Gå til innhold

Rosenrøds shopperier

Rosenrød

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja,den er det! Gleder meg til sommeren....

Skulle ønske jeg var millionær og kunne kjøpe alle Odd Molly klærne jeg ville, de har så mye flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne helgen har jeg kjøpt Guerlain sitt solpudder i Brunettes og en solpudderkost fra Makeup store. Men nå er det shoppingforbud på en god stund, har nemlig akkurat bestilt en ukes ferie i Riga i sommer! Skal bo på spahotell med en venninne og bare nyte livet! Itillegg skal jeg en tur til London og en tur til København i løpet av sommeren, så nå er det bare å spare penger for harde livet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

London er ynglingsbyen over alle byer, det er i hvertfall sikkert. Reiser dit to genger i året, men det er ikke nok! Elsker byen, stemningen, butikkene, språket, ALT!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skal til London om to uker og jeg gleder meg sånn! :)

Blir nok endel shopping da, så nå må jeg legge bånd på meg og ta det litt rolig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akkurat DET er jo litt vanskelig i alle de butikkene.... Noe spesielt du er ute etter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da spør jeg deg som er erfaren Londonfarer: Hva måå man få med seg når man besøker byen, absolutte musts? :) Det er snakk om ett par - tre dager..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, egentlig vanskelig å si siden jeg ikke kjenner deg, selv er jeg shopoholiker uten altfor mye penger, så de vanlige kjedebutikkene er et must for meg; Zara, Mango, Topshop, Miss Selfridge, River Island, Oasis, Warehouse. Av skobutikker liker jeg spesielt Aldo og Shellys. Har vært på endel forskjellige markeder i byen, og selv om Portobello road er knallkoselig, vil jeg anbefale innendørsmakedet Spitalfields, der er det boder på boder på boder.....knallkjekt!

Ellers er det en opplevelse å drikke afternoon tea på et av de gamle, ærverdige stedene som f.eks. Ritz, for en atmosfære sier jeg bare! Av underholdning er det jo et must å se en musical, hva som er best kommer jo an på hva en liker. En tur i London dungeon var også kjekt, litt sånn skrekkabinett med skuespillere, en blir tatt tilbake til det gamle London.

Og så selvfølgelig Harrods og Selfridges, for ikke å forglemme Covent garden. Ta en tur inn i smågatene der, der kan du finne små, koselige butikker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, akkurat DET er jo litt vanskelig i alle de butikkene.... Noe spesielt du er ute etter?

Meg du refererte til ? Isåfall mente jeg at jeg må legge bånd på meg nå før jeg reiser, så jeg har litt penger å bruke i London, kan ikke reise til London med planer om ikke å shoppe :ler:

Av underholdning er det jo et must å se en musical, hva som er best kommer jo an på hva en liker. En tur i London dungeon var også kjekt, litt sånn skrekkabinett med skuespillere, en blir tatt tilbake til det gamle London.

Var på We will rock you forrige gang jeg var i London, absolutt å anbefale, utrolig bra!

Traitors Gate du refererer til? Der hadde jeg lyst å gå inn, men det rakk vi ikke så får ta det denne gangen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Traitors gate har jeg ikke hørt om, hva er det? London Dungeon er en slags blanding av skuespill, voksdukker og kulisser, jack the ripper og torturmetoder, ganske interessant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okay, kanskje det jeg så da. Men det skrekkkabinettet ligger ved siden av Traitors gate (som er et faktisk historisk sted hvor de tok hodet til forrædere på påler). Ved siden av Themsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ligger ved Themsen, ja, mener i hvertfall det.

Jeg har vært flink jente og ikke shoppet noe denne uken!! Med unntak av forrige lørdag, da var jeg på jobb i klesbutikken hvor jeg jobbet før, de trengte folk nemlig. Så da tok jeg med meg en lyyyysegrå, myk tunikakjole fra Sisters Point og en kort dongrishorts fra Ichi. Det gikk opp i opp med lønna mi den dagen, så det kan ikke kalles shopping, hehe.....

Fant nettopp ut at det er to Zarabutikker i Riga! Hipp hipp hurra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, i dag fikk jeg tilfeldigvis med meg at SN hadde fått inn nye i.d-produkter. Fikk bestilt meg warmth og mineral veil og betalte bare litt over 200 kroner tilsammen! Føler jeg har gjort et kjempekupp, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Ikke akkurat superinteressant, men jeg har kjøpt ny microovn i stål (den gamle trakk sitt siste sukk og skambrente popcornet mitt....!), playstation og singstar! Gleder meg til neste vorspiel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja, og så et par (billige) solbriller og en sort shorts med høyt liv og seler. Den var knalltøff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, og så et par (billige) solbriller og en sort shorts med høyt liv og seler. Den var knalltøff!

Hvor kjøpte du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...