Gå til innhold

Anbefale en god brystpumpe

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et barn på 6 uker og vil gjerne at han også skal ta flaske. Har fått en pumpe, manuell, men får ikke til å pumpe med den. Skal kjøpe ny, men vil prøve å unngå bomkjøp. Noen som har et merke å anbefale til meg? Både manuell og elektrisk er aktuell.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Den heter Chicco og er manuell.

Skrevet

jeg hadde avent sin manuelle. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke får det til med Chicco for det sier du ikke (uten at jeg kjenner til denne pumpen). Avent sin er iallefall veldig enkel (litt vanskelig å sette sammen syntes jeg i starten - men øvelse gjør mester) å bruke. Men det er klart at det er litt tungvint med manuell pumpe. En venninne sa til meg at man like gjerne kunne håndmelke.. og det er kanskje noe i det?

Skrevet

Kan du ikke prøve å forklare hva som går galt med den du har, så kanskje du heller får hjelp til å bruke den så du slipper kjøpe en ny?

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jeg bruker lang tid på å håndmelke, og trodde pumpene ville være litt mer effektive enn det? Jeg har en mistanke om at min arvede pumpe kanskje ikke er tett, slik at den ikke lager vakum. Det er kanskje grunnen til at jeg ikke får det til med den....

Skrevet

Jeg sliter ganske mye med min lånte Avent håndpumpe også, men noen ganger går det som en drøm. Aner ikke hva jeg gjør annerledes da, er ganske sikker på at jeg gjør likt hver gang egentlig.

Gjest Tuppelure
Skrevet

Jeg har også Avents manuelle pumpe, og er veldig fornøyd med den! Den MÅ dog settes riktig sammen for å få vakuum... Kanskje problemet du har med pumpen din ligger der...? Bare en tanke!

Skrevet

for å svare på spørsmålet ditt; jeg bruker medela. pumper 3-4 ganger om dagen og er storfornøyd. min er en mini, som kan brukes på batteri og lett går i veska. koster ca 6-800. Vet mange er fornøyd med den fra medela som heter swing. den er litt dyrere: 11-1400 (dyrest på apoteket). hadde jeg visst jeg skulle pumpe så mye hadde jeg kjøpt en dobbel...

Skrevet
for å svare på spørsmålet ditt; jeg bruker medela. pumper 3-4 ganger om dagen og er storfornøyd. min er en mini, som kan brukes på batteri og lett går i veska. koster ca 6-800. Vet mange er fornøyd med den fra medela som heter swing. den er litt dyrere: 11-1400 (dyrest på apoteket). hadde jeg visst jeg skulle pumpe så mye hadde jeg kjøpt en dobbel...

Signerer denne. Jeg hadde også Medela sin elektriske, og var kjempefornøyd. Jeg pumpet i perioder MYE siden jeg hadde diverse problemer med ammingen.

Skrevet

Bruker Avent sin manuelle og da fosser det ut :)

Skrevet

Jeg har brukt både Medela og Avent. Fornøyd med begge.

Gjest Myztica
Skrevet

Jeg bruker Medela (elektrisk), der man kan pumpe begge bryst samtidig. Jeg er kjempeførnøyd! Hadde en Avent manuell, men den kunne jeg sitte og pumpe med i evigheter uten å få ut så mye. Så den la jeg på hylla fort ja!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...