Malama Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 (endret) sitter og hører på radioen, og her snakker de om lydbøker, også presterer de da å si at "dersom ungene ikke vil være ute i det dårlige været, så gjør det ingen ting, du kan nemlig bare sette på en lydbok, så kan noen andre lese for dine barn, i mange, mange timer, mens du gjør noe helt annet. Tar et glass vin for eksempel." Jahh... fulltreffer det ja... får da vitterlig håpe at barneforeldre som spiller lydbøker for barna sine i et minste ikke bruker sin nyvuddede fritid på å drikke vin mens ungene hører bok i mange, mange timer... Endret 2. oktober 2006 av Malama
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #2 Skrevet 2. oktober 2006 Hvorfor ikke? Om mor eller far tar et glass vin mens barna hører på lydbok, er det verre enn at de tar et glass vin til lørdagsunderholdningen på nrk? Eller var det det at noen foreldre ikke har energi til å underholde barna til enhver tid som er galt? Lydbok er bedre enn dvd, er min mening iallefall. Samma hva en gjør blir det feil
Malama Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2006 Nå hadde jeg ikke akkurat problemer med lydboken da. Det vr liksom måten det ble sagt på, at den skulle lese bok i mange, mange timer, men mor drakk vin. (og personlig er jeg ikke tilhenger av at foreldre drikker vin hverken mens barna hører lydbok eller på lørdagskvelden jeg da. Det var vinen jeg reagerte på (særlig i kombinasjon med de mange timene)) Men jeg la det vel i feil underforum, for det var mest altså den uheldige formuleringen jeg reagerte på, da det nemlig ble slik at mor skulle drikke vin mens barna hørte lydnok i mange, mange timer. Og det blir mye vin. I tillegg til at jeg alså ikke syntes det var helt fulltreffer å oppfrodre til å drikke vin mens småungene ble underholdt av bøker. Fordi jeg ikke er tilhenger av at småbarnsforeldre drikker uten barnevakt (og jeg synes ikke en cd er en barnevakt...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå