Gulltopp Skrevet 17. september 2007 #21 Skrevet 17. september 2007 Nei, vi har ikke hushjelp. Synes ikke husarbeide er noe pes (har litt over 100 kvm bare, kanskje det ville vært annerledes med større leilighet). Det jeg lurer på, synes dere det er ok at det vaskes kun 2. hver uke? Det hadde ikke funka hos oss hvertfall. Gangen hadde vært oversvømt av sand, de andre romma av hybelkaniner. Dere som har vaskehjelp, vasker dere aldri utenom at h*n er der? Dette er ikke ment som kritikk, jeg bare spør.... Fordi for vår del hadde det som sagt ikke fungert med vasking bare annenhver uke.
Antoinette Skrevet 17. september 2007 #22 Skrevet 17. september 2007 Det jeg lurer på, synes dere det er ok at det vaskes kun 2. hver uke? Det hadde ikke funka hos oss hvertfall. Gangen hadde vært oversvømt av sand, de andre romma av hybelkaniner. Dere som har vaskehjelp, vasker dere aldri utenom at h*n er der? Det samme har jeg lurt på. For min del ville det vært svært stygt her hvis det ikke ble vasket og støvsugd oftere (har 2 hunder). Jeg har hushjelp hver 10. dag men må gjøre noe selv også. Et bad/kjøkken som bare blir vasket annehver uke er jo kvalmt.
Gjest Elastica Skrevet 18. september 2007 #23 Skrevet 18. september 2007 Det samme har jeg lurt på. For min del ville det vært svært stygt her hvis det ikke ble vasket og støvsugd oftere (har 2 hunder). Jeg har hushjelp hver 10. dag men må gjøre noe selv også. Et bad/kjøkken som bare blir vasket annehver uke er jo kvalmt. Jeg har også lurt på dette, men antar at man vasker over en gang i blant selv også. Vi har vaskehjelp to ganger pr. uke. Den ene gangen støsvuges og vaskes alt skikkelig, den andre gangen er det støvsuging og vask av kjøkken- og badegulv samt entré. Det blir mye skitt av hunder og unger. Rydding gjør jeg selv, men er så heldig at vaskehjelpen stryker skjortene.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #24 Skrevet 18. september 2007 Jeg tror jeg må skaffe meg en rydde hjelp jeg da hehe.. Selve vasking tar nå ikke lange tiden, men det er rydding som er et slit. Og dette med bare 50 kvm leilighet..
Antoinette Skrevet 18. september 2007 #25 Skrevet 18. september 2007 Jeg tror jeg må skaffe meg en rydde hjelp jeg da hehe.. Selve vasking tar nå ikke lange tiden, men det er rydding som er et slit. Og dette med bare 50 kvm leilighet.. For mye ting og for lite skapplass kanskje? Kan noe kastes?
Gjest Skrevet 18. september 2007 #26 Skrevet 18. september 2007 For mye ting og for lite skapplass kanskje? Kan noe kastes? Alt for masse ting, og en sambo som tror gulvet er skittentøyskurven. Tror jeg bare må få sortert litt. F.eks alle regninger og slikt som er betalt ligger bare i en stor haug og ikke noe system i heletatt.. Får nok kaste en del når jeg skal rydde neste gang.. Men gud hva jeg ikke skulle gitt for større skapplass
Antoinette Skrevet 18. september 2007 #27 Skrevet 18. september 2007 Papirer er det lett å få styr på, når det blir organisert tar det så godt som ingen plass. Kjøp sånne arkiv-esker neste gang du er på IKEA, billige og veldig praktiske. Sorter så du har alle de faste utgiftene samlet hver for seg. Bank, strøm, husleie, telefon, forsikring etc. Og kjøp stor skittentøyskurv.
Gjest Skrevet 18. september 2007 #28 Skrevet 18. september 2007 Og kjøp stor skittentøyskurv. Vi har tilogmed to
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå