Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #1 Skrevet 2. oktober 2006 I dag når jeg skulle hente diane p-pillene mine på apoteket, fikk jeg opplyst at det var kommet en billigere pille som het "Feminil". De skulle inneholde det samme som Diane og virke på samme måte. Jeg har ikke hørt så mye snakk om disse, så derfor hadde det vært interessant å høre om noen her inne hadde noen tilbakemeldinger etter å ha prøvd Feminil.
Gjest Gjest Skrevet 2. oktober 2006 #3 Skrevet 2. oktober 2006 Men hvorfor lage en pille som er nøyaktig lik?? Hehe...Forstår det ikke helt, jeg!
Gjest niomi Skrevet 2. oktober 2006 #4 Skrevet 2. oktober 2006 Har ikke lisensen/copyrighten på Diane gått ut, da, slik at det er kommet en kopimedisin? I såfall skal den innholde nøyaktig de samme virkestoffene, men kan inneholde andre hjelpestoffer.
Minien Skrevet 3. oktober 2006 #5 Skrevet 3. oktober 2006 Har hørt at noen har fått problemer med store blødninger ved overgangen til Feminil. Noen apotek har fremdeles Diane på lager, men det er jo like greit å bytte først som sist.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå