket som selvfokus, på tross av at det ikke er det jeg mener. Er man ikke trygg i seg selv, tror jeg fort man kan gå over i selvutslettelse, og det har ingen av partene det godt med. Når man er trygg i seg selv har man mer å gi og er også flinkere til å ta i mot det som blir gitt. Da har man empati, kjærlighet og masse annet å dele med parnter, og jeg tror man har det godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 28. februar 2007 #323 Del Skrevet 28. februar 2007 Hvor viktig er det å være to ? for meg er det ikke nok å bare være sammen med noen, man må også dele interesser, og være på samme side om du skjønner hva jeg mener Lars. Denne tråden er vel en slags reise fra en meget forelskelse til en sakte forstålese for at man ikke var på "samme side" i livet. Følelser er det de er, om det er "riktige" eller ikke. Sjøl tror jeg ikke på den ene rette, men at det er viktig å ikke ende om med en som ikke er "rett". Bruddet til Sofia og Han er ingens sin feil, det var ikke ment å vare. Han ville ha en samboer/kone - Sofia ville ha en kjæreste. Sånn jeg ser er ikke noen av de to ønska egoistiske, men ikke forenelig i det lange løp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 28. februar 2007 Forfatter #324 Del Skrevet 28. februar 2007 Denne tråden er vel en slags reise fra en meget forelskelse til en sakte forstålese for at man ikke var på "samme side" i livet. ← Dette synes jeg var så fint sagt Nynaeve. Sånn føler vel egentlig jeg også det. Det har vært en ganske personlig tråd hvor jeg har delt det meste med brukerne her. Og jeg har fått utrolig mange flotte og engasjerte svar fra flotte forumbrukere, så jeg er blitt glad i tråden min jeg. Egoisme og trangsynhet, sier Lars992, men det er jeg uenig i. Eller... hva er galt med å tenke på seg selv og sine ønsker og behov... gjør ikke vi alle det? Jeg passer på meg selv... at jeg har det bra... og nå har jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 9. mars 2007 #325 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg er ny her, og legger inn mitt første innlegg i denne tråden! Har lest igjennom alle 17 sidene nå *puh* og vil bare si til deg Sofia at det står respekt av avgjørelsen din. Det er ikke enkelt å få et forhold til å fungere når det er barn inne i bildet, mye som skal klaffe da. Ser med meg selv, har hatt en liten ting gående et par mnd med en fyr som jeg liker skikkelig godt. Av div. årsaker skal han flytte nå, og mente på at det kunne være en bra løsning å bo hos meg, betale husleie osv. Da kunne vi kose oss, ligge i armene til hverandre hver natt osv. (Vi er ikke sammen...) Hadde jeg bodd alene hadde jeg nok kanskje kastet meg på og sett hvordan det gikk, men det gjør jeg ikke. Jeg har ei datter på 4 år, og derfor er det HELT uaktuelt (og det burde han da forstått....) Vel, uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 9. mars 2007 Forfatter #326 Del Skrevet 9. mars 2007 Jeg er ny her, og legger inn mitt første innlegg i denne tråden! ← Så kult!!.. og hyggelig Jodi! Velkommen til Kvinneguiden! Du har rett i at mye skal klaffe i et forhold, og man bør bruke tid på å bli kjent. Mye tid! Dersom man er heldig, så finner man den rette, visst ikke så går jo livet videre, ikke sant! Kanskje du og han flammen din finner ut av det etterhvert. Etpar mnd er ikke nok tid, spør du meg. Men det har du vel kanskje skjønt i denne tråden min. Uansett, lykke til, og igjen: Hei! og velkommen hit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 9. mars 2007 #327 Del Skrevet 9. mars 2007 Takk! Vel, jeg har kuttet ham ut jeg da, men det er jo en helt annen historie. Orker ikke å sitte på gjerdet mens han finner ut om han skal leve singellivet sammen med kompiser eller hva han vil. Har brent meg på det en gang før, så jeg sa ifra at detta gidder jeg ikke mer. Angrer litt akkurat nå, men har vært såpass smart at jeg har sletta nr. hans (og han kan ikke spores opp), så jeg får ikke sendt ham noe mld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesten Skrevet 10. mars 2007 #328 Del Skrevet 10. mars 2007 Takk! Vel, jeg har kuttet ham ut jeg da, men det er jo en helt annen historie. Orker ikke å sitte på gjerdet mens han finner ut om han skal leve singellivet sammen med kompiser eller hva han vil. Har brent meg på det en gang før, så jeg sa ifra at detta gidder jeg ikke mer. Angrer litt akkurat nå, men har vært såpass smart at jeg har sletta nr. hans (og han kan ikke spores opp), så jeg får ikke sendt ham noe mld ← Hihi, det er standardtrikset mitt også! Morsomt å høyre om andre med litt "lav"?? sjølvkontroll i visse situasjonar, som må ty til harde verkemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nynaeve Skrevet 11. mars 2007 #329 Del Skrevet 11. mars 2007 og det gjorde jeg osgå med en som ikke var så keen på "ferdig pakke" synd for han! sletta nr og kom meg videre hehe. Å være singel har sine gode sider også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jodi Skrevet 12. mars 2007 #330 Del Skrevet 12. mars 2007 Hehe, det er godt å se at det et flere enn meg som må ty til så drastiske tiltak for å komme over mannfolk.... Jeg er glad jeg slettet nr, for jeg har flere ganger hatt lyst til å sende en mld. Men jeg har klart å holde meg unna, og etter å ha merket reaksjonen hans (venninna mi møtte ham på by'n på fredag, og jeg så ham på lørdag), så klarer jeg fint nå å holde meg unna. For han viser seg jo å være en tosk likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå